Niin
Mitä.toivot joululahjaksi kaivatulta
54
618
Vastaukset
- Anonyymi
Huoh 😆 montako kertaa tää pitää sanoa? Kupin haluan 😛
- Anonyymi
muki atria 2017
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
muki atria 2017
Ohi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ohi
Eipäs!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipäs!
Höpötystä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
muki atria 2017
"Lihamukia toisten lemmikeistä. Suoraan pito-pöytään Toimitettuna".
-sukattalaukallalaariin - Anonyymi
Fazerin sininen suklaalevyn 160gr.
- Anonyymi00053UUSI
Anonyymi kirjoitti:
"Lihamukia toisten lemmikeistä. Suoraan pito-pöytään Toimitettuna".
-sukattalaukallalaariinEli haaveilet edelleen toisten lemmikkien tappamisesta suomi24-sivustolla? Kyselitkö taannoin myös torpedoa vastaavalle keikalle, munamiehen näköinen kaalimaan kakara?
- Anonyymi00054UUSI
Anonyymi00053 kirjoitti:
Eli haaveilet edelleen toisten lemmikkien tappamisesta suomi24-sivustolla? Kyselitkö taannoin myös torpedoa vastaavalle keikalle, munamiehen näköinen kaalimaan kakara?
”Voisin vaikka maksaa että joku tappais sen koiran” impulssikontrolli yhtä kestävä kuin kärpäsellä, eli ei minkään vertaa. Ei mitään KJ-ainesta eli mikä johtajaah
- Anonyymi00055UUSI
Anonyymi00054 kirjoitti:
”Voisin vaikka maksaa että joku tappais sen koiran” impulssikontrolli yhtä kestävä kuin kärpäsellä, eli ei minkään vertaa. Ei mitään KJ-ainesta eli mikä johtajaah
Ellei määräyksen taso ole että kaasua hipeille
- Anonyymi00056UUSI
Anonyymi00055 kirjoitti:
Ellei määräyksen taso ole että kaasua hipeille
Siinä jollekin growd pleaserille kato jobi niin kuuluu sisäpiiriin. Kuosipiireissä sentään nöyryyttävät toisiaan ikäänkuin rehellisesti että saat fiksit kun työnnät tuon sinne ja heilutat häntää. Samaa sarjaa kuitenkin tämä
- Anonyymi
En mitään.
- Anonyymi
Ei ole kaivattua!
- Anonyymi
Ompas!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ompas!
Ei!!!!
- Anonyymi
Sukat
- Anonyymi
Mul on jo sukat.
- Anonyymi
Helliä hetkiä!
- Anonyymi
Kumpa saisin siltä naiselta vaikka risuja siksi kun en ole kosinut häntä enkä pyrkinyt luokseen.
- Anonyymi
Minä hoidan tämän! Voin tulla vähän..................
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä hoidan tämän! Voin tulla vähän..................
Olisin tosi iloinen kun saisin naiselta risuja, koska ne on häneltä ja sitten minulla on ollut merkitystä hänelle. Laittaisin ne risut maljakkoon.
- Anonyymi
Ooh, tämä oli hyvä! Kiitos😘
- Anonyymi
Suksi kiinaan!
- Anonyymi00058UUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olisin tosi iloinen kun saisin naiselta risuja, koska ne on häneltä ja sitten minulla on ollut merkitystä hänelle. Laittaisin ne risut maljakkoon.
Oisit voinut saada jos olisit irl mun tiedossa.
- Anonyymi
Torttua
- Anonyymi
Millä täytteellä 😛
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä täytteellä 😛
Nakilla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nakilla
Nakit muusilla. Nauravat nakit.
- Anonyymi
No en yhtään mitään.
- Anonyymi
Totuuden
- Anonyymi
Olen tullut siihen tulokseen, että ihminen joka ei vapaaehtoisesti halua selvittää ja kertoa totuutta, tuskin sitä ikinä tulee tekemään tai pysty olemaan täysin rehellinen.
- Anonyymi
Aina voi kysyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen tullut siihen tulokseen, että ihminen joka ei vapaaehtoisesti halua selvittää ja kertoa totuutta, tuskin sitä ikinä tulee tekemään tai pysty olemaan täysin rehellinen.
Samaa mieltä. Totuutta on turha kysellä. Ja kyselemällä kyllä saa totuuden irti? Yleensä reaktio on ärtymys tai agressiivisuus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin jotkut ei kehity… se on surullista.
- Anonyymi00059UUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aina voi kysyä.
Ei voi kysyä jos ei ole yhteyttä enää.
Ja sit kun joltain kysyy niin syytetään hulluksi.
- Anonyymi
Totuuden tästä teatterista mitä esitetään mun edessä.
- Anonyymi
Yksi lapsi kiitos
- Anonyymi
Et meidän välit pysyy hyvinä, kävi mitä kävi
- Anonyymi
Pitkän halin😘
- Anonyymi
Sisältääkö pakara puristuksen? 🤗
- Anonyymi
Antaisin ne risut. Siinä hälle ajateltavaa.
- Anonyymi
Vahingossa äänestys. ☺️
- Anonyymi
En mitään, koska ei olla tekemisissä niin en näe siihen syytä.
- Anonyymi
Vaikka piiskaa sinulta silleen hellästi ja sitten hellä rakastelu... sopisiko? m>n
- Anonyymi
Ei käy enää mikään.
- Anonyymi
Saat heti kun otat yhteyttä 😜
- Anonyymi00060UUSI
Olis sopinut ja vieläkin sopisi
jos olisit yhteydessä edes.
- Anonyymi
Olen varattu, joten ei mulle ja ohi.
- Anonyymi
Lakkaa puuttumasta mun asioihin kun tekee sen ilkeyttään. Keskittiköön omaan elämäänsä.
- Anonyymi
Pukkia kääreissä
- Anonyymi
En mitään enää
Menköön menojaan
En luule enää hänen tekojaan rakkaudeksi tai tunteeksi
Oli paha ihminen minulle
Olisi vain halunnut tuhota minut loppuun asti
Naiselta sivusta. - Anonyymi
fasua. mumsss
- Anonyymi00057UUSI
Minähän annoin maailman parhaan Joululahjan ja eli lääkäri mieheni sai VIHDOIN JA VIIMEIN TAHTONSA PERIKSI eli hänestä tuli KUNNIATON PASKA.
Lääkärinä istunu lukemassa minun tietoja ja kehtas vielä valittaa minulle, kun toinen lääkäri ei ollut edes maininnut, että MINUN IHANA KUNNIATON PASKA MIEHENI KÄVI VAIMONSA AJALLA ENSIN HÄNEN LUONA JA MINÄ MENIN VAIMONA HÄNEN JÄLKEEN JA SANOIN : Minä olen sentään loukannut kunnioita!
Järjellisesti jos ajattelee niin mieheni kyllä toimii oikein hyvin tässä kuviossa jos PÄIHTEIDEN KÄYTTÄJÄT HALUTAAN VASTUUSEEN SEKÄ KORVAAMAAN YHTEISKUNNALLE AIHEUTTAMANSA VAHINGOT.
Päihteiden käyttö on oma valinta ja ei heillä ole oikeutta vahingoittaa toisia ihmisiä.
Minusta tuo on aika törkeää, että Inarin kunnassa ELÄINLÄÄKÄRI PÄIVYSTÄÄ myös yöllä, mutta ihmiset viedään 300 kilometrin päähän hoitoon jos he loukkaa itsensä yöllä.
FB:N VOIMALLA SAIVAT TUON AIKAAN, koska eihän FB:ssä tarvi mitään. He jakelee niitä omia diagnooseja siellä.
Olutta juovat niin saavat sentään KUNINKAALLISTEN sairauden nimeltä KIHTI ja näin se KUNNIALLISUUS PALKITAAN. - Anonyymi00061UUSI
Vieläkin hän vois antaa joululahjan, hänet mun elämään.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen
ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?1564392Päivi Räsäsen seksipaljastus loksauttaa Katja Ståhlin leuat! Elämäni biisi kohujakso tv:ssä!
Elämäni biisi -suosikkisarjan uusinnat ovat startanneet ja nyt vuorossa on sarjan 2. jakso v. 2019. Sinisille sohville714119Muistan vuosikymmenten takaa
Toivottavasti voit hyvin ja jaksat työssäsi. Olet upea ja erinomainen ihminen, toivon kaikkea hyvää.133296Montako mitalia Suomi saa talviolympialaisista?
Nyt heittäkää veikkaus Suomen mitalisaldosta ja mistä lajeista metallilätkät tulevat. Oma veikkaukseni on 6 mitalia. -1292908- 1862622
Kokemuksia Rehux Oy yrityksestä työpaikkana?
Jonkin aikaa seurannut kyseistä firmaa sivusta, näyttäisi, että tälläkin hetkellä olisi peräti 3 eri roolia tai paikkaa391737Kenen joukoissa Suomi seisoo maailmalla, jos SDP voittaa seuraavat vaalit?
SDP on ainoa pohjoismainen sosialidemokraattinen puolue, joka edelleen kuuluu Sosialistiseen internationaaliin. Sitä ka581494- 671485
Jos mies oikeasti haluaa sinut
Hän ei ota riskiä että menettäisi sinut. Ei pienintäkään. Mies ei jätä vastaamatta viesteihin eikä pidä sinua epätietois1141183IS: Riitta Väisänen kärsii ikävästä vaivasta - Vaipparalli ja 40 antibioottikuuria takana...
71-vuotias Riitta Väisänen on kertonut tuoreista terveysongelmistaan. Väisänen on kertonut julkisuudessa jo aiemmin vaih181165