Kertoo yle. Onko niillä komerossa rahapuu ....???
Simosiön ongelmat ratkaistu
21
329
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä niillä varmaan on, koska Kerkän rakennuskustannukset keraantuivat miltei kolminkertaisiksi.
Mutta kannattaako niitä tuohon enää haaskata, näyttöä on useilta vuosilta ettei tuo mäki niitä ikään ole takaisin antanut mitä siihen on uhrattu. - Anonyymi
Hah hah
- Anonyymi
Ämmälå turhaan itsensä tuossa ryvettää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ämmälå turhaan itsensä tuossa ryvettää
Kokoomus veljelle kunnon palkka vielä ennen konkurssia.
- Anonyymi
Onko tippunu taivahasta rahaa
- Anonyymi
Niin on ! Lumitykit tekee jo lunta ja mahdoton tulos syntymässä, kunhan vain rinteet saadaan avattua ? Kyllä puoli suomea saapuu nauttimaan hyvästä tarjonnasta, ja maittavista Kerkän artikkeleista mitä on tarjolla !"
- Anonyymi
Simpsiö on ykköspaikka eteläisessä Suomessa, lähes Lapin veroinen.
- Anonyymi
Älä unta näe
- Anonyymi
On se lappia erellä jos lipun hintoja vertaaloo
- Anonyymi
Kaukana lapin rinteistä pikku nyppylä tää simpsiö
- Anonyymi
Lsppi kirjoitetaan isolla kirjaimella.
- Anonyymi
Lappi kirjoitetaan a:lla, ei Lsppi.
- Anonyymi
Tulee muuten uusi käviä ennätys ei käyttäjiä vaan uteliaita käy katsomas tota kallista ravintolaa
- Anonyymi
Sinne vois myydä lippuja
Tulkaa katsomaan lapualaistem päättäjien typeryyttä
- Anonyymi
Sehän on niinkun jokirannas lasketteli s siölö vaan hissit vetää ylähä Hissiasentajat tuli aikanaan asentamaan hissiä ne kyseli että kummallepäin tämä pitääs vetää
- Anonyymi
Onhan Seinäjoellakin joku pikku nyppylä ja sinnekin asentajat osasivat laittaa hissit oikein päin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan Seinäjoellakin joku pikku nyppylä ja sinnekin asentajat osasivat laittaa hissit oikein päin.
Alas on Ylekin vajonnut tuollaisen humpuuki jutun teki
- Anonyymi
Ensihoitaja laittoi nopeasti Simpsiönvuori Oy:n asia ja talouden kuntoon.
- Anonyymi
Tällä viikolla on ollut hyvät pakkaset. Paljonkohan on tullut voittoa viikon aikana.
- Anonyymi
Joku hyväuskoinen on luullut, että ravintolabisnes metsässä on kannattavaa parin kuukauden laskettelukauden ajan. Miten sitten loppuaika? Mistä rahat? Vain ääliöporukka pystyy näin täydelliseen tyhmyyteen.
- Anonyymi
Tämä se on reilua paikkakunnan ravintolanpitäjiä kohtaan, pyöritetään ravintolaa verorahoilla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896082KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3475470Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222737Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522629Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521021982Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071738- 1141601
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181573seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241474Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351433