Jokos on porukka niistä selvinnyt?
Kunnan pikkujoulut
20
546
Vastaukset
- Anonyymi
En tiedä. En todellakaan tiedä.
- Anonyymi
Sama taksi seissyt monessa paikassa hetken.
- Anonyymi
Missä pidettiin? Huissillako?
- Anonyymi
Ei kai ne nyt muuta paikkaa Ilmajoella keksi kun se ruma krouvi rötiskö keskustassa.
- Anonyymi
Eikö herkooli oo auki?
- Anonyymi
Katsoitko uutiset, ketkä tuhosi Suomen?
Vanhanen, Saarikko, Kulmuni ja Marin.
Näin kertoo valtiontalouden tarkastusviraston johtaja.
Pikkujoulut peruttu!!- Anonyymi
Sen jälkeen on tullut jo uudet uutiset ja VTV:n raportti oli väärin laskettu. Sen sijaan persut ovat tehneet kaikkien aikojen velka ja työttömyys ennätykset ja se on fakta samoin kun se että persuja ei kaipaa jatkossa kukaan hallitukseen.
Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohjaksi on punavihreä hallitus,
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011638048.html - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen jälkeen on tullut jo uudet uutiset ja VTV:n raportti oli väärin laskettu. Sen sijaan persut ovat tehneet kaikkien aikojen velka ja työttömyys ennätykset ja se on fakta samoin kun se että persuja ei kaipaa jatkossa kukaan hallitukseen.
Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohjaksi on punavihreä hallitus,
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011638048.htmlHeh heh ! "suosikkihallitus" ajaa ensitöikseen yritykset nurin, kuntien menot paisutetaan äärimmilleen, sudet ja karhut syövät kotieläimet sekä lemmikit. Viljelijät nääntyvät polttoaineen kalleuteen. Rajat avataan rosvojoukoille. Kiitos nyt ensihätiin näistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh heh ! "suosikkihallitus" ajaa ensitöikseen yritykset nurin, kuntien menot paisutetaan äärimmilleen, sudet ja karhut syövät kotieläimet sekä lemmikit. Viljelijät nääntyvät polttoaineen kalleuteen. Rajat avataan rosvojoukoille. Kiitos nyt ensihätiin näistä.
Mikähän siinä on kun persuja ei oikein kukaan fanita. Olisiko syynä kenties ääretön tyhmyys, ylimielisyys ja jatkuva räksytys joka asiasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikähän siinä on kun persuja ei oikein kukaan fanita. Olisiko syynä kenties ääretön tyhmyys, ylimielisyys ja jatkuva räksytys joka asiasta.
Kepuloisten kirjoituksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kepuloisten kirjoituksia.
Persuista ja kommunisteista ei pidä oikein kukaan. Pohjimmiltaan samaa sakkia.
- Anonyymi
Kyllä pikkujoulut on pidetty. Kaikkia ei toki kutsuttu.
- Anonyymi
Hauskaa oli!
- Anonyymi
Joka kunnassa järjestetään pikkujoulu mutta vai ilmajoella sekin häiritsee yhtä tampiota
- Anonyymi
Tampio olet sinä, ketään muuta se ei häiritse. Ei edes Persuja.
- Anonyymi
Krapulan korjaaminen kaljalla on yhtä vaikeaa kuin naiminen puolella kulli.. lla,aion ainakin ekaa koittaa.
- Anonyymi
Kyllä sillä puliveltollakin jotain tuhtia maatalon emäntää pystyy, eikä reunatkaan tule vastaan.
- Anonyymi
Mä en muista olinko mä vai enkö ollut pikkujouluissa.
- Anonyymi
Pikkujoulut pidettiin Koskenkuohussa. Illan viihdyttäjänä toimi taikuri luttinen. Livemusiikista vastasi Frederik ja Danny
- Anonyymi
No nyt mä muistan! Nehän oli hyvät pileet!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1397648KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4237091Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei693623Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521383256Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1092784Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään442318- 1261926
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231793Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv261566Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821457