Jokos on porukka niistä selvinnyt?
Kunnan pikkujoulut
20
517
Vastaukset
- Anonyymi
En tiedä. En todellakaan tiedä.
- Anonyymi
Sama taksi seissyt monessa paikassa hetken.
- Anonyymi
Missä pidettiin? Huissillako?
- Anonyymi
Ei kai ne nyt muuta paikkaa Ilmajoella keksi kun se ruma krouvi rötiskö keskustassa.
- Anonyymi
Eikö herkooli oo auki?
- Anonyymi
Katsoitko uutiset, ketkä tuhosi Suomen?
Vanhanen, Saarikko, Kulmuni ja Marin.
Näin kertoo valtiontalouden tarkastusviraston johtaja.
Pikkujoulut peruttu!!- Anonyymi
Sen jälkeen on tullut jo uudet uutiset ja VTV:n raportti oli väärin laskettu. Sen sijaan persut ovat tehneet kaikkien aikojen velka ja työttömyys ennätykset ja se on fakta samoin kun se että persuja ei kaipaa jatkossa kukaan hallitukseen.
Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohjaksi on punavihreä hallitus,
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011638048.html - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen jälkeen on tullut jo uudet uutiset ja VTV:n raportti oli väärin laskettu. Sen sijaan persut ovat tehneet kaikkien aikojen velka ja työttömyys ennätykset ja se on fakta samoin kun se että persuja ei kaipaa jatkossa kukaan hallitukseen.
Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohjaksi on punavihreä hallitus,
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011638048.htmlHeh heh ! "suosikkihallitus" ajaa ensitöikseen yritykset nurin, kuntien menot paisutetaan äärimmilleen, sudet ja karhut syövät kotieläimet sekä lemmikit. Viljelijät nääntyvät polttoaineen kalleuteen. Rajat avataan rosvojoukoille. Kiitos nyt ensihätiin näistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh heh ! "suosikkihallitus" ajaa ensitöikseen yritykset nurin, kuntien menot paisutetaan äärimmilleen, sudet ja karhut syövät kotieläimet sekä lemmikit. Viljelijät nääntyvät polttoaineen kalleuteen. Rajat avataan rosvojoukoille. Kiitos nyt ensihätiin näistä.
Mikähän siinä on kun persuja ei oikein kukaan fanita. Olisiko syynä kenties ääretön tyhmyys, ylimielisyys ja jatkuva räksytys joka asiasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikähän siinä on kun persuja ei oikein kukaan fanita. Olisiko syynä kenties ääretön tyhmyys, ylimielisyys ja jatkuva räksytys joka asiasta.
Kepuloisten kirjoituksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kepuloisten kirjoituksia.
Persuista ja kommunisteista ei pidä oikein kukaan. Pohjimmiltaan samaa sakkia.
- Anonyymi
Kyllä pikkujoulut on pidetty. Kaikkia ei toki kutsuttu.
- Anonyymi
Hauskaa oli!
- Anonyymi
Joka kunnassa järjestetään pikkujoulu mutta vai ilmajoella sekin häiritsee yhtä tampiota
- Anonyymi
Tampio olet sinä, ketään muuta se ei häiritse. Ei edes Persuja.
- Anonyymi
Krapulan korjaaminen kaljalla on yhtä vaikeaa kuin naiminen puolella kulli.. lla,aion ainakin ekaa koittaa.
- Anonyymi
Kyllä sillä puliveltollakin jotain tuhtia maatalon emäntää pystyy, eikä reunatkaan tule vastaan.
- Anonyymi
Mä en muista olinko mä vai enkö ollut pikkujouluissa.
- Anonyymi
Pikkujoulut pidettiin Koskenkuohussa. Illan viihdyttäjänä toimi taikuri luttinen. Livemusiikista vastasi Frederik ja Danny
- Anonyymi
No nyt mä muistan! Nehän oli hyvät pileet!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään13813182Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen823639Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta
Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,952904Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?361389Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2751374Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1491316Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1151274Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S141184- 811071
Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin205979