Oulusta naista jota sponssata?

Anonyymi-ap

Löytyis Oulusta? M49

12

474

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joo, osote on Ohramaltaantie 10. Sinne voit tulla jos haluut panna mua , olen kotona koko päivän että jos enne 20:00 tuut ni kyl tarkoin ku ollu puutteessa jo kohta 8kk T: Blondi Nainen 27-v, C-kupin rinnat pyöreä perse ja posliini pimppi.

• Anonyymi

No paljonko maksaa?

• Anonyymi

Ja mitäs taas toistat tuon itsestäsi. Kyllä jo uskotaan mikä olet ja miksi niuvis on kotisi.

• Anonyymi

58 v nainen olis tarjolla 200€/h

• Anonyymi

Hei miten sinuun saa yhteyden

• Anonyymi

Jaahaa buaahaa spede on ollut ajoissa hereillä. Tietysti tyrkyllä niin kuin joka aamu.

• Anonyymi

Ei ole pilaantunu.olen hyvin huolehtinut kunnostani.ja perseestäni saan jatkuvasti kiitosta.

• Anonyymi

laita yhteystiedot

• Anonyymi

No niinpä mitäs olet, Miksi kerrot tuon itsestäsi.

• Anonyymi

Kiinnostaako teitä todella harrastaa seksiä kanssani 200/h. Minä olen valmis siihen.tänä iltana voisin sopia ensimmäisen tapaamisen.
      Sovin tapaamisen kauppakeskus valkeaan.esim siten että siihen joulukuusen taakse menet odottamaan minua niin haen sinut sieltä.kuusen takana olevalla nurkka korokkeella jos istut niin haen sinut siitä nopeasti ja menemme tilapäis asuntooni joka on lähellä.
      Esim tänään klo 19.00

• Anonyymi

Kerroit kaiken olennaisen itsestäsi. Mitäs olet ja miksi et ole jo mennyt.

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      50
      2202
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      197
      2029
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      116
      1382
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1170
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      96
      982
    6. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      929
    7. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      889
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      47
      868
    9. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      33
      845
    10. Minkälaisen viestin toivoisit saavasi?

Miehelle.... Helpota vähän.
      Ikävä
      61
      746
    Aihe