Oulusta naista jota sponssata?

Anonyymi-ap

Löytyis Oulusta? M49

11

335

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joo, osote on Ohramaltaantie 10. Sinne voit tulla jos haluut panna mua , olen kotona koko päivän että jos enne 20:00 tuut ni kyl tarkoin ku ollu puutteessa jo kohta 8kk T: Blondi Nainen 27-v, C-kupin rinnat pyöreä perse ja posliini pimppi.

• Anonyymi

No paljonko maksaa?

• Anonyymi

Ja mitäs taas toistat tuon itsestäsi. Kyllä jo uskotaan mikä olet ja miksi niuvis on kotisi.

• Anonyymi

58 v nainen olis tarjolla 200€/h

• Anonyymi

Hei miten sinuun saa yhteyden

• Anonyymi

Jaahaa buaahaa spede on ollut ajoissa hereillä. Tietysti tyrkyllä niin kuin joka aamu.

• Anonyymi

Ei ole pilaantunu.olen hyvin huolehtinut kunnostani.ja perseestäni saan jatkuvasti kiitosta.

• Anonyymi

laita yhteystiedot

• Anonyymi

No niinpä mitäs olet, Miksi kerrot tuon itsestäsi.

• Anonyymi

Kiinnostaako teitä todella harrastaa seksiä kanssani 200/h. Minä olen valmis siihen.tänä iltana voisin sopia ensimmäisen tapaamisen.
      Sovin tapaamisen kauppakeskus valkeaan.esim siten että siihen joulukuusen taakse menet odottamaan minua niin haen sinut sieltä.kuusen takana olevalla nurkka korokkeella jos istut niin haen sinut siitä nopeasti ja menemme tilapäis asuntooni joka on lähellä.
      Esim tänään klo 19.00

• Anonyymi

Kerroit kaiken olennaisen itsestäsi. Mitäs olet ja miksi et ole jo mennyt.

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa

10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö
      Maailman menoa
      265
      10025
    2. K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä

vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon
      Maailman menoa
      201
      5734
    3. Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen

Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos
      Maailman menoa
      168
      5298
    4. PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT

* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *
      Maailman menoa
      76
      4923
    5. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      7
      3193
    6. Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"

Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe
      Maailman menoa
      1
      2576
    7. Ootko sä nainen suuttunut

jostain? Harmi jos tullut väärinkäsityksiä.
      Ikävä
      212
      2489
    8. Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää

Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.
      Ikävä
      12
      2299
    9. Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen

Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell
      Maailman menoa
      356
      2063
    10. Menen nyt koisimaan

Ja en ehkä palaa tänne. Asia on nyt loppuunkäsitelty ja totuus tuli ilmi
      Ikävä
      24
      1895
    Aihe