Mikä on ”Kauniin Portin profeetallinen asia Suomelle”? (Koettelua, OSA -1)
Suomi24- keskustele kristinuskosta
Tässä LÄHDE: Royal Life Way, YouTube puhe: Maria Great
https://www.youtube.com/watch?v=NvahivmGeL0
INTROA
------------
”Kauniin Portin Julistus” Suomelle? 14.11.2025.
https://www.youtube.com/watch?v=Xhuy6dBQe0c
• ”Turku Kauniin portin kaupunkina – parantumisen portti Suomelle.”
1) Profetioita, ”profeettoja”, näkyjä, ilmestyksiä riittää?
-----------------------------------------------------------------
Kyllä Suomessa luulisi riittävän kristillisiä suuntia, lahkoja, eriseuroja, kuppikuntia, missioita? Sekä uskonnollisia saarnamiehiä ja – naisia, staroja ja pomoja? Tässä tilastoa 2024 lopussa:
Patentti-ja rekisterihallituksen rekisterissä on? Tilasto 31.12.2024.
• 170 uskonnollista yhdyskuntaa ja
• 337 seurakuntaa tai muuta paikallisyhteisöä
• Uskonnollisten yhdyskuntien rekisteriin ei kuulu evankelisluterilainen kirkko eikä ortodoksinen kirkkokunta seurakuntineen.
2) ”Kauniin portin” ilmiön koettelua?
------------------------------------------
Mutta? Aina tuntuu olevan tilaa ja tilausta uusille ”yrittäjille”? Varsinkin profeetta-asia näyttää koukuttavan monia nostamaan – mitä kaikkea?
• ” Terveisiä täältä Turusta. Tehtävä tuli tulla tänne portinvartijaksi Suomelle.”
Näin lausuu Maria Great. Ulostulollaan: Royal Elegance softan raameissa.
https://www.youtube.com/watch?v=bJcO0qkQToQ
Tämä ”portinvartijaksi” itsensä ilmoittanut( ja nimennyt) vakuuttaa:
• ”Kaunis portti avattiin hengessä Turun Torilla 14.11.2025 klo 14”!
• ”Alkoi ”Kauniin Portin profeetallinen aika Suomelle.”
LÄHDE: https://www.youtube.com/watch?v=NvahivmGeL0
3) Mistä oikein on kysymys tässä ”uudessa agendassa”?
-----------------------------------------------------------
Kun kuuntelee tarkasti LÄHDE-viitteessä todetun videon sisällön, jokainen pidempään Herran tiellä Jeesusta seurannut joutuu kysymysten eteen. Analyysi ja synteesi nostaa seuraavia argumentoituja johtopäätöksiä:
1. Aikooko tämä Maria Great tehdä kuin ”jatko-osan” Raamatun, UT:n sisältöön?
2. Aikooko hän paimentaa Suomen kansaa saamillaan ”ilmestysasioilla?
3. Eikö Raamatun, UT:n Jeesuksen ja apostolien opetukset riitä?
4. Mitä tarkoittaa, että ”Suomen kansalle avautuu tulevina ”lisää uusia portteja”?
5. Mihin ”unohtui” Jeesuksen ja apostolien opetukset?
Noita ja paljon muita kysymyksiä nousi-nousee, kun vertaa Jeesuksen opetuksia tähän ”uutuusinfoon”.
Lähinnä synteesin perästä nousee johtopäätös ihmistason illuusiosta, kuin fantasiatason ennustuksista, mitä ”Suomen kansalle” olisi (muka) tarjolla?
Saamiaan ”ilmestyksiä” hän väittää ”Jumalan tason” infoksi. ( Jota kaikkea on syytä vakavasti tarkastella ja hylätä arvoton!)
Aloitus jatkuu
Mikä on "Kauniin portin profeetallinen herätys Suomelle"? (Koettelua, osa )
10
95
Vastaukset
- Anonyymi
Jatkoa aloitukseen:Mikä on ”Kauniin Portin profeetallinen ” asia Suomelle? (Koettelua, OSA -1)
4) Erittäin sekavaa ”visiota”
--------------------------------
`
Kun kuuntelee huolella (tutkimuksellisessa orientaatiossa) muita tämän agendan tuottamia YouTubeja, niissä on niin epäselvää ( ihmistason) infoa, että
on välttämättä palattava autenttiseen Raamatun Sanan valoon!
• Royal Elegance https://www.youtube.com/watch?v=bJcO0qkQToQ
• Royal Life Way https://www.youtube.com/watch?v=NvahivmGeL0
Maria Great ilmoittaa että ”Kaunis portti on avattu Suomelle 14.11.2025 klo 14 keskellä Turun toria. Tämä portti on hänen mielestään:
• Armon portti.
• Pyhän Hengen portti.
• Suomen profeetallisen herätyksen ajan portti.
5) Jeesus Kristus on Jumalan asettama ”portti”!
-------------------------------------------------------------
Totiselle kristitylle riittää se Sana, joka UT:ssa.
• »Totisesti, totisesti: se, joka ei mene lammastarhaan portista vaan kiipeää sinne muualta, on varas ja rosvo. Se, joka menee portista, on lampaiden paimen.” ( Joh 10:1)
• »Totisesti, totisesti: minä olen lampaiden portti. Ne, jotka ovat tulleet ennen minua, ovat kaikki olleet varkaita ja rosvoja, eivätkä lampaat ole kuunnelleet heitä. Minä olen portti. Se, joka tulee sisään minun kauttani, pelastuu.” ( Joh 10:7-9)
• ”Minun lampaani kuulevat minun ääneni ja minä tunnen ne, ja ne seuraavat minua. Minä annan heille ikuisen elämän. He eivät koskaan joudu hukkaan, eikä kukaan riistä heitä minulta. Isäni, joka on heidät minulle antanut, on suurempi kuin kukaan muu, eikä kukaan voi riistää heitä Isäni kädestä. Minä ja Isä olemme yhtä.» ( Joh 10:27-31)
• ” Minulla on myös muita lampaita, jotka ei ole tästä lammashuoneesta: ne pitää minun myös tänne saattaman: ja he saavat kuulla minun ääneni; ja pitää oleman yksi lammashuone ja yksi paimen. ” ( Joh 10:16)
Lopuksi – Osa 1
---------------------
Tämä uusi agenda:
• ”Kauniin portin” julistus, ja
• ”Portinvartija” – ilmoitus
- Ovat kokonaisuudessaan kovin sekava paketti?
Osittain on vedottu VT:n sanoihin, sitten Maria Great katsoo, että hänen OMA ELÄMÄNSÄ olisi ollut se viitekehys, joka kirvoitti nostamaan tämän ”kauniin portin” agendan – Suomen kansalle?
Siitä, että Jumala TODELLA olisi tämän ilmiön takana Siitä ei ole mitään todistusta ja vahvistusta JUMALAN taholta.
• ”Elämäni oli profeetallinen näky Suomen tilasta.”
https://www.youtube.com/watch?v=NvahivmGeL0
Erittäin relevantteja kysymyksiä siis nousee:
• Miksei syntien sitomaa Suomen kansaa (ihmisiä) kehoteta tekemään parannusta?
• Miksei (profeetta) kehota kääntymään Jumalan puoleen? ( Apt 3:19-20)
• Miksei (profeetta) kehota: ”tunnustakoon KUKIN syntinsä”.
• Ottakaa vastaan syntien anteeksiantamus Jeesuksen Kristuksen ristin työn ansiosta?
• Miksi ”maallisen valtakunnan” taso (= Suomi) on ohittanut ”Jumalan valtakunnan” asian? (Matt 6:9-13)
Koko viedeon kuuntelu johtaa ja päättyy Maria Greatin uuden ”kirjan” mainostukseen. Videossa oli siis kyse siitä, että hän ”uudella kirjallaan” olisi antamassa jotakin ”asetta”johonkin?
Totiselle kristitylle riittää se ”sota-asu” joka on esitetty Efesolaskirjeen 6. Luvussa 11-18. - Anonyymi
Näissä aloituksissa asiaa aloitukseen liittyen:
Uusi profeettakandi Suomessa?
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19165772/taas-uusi-profeettakandi--suomessa
Asettiko JUMALA tämän naisen "portinvartijaksi" Suomelle?
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19163953/asettiko-jumala-(eraan)--portivartijaksi-suomelle - Anonyymi
Ilmiö on selkeä, se mitä Paavali ennakoi lopunajasta: 2. Tim 4:3-4
"Tulee näet aika, jolloin ihmiset eivät siedä kuulla tervettä oppia vaan haalivat itselleen halunsa mukaisia opettajia kuullakseen sitä mitä kulloinkin mieli tekee. He tukkivat korvansa totuudelta ja kääntyvät kuuntelemaan taruja."
Kun olemme tässä ajassa, mysö "profeetat" (?) sorvaavat sanansa niin, miten olettavat kuulijoiden "tykkäävän"? Peukuksia, hymiöitä, sydämen kuvia....
Ja kun lupailee "Suomen kansalle" vuosiksi eteenpäin aina uusia portteja, joiden takana ties mitä hyvää ?
Niin?
Mutta mitä ASIAA Elävällä Jumalalla olisi ja on tälle syntiselle kansalle?
SITÄ ei tahdota ottaa kuuleviin korviin? - Anonyymi
Kun kadottaa etsikkoaikansa?
Luukas 19: 40-44
Miten on Suomen kansakunnan ja ihmisten tilanne? - Anonyymi
ROYAL LIFE WAY – MANIFESTI
Tuotekanava (= yllä mainittu)
tarjoaa kirjoja joit Maria Great on julkaissut.
Niiden pääasiallinen sisältö ja genre on ihmisen sisällinen parantuminen menneistä.
Hän esiintyy parin terapiasuuntauksen edustajana.
Se kaikki on hyvää pyrkimystä auttaa rikkoutuneita ihmisiä.
Siihen hänellä lienee eviitä?
Mutta?
On kokonaan eri asia, nostaa ITSENSÄ kuin erityispäteväksi, koko KANSAN tasolla toimivaksi "profeetaksi"?
Jos Herra ei ole sellaista tehtävää antanut?
Jos on lähdetty soitellen sotaan?
Omassa innossa, oman vision, ilmestysten innoittamana?
Voi kaikki hyväkin- kääntyä ikävään suuntaan? - Anonyymi
Tässä Royal Life Way agendassa ja
Mari Greatin oppisisällössä näkyy olevan vahva ARMON seikan korostus.
Se ei ole paha asia, mutta se voi eksyttää luulemaan että "armon laastari" on se kuin taikatemppu, jolla kaikki hoituu.
Ei niin.
"Jeesus oli täynnä ARMOA ja TOTUUTTA." ( Johannes 1:14)
Armo kyllä hoitaa ja parantaa.
Mutta totuus?
Synnin haavat?
Jos "armon laastaria" laitetaan syntien ylitse? Ei tunnusteta syntiä?
SE on kuin laastaria fyysisiin haavoihin, joissa on pöpöjä!
Sellainen on vaarallista, jopa kuolettavaa. Sepsis?
Jeesus?
Hän aina aloittaa totuudesta. Vaikka se viiltää? Joh 4:18-19.
Pelkkä "armon" julistus ei olisi tuotajaan ihmistä auttanut? - Anonyymi
Aloituksen kysymykseen:
Kauniin portin missio on sitä samaa sorttia, mitä lähes kaikki profeetoiksi ittensä mainostaneet kehuu.
Tyhjiä lupauksia ilman Jumalaa.- Anonyymi
Ihmisten touhua.
- Anonyymi
Ei herätystä vaan ihmisten keräämistä taas uuden touhun piiriin.
- Anonyymi
Kyllä, tää "portinvartija-profeetta" kerää ihmisiä ja sitoo heitä omien ilmestystensä piiriin. Lupaa Suomen kansalle "uusia portteja" - sitä ja tätä.
Mainostaa, että tämä hänen uusin kirjansa tulisi olemaan jokin VAHVA väline,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,672493Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1052157Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu242137Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e972097Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod82036MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,141885Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.5841836Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1071793Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S171657Kemet lomautukset
Onkohan tuo oikein lain mukaista toimintaa jatkaa jo lomautettuina olevien uudelleen lomautusta yhdenvertaisuuden ja tas411433