Olipa hyvä lääkärikäynti. Lääkäri Guled Ali Jama otti hoitaakseen mummelin terveyshuolet todella hienosti. Tuli tunne, että on hyvässä, ammattitaitoisessa hoidossa. Ei ole samaa vaivaa aikaisemmin kertaakaan niin hyvin ja huolella tutkittu ja hoidettu. Kiitos!!!
Terveyskeskus
13
811
Vastaukset
- Anonyymi
Mitäs Aki tähän?
- Anonyymi
Ei lääkärissä sen enempää vikaa oo ollu, jos sinne asti pääsee.
Meikä blokattiin jo päivystyksessä, ettei jäänyt ees mitään merkintöjä käynnistä.
Just kävin toissapäivänä hammaslekurissa, nyt oli kyllä hyvää palvelua siellä.
Naureskelin että onneks vaihtuu Pihlajalinnaks, niin varmaan otetaan siellä sen jälkeen potilaiden valituksetkin "Hieman" vakavammin, eikä uskalleta kirjoitella Suomi24:lle suljettujen ovien takana käytyjä keskusteluja.
t.Aki - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei lääkärissä sen enempää vikaa oo ollu, jos sinne asti pääsee.
Meikä blokattiin jo päivystyksessä, ettei jäänyt ees mitään merkintöjä käynnistä.
Just kävin toissapäivänä hammaslekurissa, nyt oli kyllä hyvää palvelua siellä.
Naureskelin että onneks vaihtuu Pihlajalinnaks, niin varmaan otetaan siellä sen jälkeen potilaiden valituksetkin "Hieman" vakavammin, eikä uskalleta kirjoitella Suomi24:lle suljettujen ovien takana käytyjä keskusteluja.
t.AkiOliko tästä "suljettujen ovien takana" käydyistä keskusteluista jokin todiste? Vai onko vain oma päätelmä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko tästä "suljettujen ovien takana" käydyistä keskusteluista jokin todiste? Vai onko vain oma päätelmä?
On, mutten ny enää jaksa samaa vänkäystä alottaa, tuolla "Vitun terveyskeskus"-viestiketjussa siitä jo ihan tarpeeks ollu vänkää.
t.Aki - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On, mutten ny enää jaksa samaa vänkäystä alottaa, tuolla "Vitun terveyskeskus"-viestiketjussa siitä jo ihan tarpeeks ollu vänkää.
t.AkiKai siitä "vänkää" on jos ei ole todisteita 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kai siitä "vänkää" on jos ei ole todisteita 🤔
Jep jep,
On kyllä, mut en jaksa enää uudestaan kirjoittaa.
Ettei mee turhaks jankkaamiseks.
T.Aki - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep jep,
On kyllä, mut en jaksa enää uudestaan kirjoittaa.
Ettei mee turhaks jankkaamiseks.
T.AkiTuolta, olkaatten hyvät.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19123398/vitun-terveyskeskus - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuolta, olkaatten hyvät.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19123398/vitun-terveyskeskusEihän tuolla ketjussa oo ku spekulointia?
- Anonyymi
Pitääkö ne kryptot ja jankkaamiset sotkea joka ikiseen keskusteluun? Tässähän asiana on aloittajan hyvä kokemus terveyskeskuksesta! Jotain rajaa... Ja niin, minäkin olen aina saanut avun, kun jonkun kerran on pitänyt lääkäriin mennä.
- Anonyymi
Sähän se taas tässä otit kryptot puheeksi.
- Anonyymi
Ja kun kerta nimeltä kyseltiin mielipidettä.
Olisi suorastaan törkeää olla vastailematta yhteydenottoihin :)
t.Aki
- Anonyymi
Jankataanko täällä? Jos ei, niin pitäisikö? Kryptot puhuttelee myös lääkäreitä, sehän on selvä...Heillä kun on tuota rahaa hieman enemmän kuin Virtain tuulipukukansalaisilla.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2442044- 841228
- 901067
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171045- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 121771
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701