Minä otin Jeesuksen vastaan helluntaiseurakunnassa. Yllätys minulle oli se että minua vaadittiin tämän jälkeen menemään kasteelle. Minut on kastettu pienenä. Pitääkö minun mennä uudelleen kastettavaksi?
Minä otin Jeesuksen vastaan
33
140
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Sinua ei ole kastettu eli upotettu veteen kokonaan, vaan sinua on ilmeisesti vain valeltu päälakeasi vesitilkalla. Jumala haluaa pelastaa sinut kokonaan eikä vain päälakeasi.
- AnonyymiUUSI
siksikö juutalaisilla on ne kipat
- AnonyymiUUSI
Lahkon jäseneksi pääsyyn se on vain rituaali.
- AnonyymiUUSI
Evlut kirkko päälakivaleluuneen on harhaoppinen lahko!
- AnonyymiUUSI
Apostolinen kaste ei ole rituaali, se on hyvän omantunnon saamista vertauskuvana uudestisyntymisestä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Apostolinen kaste ei ole rituaali, se on hyvän omantunnon saamista vertauskuvana uudestisyntymisestä.
1. Piet. 3:21
Tämän vertauskuvan mukaan vesi nyt teidätkin pelastaa, kasteena-joka ei ole lihan saastan poistamista, vaan hyvän omantunnon pyytämistä Jumalalta-Jeesuksen Kristuksen ylösnousemuksen kautta, - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole rituaali ja sitten kuvasit rituaalin "se on hyvän omantunnon saamista vertauskuvana uudestisyntymisestä."
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Apostolit eivät valelleet päälakia vaan kastoivat uskoon tulleet kokonaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eikö uudestisyntymisen sijaan kasvaa aikuiseksi?
- AnonyymiUUSI
Trolli, mikset sitä siellä kysynyt? 😂
- AnonyymiUUSI
Sitten ne vaatimukset vasta alkaa...
- AnonyymiUUSI
pistät tähän testamenttiin vain nimesi 🤣
- AnonyymiUUSI
Ne on niitä salaiittojen rituaaleja.
- AnonyymiUUSI
Pääasia että kun ottaa Jeesuksen vastaan, osaa käyttäytyä siinä tilanteessa arvokkaasti, kätellä silmiin katsoen ja toivottaa sydämellisesti tervetulleeksi.
Jos ei niin, menee keturalleen vaikka mitä sen jälkeen touhuaisi.- AnonyymiUUSI
potkasin jeesusta munille ja se suuttui
- AnonyymiUUSI
ArtoTTT
Tällainen provo tähän iltaan ... - AnonyymiUUSI
Hellareiden mielestä ilman kastetta et kelpaa Jeesukselle?
- AnonyymiUUSI
ei mutta jos kuolin vuoteella minäkin viimeisellä tunnilla uskon niin pääsen taivaaseen ???
- AnonyymiUUSI
Kasteen pyytäminen on jokaisen oma vapaaehtoinen valinta. Jotkut voivat kokea opastuksen vaatimuksena, tai siihen suhtautumiseen voi olla vaikka minkälaisia tunteita.
Raamattu on Jumalan ilmoitus ihmisille ja siellä selvästi ilmeee, että uskoontulon jälkeen pyydetään saada kaste.
Kasteen saamisen edellytys on ennen kastetta uskoontulo.
Kaste ei ole sakramentti ( mystinen ulkoinen rituaali) , vaan uskoontuleen vapaaehtoinen tietoinen valinta toimia Jumalan edessä.- AnonyymiUUSI
lapsia ei saisi kastaa ja sitten pistää maksamaan kirkollisveroa 😠
se on väärä tapa ja ateistinakin tajuan tämän
- AnonyymiUUSI
Pakene lahkosta kun vielä voit.
- AnonyymiUUSI
Lutterin lahkosta on paennut jo n miljoona maksajaa !
- AnonyymiUUSI
Jos tuntuu siltä, että tarvitsee kastetta, niin se on otettava. Minulla on vain lapsikaste. Sain rippikoulun jälkeen ehtoollisen ja se sakramentti tuotti minulle hyvän olon, josta iloitsin. Aivoni kirkastuivat ja ymmärsin, että se oli Pyhän Hengen vaikutusta. Vaikka en ollut saanut henkilökohtaista opetusta Jumaluudesta, niin näin Jumaluuden vaikutuksia tapahtumissa. Mutta oli pahat ajat ja tämä hyvyyden tahto kuihtui, kun vaikeudet kaatuivat päälleni, Paholaisen todellisuus alkoi tuulla esille ja nuoruuden vietit. Näin kuinka Pyhä Henki erkani minusta surullisena, koska ei voinut olla saastaisessa mielessäni ja sielussani. Hän kuitenkin suojeli minua tekemästä pahaa, vaikka nuori kiivas mieleni oli väkivaltainen ja rietas. Sain väliaikaisen "kuplan" Pyhältä Hengeltä, johon pakenin ajatuksiani. "kuplassa" olo toi takaisin hiljaisen kaipuun, tuohon ihmeelliseen nuoruuteni "ensi rakkauteeni" Nyt vanhana, odotan tyynenä kutsua Jeesuksen kotiin. En pelkää elämää, en kuolemaa. Vaikka minulla on vain lapsikaste, niin tiedän, että pääsen Isämme kotiin, Hänen rakkaaksi uskolliseksi lapsekseen.
- AnonyymiUUSI
Etkö ole elämäsi aikana osannut lukea apostolien teoista ja nähnyt ketä siellä kastettiin !
Miksi uskor enempi kirkkoisien poliittisia temppuja kuin raamatun ihmisiä !? - AnonyymiUUSI
eli olet skitsofreenikko , kuten jeesuskin ?
- AnonyymiUUSI
Suomalaisia on kastettu kuin isiäkin jo viissataa vuotta, mutta mitään ymmärrystä ei ole havaittavissa.
Putinin kansa pullotta vettä avannosta jossa pappi ensin liottaa messinkiristiään.
On säälityävää joukkoa, ei ihme että jonotetaan muoviämpäreitä ja sentin koiranpötköjä ! - AnonyymiUUSI
Järjestys jossa toimitaan:
- Niin Pietari sanoi heille: "Tehkää parannus ja ottakoon kukin teistä kasteen Jeesuksen Kristuksen nimeen syntienne anteeksisaamiseksi,
niin te saatte Pyhän Hengen lahjan. Ap. t. 2:38- AnonyymiUUSI
Riitti mikä riitti.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Riitti mikä riitti.
Riitti sulla on housuissasi!
- AnonyymiUUSI
Mistä tiedät että otit Jeesuksen vastaan. Jos se olikin se vastapeluri
- AnonyymiUUSI
Ei sinun ole pakko tehdä mitään.
- AnonyymiUUSI
Häivy nopeasti siitä lahkosta, sinut on lo todennäköisesti aivopesty. Voit vielä pelastua palaamalla normaaliin elämään. Seuraavaksi joudut lahjoittelemaan rahaa patmoksen tilille.
- AnonyymiUUSI
Kyllä se yksi kaste riittää. Ei tarvita useampia kasteita. Jos sinulta vaaditaan uutta kastetta, se ei ole Jumalasta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El746334MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny415398Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.614264NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun734132Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja673891Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.741218- 3271082
- 591042
Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana
Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?32870Toivotko, että
Toivotko, että hän yrittäisi jutella sinulle? Vai toivotko, että itse voisit mennä juttelemaan?62821