Ilkka Vakkuri kuuluisin kuntalaiben

Anonyymi-ap

Ilkka on tuttu ympäri maan terävöittäjänä ja älykkäänä kolumnistina. Käden jälki näkyy myös paikallisasioissa. Politiikassa ja seurakunnassa. On onni saada hänet tänne.

23

1463

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvä mies on

• Anonyymi00028

Hyvä mies kertoo kanavallaan, ettei Stubbin kaltaiselle koulukiusaajalle saisi antaa valtaa. Trump joka vielä pahempi häirikkö koulussa, jonka isänsä joutui laittamaan sisäoppilaitokseen kun Donald poika ei sopeutunut normaaliin kouluun. Donald taas on Vakkurin suuri sankari. Vähän on ristiriitaisia hyvän miehen jutut. Samassa lyhyehkössä videossa tuli myös perusteellinen Psykologinen luonnehdinta Putinista.

• Anonyymi

Trumpin 100% ihailija. Pelottavaa

• Anonyymi00020

Kyllä moni tulee autuaaksi, kun hänenkin höpötystään kuuntelee tarpeeksi kauan. Onneksi suurin osa vielä pystyy ajattelemaan omilla aivoillaan, etteivät ole pelkästään näiden vaikuttajien asiantuntemuksen varassa.

• Anonyymi

Vakkurilla on oikeat ja tuoreet ideat. Vastapainoksi Ylelle joka valehtelee trumpista. Trump on paras presidente. Perhearvojen puoltajat.

• Anonyymi

Kovin harhaista juttua häneltä tulee, johtuisiko jotenkin lahkolaisuudestä?
        Trumpista hän koittaa löytää vain hyvää, kaikki mitä Trump on tehnyt on hienoa,fantastista,hienoa, ei mitään kritiikkiä.
        Kun seuraa Yhdysvaltalaisten keskusteluja, niin kritiikkiä paljon Trumpin tekemisistä löytyy:
        "Yhdysvallat vuosikymmenet hoitanut hienosti kauppasuhteita ja liitolaissuhteita, siten tuli Trump ja sähläilyllään sai aikaan luotamuksen menetyksen liitolaisten silmissä.Kuinkahan kauan menee Trumpin jälkeen kunnes taas luotamus saadaan palautettua?....Luotamuksen rakentaminen vie vuosia jopa vuosikymmeniä.. Luotamuksen menetys nopeasti, minkä Trump on toteen näyttänyt."

• Anonyymi

Yhden verkkohaun perusteella Israel myönteiden propagandisti

• Anonyymi

Siionisti, joka lukee iltapäiväläpysköistä otsikoita ja jauhaa niitä

• Anonyymi

Iso veronmaksaja

• Anonyymi

mutta ei kankaanpäähän

• Anonyymi

Ei kuulu kankaanpään palstalle

• Anonyymi

juutalainen jumala on asettanut hänet teidän goijimien roskaksi

• Anonyymi

Eikö Ilkka asu täällä

• Anonyymi

Ilkka Vakkuri hyväksyy juutalaisten tekemän palestiinalaisten joukkokansanmurhan. Samoin minä hyväksyn Saksan tekemän juutalaismurhat.

• Anonyymi

Aika karsee tyyppi tää Vakkuri nykyään, suoltaa Trump- fanitus puhetta monta tuntia viikossa, ja mainostaa itseään kulttitutkijana , mutta ei näe itse omaa raukkattaan Trumpia kohtaan?

Niinhän se on että näille Israel- ihmisille että Siionisti- Trump on heille jumalasta seuraava. Kuten joku tuossa totesi, Vakkuri ei tuomitse tai tee videoita siitä, Kun YK totesi että Israel on jo vuosia tehnyt Gazassa kansanmurhaa, Vakkuri ei tee tästä aiheesta yhtään videota 😁

• Anonyymi

Onko sama mies, joka paikallispappien kanssa aikoi viedä mummoja Gazaan "Turistiretkelle"?

• Anonyymi

ASuu täällä. Merkkihlö

• Anonyymi

Vakkuri pönöttää kännykameraan ja pyrkii tabletilta tiiraamaan otsikoita lehdistä. Paasattuaan yhteen asiaan viisi minuutti kritiikkiä, tuleekin kolme miuuttia myönteistä. Saattoi eilen nähdä Putinissa Saatanan ja samaan lauseeseen Netanjahussa ihmiskunnan uuden jumalan pojan.

• Anonyymi00017

Tänään Vakkuri yhdisti Pepe Willberin tapauksen ylllätys yllätys…. WOKETUKSEEN

• Anonyymi00019

Sekopää on tämä Vakkuri.Joku hälle maksaa...Takeltelee,ei osaa puhua selvää suomea.

• Anonyymi00022

Ilkka on kiv ja leppoinen. Hyvä kunto on.

• Anonyymi00024

Pakkanen kun lisääntyy Ilkan jutut menee yhä enemmän sekaviksi pierulta haiseviksi jankutuksiksi

• Anonyymi00027

Kyllä! Päivän naurut saa aina kun kuuntelee tubessa Vakkurin perusarvo ja Trump jankutukset! Trump on kyllä Vakkurille toinen jumala, uskomatonta että herra esittäytyy kulttitutkijanq mutta kannattaisi ensiksi katsoa peiliin ja miettiä, onko itse jonkun kultin jäsen?

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      52
      2313
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      1997
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      108
      1675
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1232
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe