tulee paljon, joiden opetus ja julistus ei ole raitis ja Raamatun mukainen.K
seurakuntiin on tullut väärää opetusta ja voitelua ja tässä lista eräistä heistä. https://kristitynfoorumi.org/artikkelit.html
Vääriä Jeesuksia
9
136
Vastaukset
- Anonyymi
Kristinuskoisten jututut on sitä tunkkaista messua, eli ...
- Anonyymi
Oikea Jeesus kääntää toisen posken, väärät valmiit kansanmurhaan.
- Anonyymi
Ei Jeesus mitään poskia käännä.
Luuk. 12:5
Vaan minä osoitan teille, ketä teidän on pelkääminen: peljätkää häntä, jolla on valta tapettuansa syöstä helvettiin. Niin, minä sanon teille, häntä te peljätkää.
- Anonyymi
Oletteko itse vääriä omine raamatulla päähänlyömisineen ja rakkaudettomuuttanne. Näettekö lintuperspektiivistäunivessaalisti/ laajasti, vaiko vaan ahtaasti omista maakuoppa poteroistanne.🤷♀️
- Anonyymi
Joh. 14:30
En minä enää puhu paljoa teidän kanssanne, sillä maailman ruhtinas tulee, ja minussa hänellä ei ole mitään. - Anonyymi
Väärissä liikeissä ei ole riatista Pyhän Hengen vaikutusta. Tässä ohjelmassa tämä voima vaikuttaa voimallisesti.https://www.youtube.com/watch?v=gvDv2HQdLSQ
- Anonyymi00010
Niitä henkiä kun on niin menenlaisia ja kaikki se sanovat olevansa pyhiä henkiä.
Joh. 14:30
En minä enää puhu paljoa teidän kanssanne, sillä maailman ruhtinas tulee, ja minussa hänellä ei ole mitään.
1. Joh. 4:1
Rakkaat ystävät, älkää uskoko kaikkia henkiä. Koetelkaa ne, tutkikaa, ovatko ne Jumalasta, sillä maailmassa on liikkeellä monia vääriä profeettoja.
- Anonyymi00011
Noihin henkiin sitä hurmoslahkoissa törmää ja ne voi kaataa ihmisen maahan selälleen, taju kankaalla ja suusta voi tulla epämääräistä molotusta (glossolaliaa).
1. Tim. 4:1
Mutta Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina moniaat luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja.
1. Kor. 14:9
Samoin tekin: jos ette kielellänne saa esiin selvää puhetta, kuinka voidaan sellainen puhe ymmärtää? Tehän puhutte silloin tuuleen.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san3153724Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell322058- 1001693
Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.451674Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1061399- 1451215
Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1031130- 821113
Ootko A-nainen vielä vihainen?
Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja103949Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.69857