Mitä päässäsi liikkuu kun aloitat suhteen naimisissa olevaan mieheen. Vai liikkuuko mitään. Ymmärtäisin paremmin jos kyseessä olisi nuori nainen. Mutta sinä lähestyt jo 60 vuotta joten luulisi että olisit vähän viisaampi. Uskotko kaiken mitä mies kertoo surkeasta elämästään. Oletko ottanut huomioon että asioilla on aina kaksi puolta. Ja nyt mies on kertonut oman versionsa, itsensä kannalta esittää sen niin että hän on kärsivä osapuoli.
Oletko yhtään ajatellut miten teidän yli vuoden kestänyt salasuhde vaikutti meidän perheeseen. Avioero vaikutti lasten ja isän suhteeseen ja myös se kun aloit olemaan meidän entisessä kodissa ex-mieheni luona. Puhumattakaan siitä romahduksesta mikä minulle tuli kun totuus selvisi.
Toivottavasti olet nyt onnellinen kun teidän ei tarvitse enää piilotella suhdettanne. Mielenkiinnolla odotan koska saat saman kohtelun mitä minä koin vuosien ajan. Narsisti ei muuta käytöstään. Osaa aluksi näytellä rakastunutta mutta käytös kyllä muuttuu....
Sinä toinen nainen
Anonyymi-ap
10
935
Vastaukset
- Anonyymi
Mistähän sais toisen naisen rupiaa tua vanha jo niin kyllasttyttämähän
- Anonyymi
Kyl hänkin vielä vastaa teostaan.
- Anonyymi
Mies katuu vielä.
- Anonyymi
Eihän tämä nyt yksin sen toisen naisen vika ole?
Enemmän vikaa on sinun ex miehessäsi!- Anonyymi
Kyllä nainen tiesi miehen olevan naimisissa kun aloittivat suhteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä nainen tiesi miehen olevan naimisissa kun aloittivat suhteen.
Nainenkin oli aviossa.
- Anonyymi00008
Anonyymi kirjoitti:
Nainenkin oli aviossa.
Uhriutumisen mestari, vaikka itse varatun kimpussa kuin liima.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Uhriutumisen mestari, vaikka itse varatun kimpussa kuin liima.
Paksumpi lompakko ja varallisuus kiinnostaa naisia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1092740EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje291331- 981182
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621007Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta366997Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi133958- 55845
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22683- 40678
Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta110632