Miten nopeasti olette päässeet hammashoitoon, minulla ensi vuodelle määrätty hammastarkastus mutta vapaat ajat minimaalisia, olen jo useamman viikon tiistaiaamuisin kytännyt aikoja mutta aina vain muutama aika jossainpäin Espoota tarjolla. Työssäkäyvänä mahdoton tehtävä, kun aikoja ei iltapäivällä klo 13 jälkeen näytä olevan...käyttekö yksityisillä hammaslääkäreillä vai lahoaako suunne....
Kokemuksia julkisesta hammashoidosta
7
223
Vastaukset
- Anonyymi
Itse olen käynyt tähän asti yksityisellä. Tosin hampaita kiristellen, koska lasku oli viimeksi 750 e tarkastuksesta ja kahden hampaan paikkaamisesta. Toki lääkäri pistää muitta mutkitta samaan pakettiin aina hammasröntgenin. Ja tuleehan kassaneidiltä kaunis hymy.
Seuraavaan käyntiin asti täytyy kitkutella kaurapuuroa syöden ja säästeliäästi eläen.- Anonyymi
Lisään vielä, että elän pienen vanhuuseläkkeen varassa, joten koko vuosi on säästettävä hammaslääkäriä varten.
. - Anonyymi
Minulle maksoi Espoon sairaalassa ( Jorvissa ) yhden hampaan paikkaaminen noin 90 euroskaa.
Pari kesää sitten.
- Anonyymi
Pirhan hammashoidon hinnastoon ei kannata luottaa. Siellä kokoproteesin hinta 250€
"Akryyliosa- tai kokoproteesi: 250,90 euroa"
mutta ohjataan tilaamaan hammasteknikolta ja maksaakin minimissään 750€ - Anonyymi
Jos soittaisi niin olisikohan tarjolla enemmän aikoja? Toki varmaankin 6kk päähän menevät.
- Anonyymi00006
Ota tekarit
- Anonyymi00007
Olen käyttänyt julkisia varmaankin 20-30 vuotta. Juuri nyt loppui hoitoputki, joka alkoi hammastarkastuksella ja päättyi hammashoitajan puhdistukseen. Yksittäisten käyntien hinnat olivat muutamia kymppejä, koskaan ei satasta ylittynyt, vaikka juurihoitoja kaksi sisältyi hoitoputkeen.
Palvelu erinomaista.
Näin Vantaalla, mutta olen varma, että samaan pääsee kyllä Espoossakin. Tietysti helpotti, kun hyväksyin hoitopaikat muuallakin kuin lähihoitolassa ja eläkeläisenä kaikki kelloajatkin sopivat.
Ja kiireettömään hoitoon joutunee hetken aikaa, muutana kuukauden, jonottamaan, mutta kun siihen pääsee, niin sitten sujuu hyvin. Kysehän onkin kiireettömästä hoidosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos4105946Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http1133348Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?532307Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit251869- 611005
Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko108983- 59974
Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?105960- 78881
- 41877