Nykyisin palstan anti on mennyt samaan suuntaan kuin lehmän häntä normaali oloissa. Oli taas 3 linkkiä joista yhden ensin valitsin mutta ei sitäkään enää ollut ja ne kaksi muutakin katosivat eli oli poistettu. Miksi ihmeessä te Lyylit ette osaa kirjoittaa tavalla jolla ne säilyvät, niidenhän ei tarvitse olla kuin asiallisesti ilmaistuja! Onko se teille liian vaikeaa, vai onko se jopa poliittisen uskontonne kieltämää, jotta olisitte asiallisia?
Miksi ihmeessä?
58
475
Vastaukset
- Anonyymi
No tämä on tätä. Esimerkiksi joku jauhaa useammalla nimimerkillä aamusta yöhön ja vuodesta toiseen ihan samoja muutamia lauseita soopaa ja ei ymmärrä vaikka jotkut vastaa asiallisesti korjaten hänen uskomuksensa. Mutta ei ymmärrä ja jatkaa sitä samaa hölynpölyään aamusta yöhän vuosikausia ilman omaa muuta elämää.
Ainahan Lyyli voi tekosyitä keksiä kun on muutoin hukassa. Minun kirjoitukseni kuitenkin yleensä säilyvät ja jälkeenkin tiedän mitä olen kirjoittanut koska ovat omalla nikillä varustettuja.
Vaikka monesti väitätte kuten sinäkin jotta "samoja lauseita soopaa" niin ettepä ole koskaan kyenneet kertomaan kysyttäessä mikä on sopaa ja mikä olisi Lyylin totuus.
Nytkin oli linkki kahteen vastaukseen vaan se toinen hävisi kun tähän vastasin. Minä käytän aina Extyökkäri nikkiä! Kun olen Extyökkäri, niin olen Extyökkäri!- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Ainahan Lyyli voi tekosyitä keksiä kun on muutoin hukassa. Minun kirjoitukseni kuitenkin yleensä säilyvät ja jälkeenkin tiedän mitä olen kirjoittanut koska ovat omalla nikillä varustettuja.
Vaikka monesti väitätte kuten sinäkin jotta "samoja lauseita soopaa" niin ettepä ole koskaan kyenneet kertomaan kysyttäessä mikä on sopaa ja mikä olisi Lyylin totuus.
Nytkin oli linkki kahteen vastaukseen vaan se toinen hävisi kun tähän vastasin. Minä käytän aina Extyökkäri nikkiä! Kun olen Extyökkäri, niin olen Extyökkäri!Hyvä hyvä. Pidetään pintamme vaikka hulluja ollaan ja vaikka välillä meillä unohtuu millä nimimerkillä piti kirjoittaa.
T: YXKAXEX - Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Nytkin oli linkki kahteen vastaukseen vaan se toinen hävisi kun tähän vastasin. Minä käytän aina Extyökkäri nikkiä! Kun olen Extyökkäri, niin olen Extyökkäri!"ja jälkeenkin tiedän mitä olen kirjoittanut koska ovat omalla nikillä varustettuja"
Mutta etkö kuitenkin jossain vaiheessa kiistänyt kirjoittaneesi kyselyjä äitien hakkaamisesta ja että lakkoilijoille halusit kuolemantuomioita? Vaikka väität että tiedät mitä tarinoit.
Kohta taas kerran poistat oman aloittamasi ketjun.
"Minä käytän aina Extyökkäri nikkiä!"
Ja taas jäit kiinni valheesta. Oletko kokoomuuskommari kun jatkuvasti jäät kiinni valheista? Tainnut olla huono kotikasvatus kun rehellisyys tuota luokkaa. Yritä edes olla rehellinen ja yhteiskuntakelpoinen, tiedän että se sinulle vaikeaa. Anonyymi kirjoitti:
Hyvä hyvä. Pidetään pintamme vaikka hulluja ollaan ja vaikka välillä meillä unohtuu millä nimimerkillä piti kirjoittaa.
T: YXKAXEXNikki ei ole allekirjoitus vaan se näkyy muualla virallisesti. Käyttämällä allekirjoituksena jonkun rekisteröityä nikkiä olet rikollisella tiellä, esiintymällä jonain joka et ole!
Tuo tosin sopinee Lyylille joka ei edes tse tiedä kuka haluaisi olla!- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Nikki ei ole allekirjoitus vaan se näkyy muualla virallisesti. Käyttämällä allekirjoituksena jonkun rekisteröityä nikkiä olet rikollisella tiellä, esiintymällä jonain joka et ole!
Tuo tosin sopinee Lyylille joka ei edes tse tiedä kuka haluaisi olla!Nyt on seniilin nukkumaan menoaika, muista "pentulive".💩
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Nytkin oli linkki kahteen vastaukseen vaan se toinen hävisi kun tähän vastasin. Minä käytän aina Extyökkäri nikkiä! Kun olen Extyökkäri, niin olen Extyökkäri!Sinä olet Lyyli ?
- Anonyymi
Poistamisia myös kun palstan vakio kommarit/sosialistit vaatii poistamaan. Ylläpidossa samaa Kansantahtoa lukevaa, se poistuu. Näin olen kokenut kohdallani. Tämä on meidän keskustan palsta, oikeastaan ei saisi edes kammarit olla poistelemassa.
Mutta, komamrivihreät niin menettäneet valtaansa, heidän jotenkin se näyttää vaikka eduskuntatalon maalauksella. Rumiä "Arhinmäki" tyylisiä piiroksia laitekoteloihin ym aitoihin nämä taiteilijat piirtelee. Jos satun kohdalle läimäytän heitä naamalle. ns ohjaan kämmenellä. Kerran satuinkin paikalle komukat lähti juosten pakoon komeaa roppaani 196 cm / 130 kg, nyrkit osaa yhä ala ja yläkoukut.- Anonyymi
Khihi, buaah!!
- Anonyymi
Herkkä on hipiä exluikurilla, siihen sattuu jos joku ei hyväksy hänen mielipiteitään silloin on riennettävä ylläpidon helmaan nyyhkimään että häntä kiusataan ja poistattaa ne tekstit.
- Anonyymi
Ex T käri on joku Lyyli Leväperä ?
- Anonyymi
Afriikan arvostelu ei ollut arrivattasen syytä.
- Anonyymi
Kai olet laittanut palautetta Suomi 24 ylläpidolle ettet ole kaikkien käyttämiesi nimimerkkiesi kanssa tyytyväinen Suomi 24 toimintaan. Muista laittaa tuo kaikilla käyttämiltäsi nimimerkeiltä. Muista myös kertoa että epäilet niitä mafioitasi ja orjiasi kaiken syyksi..
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Lyyli taas hourii! Yritä selvää viikkoa edes joskus!
Olet hauska ja kai huomaat että muut pitää hauskaa kaikkien nimimerkkiesi kustannuksella.
Mutta kerro miksi sitten et ole palautetta ylläpidolle? - Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
No mitä sitten tarkoitit tuolla aloituksella?
Mikset koskaan millään nimimerkilläsi kerro mitään järkevää jonka voisi muut ymmärtää? - Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Toimitko kuten neuvottiin ja vastattiinko sinulle ongelmaasi?
Taas oli 5 linkkiä vaan vain 2 enää oli toiminnassa ja niihin saattoi vastata! Miksi ihmeessä ette opi kirjoittamaan asiallisesti? Kieltääkö poliittinen uskontonne ajattelun ja asiallisen kirjoittamisen arvon Lyylit?
- Anonyymi
No toimitko kuten neuvottiin millainen kohtalo sinulla on kaikkien nimimerkkiesi kanssa. Kerro mitä vastattiin.
"Kieltääkö poliittinen uskontonne ajattelun ja asiallisen kirjoittamisen arvon Lyylit?"
Tuosta voidaan keskustella isommin jos sinun kaikkien käyttämiesi nimimerkkien asiallisuus riittää. Aikaisemmin ei ole riittänyt.
Mutta ota nyt aluksi ylläpitoon yhteys noista käyttämiesi nimimerkkien ongelmista Anonyymi kirjoitti:
No toimitko kuten neuvottiin millainen kohtalo sinulla on kaikkien nimimerkkiesi kanssa. Kerro mitä vastattiin.
"Kieltääkö poliittinen uskontonne ajattelun ja asiallisen kirjoittamisen arvon Lyylit?"
Tuosta voidaan keskustella isommin jos sinun kaikkien käyttämiesi nimimerkkien asiallisuus riittää. Aikaisemmin ei ole riittänyt.
Mutta ota nyt aluksi ylläpitoon yhteys noista käyttämiesi nimimerkkien ongelmistaPyrin yleensä vastaamaan niihin linkkeihin kun niitä ilmaantuu mutta nykyuisin te Lyylit ette vaan osaa kirjoittaa asiallisia kommentteja ja siksi ylläpito niitä karsii mutta linkit jäävät!
Opettelisitte järkevien kommenttien antamiseen vastaukseksi niin siitä voisi jopa saada aikaan keskustelua. Vissiin sitä pelkäättekin koska ette uskalla kirjautua ja Lyylittelette vain puskahuutajina!
- Anonyymi
Extyökkärin työura oli työvoimatoimiston osa-aikainen siivoojaa, jonka palkka maksettiin Kelan tukena henkisesti vammautuneelle.
Voit myös ottaa sen huomioon, etten ole koskaan edes käynyt työvoimatoimistossa, en edes tiedä missä sellainen olisi ollut!
On se kummaa miten teille Lyyleille reaali maailma on niin vaikeaa jotta pitää keksiä kaiken maailman satuja mieltänne tyydyttämään. Olisikohan teillä syytä mennä oikeasti hoitoon?- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Voit myös ottaa sen huomioon, etten ole koskaan edes käynyt työvoimatoimistossa, en edes tiedä missä sellainen olisi ollut!
On se kummaa miten teille Lyyleille reaali maailma on niin vaikeaa jotta pitää keksiä kaiken maailman satuja mieltänne tyydyttämään. Olisikohan teillä syytä mennä oikeasti hoitoon?Sinä taas luulet olevasi monimiljonääri, vaikka olet työläisperheestä , asut Kontulassa vuokrayksiössä vanhalla puolella ilman autopaikkaa.
Niin se vaan menee
Äänestä - Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
On se kummaa miten teille Lyyleille reaali maailma on niin vaikeaa jotta pitää keksiä kaiken maailman satuja mieltänne tyydyttämään. Olisikohan teillä syytä mennä oikeasti hoitoon?Ne tulevat , ne hakevat, .......
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
On se kummaa miten teille Lyyleille reaali maailma on niin vaikeaa jotta pitää keksiä kaiken maailman satuja mieltänne tyydyttämään. Olisikohan teillä syytä mennä oikeasti hoitoon?Röh röh minulle Lyyli ehdotti hoitoon menemistä koska olen menettänyt peräsuolen hallinnan. Vaan en mene koska haluan työllistää Lyyliä oikein kunnolla KVIIIIK !
- Anonyymi
Kovasti toitotat että normaalien uskontosi ulkopuolisten pitää kirjoittaa asiallisesti. Sitten kun muistutetaan mitä "asiallista" sinä olet suoltanut niin poistatat ne.
Ei ole näkynyt Lyyliltä asiallisia kommentteja paljoakaan. Se poistaja on ylläpito, en minä. Tänäänkin oli 5 linkkiä vaan vain yhteen kykenin vastaamaan koska ne muut hävisivät eli ne oli jo poistettu. Sinä Lyylihän et siitä linkkihommasta mitään tiedä sillä en usko teille puskahuutajille mitään linkkejä edes tulevan!
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Ei ole näkynyt Lyyliltä asiallisia kommentteja paljoakaan. Se poistaja on ylläpito, en minä. Tänäänkin oli 5 linkkiä vaan vain yhteen kykenin vastaamaan koska ne muut hävisivät eli ne oli jo poistettu. Sinä Lyylihän et siitä linkkihommasta mitään tiedä sillä en usko teille puskahuutajille mitään linkkejä edes tulevan!
Satuin ja ehdin nähdä nuo mitkä sait poistettua. Niissä vaan mainittiin sinun asiallisuudesta ja tarinoistasi kuolemantuomioita lakoilijoille ja kyselyjä äitien hakkaamisesta. Itse kun siis nuo kerroit niin niitä ei poistettu.
Sinun asiallisuus näillä palstoilla tiedetään tai sen puuttuminen. Usein joku ei ole samaa mieltä kanssasi ja puhuu järkeviä niin alat nimittelemään.
Tätä ketjua kun selasin niin sait ohjeita ottaa yhteyttä ylläpitoon ongelmasi kanssa mikä sinulla on kaikkien käyttämiesi nimimerkkien kanssa.
Ilmeisesti yrität tämänkin poistaa. Tai jos olet taas aineissasi niin alat kertomaan niistä päässäsi surisevista mafioista ja orjista.
- Anonyymi
Hehehe no niinhän se menee Suomen talouskin alas kuin lehmän häntä kokoomuksen johdolla😂
Eihän Kokoomus tai hallitus saa työelämään puuttua, siitähän heti alkaa lakkosota. Se miksi on työttömyyttä ja rahapulaa on kiky kysymys ja sen vuoksi pitää nykyinen ay hävittää ja laatia demokraattinen vastaava toiminta sen tilalle! Ainakin kaikki ay päätökset pitää alistaa eduskunnalle koska ne vaikuttavat muihinkin kuin sen jäseniin!
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Eihän Kokoomus tai hallitus saa työelämään puuttua, siitähän heti alkaa lakkosota. Se miksi on työttömyyttä ja rahapulaa on kiky kysymys ja sen vuoksi pitää nykyinen ay hävittää ja laatia demokraattinen vastaava toiminta sen tilalle! Ainakin kaikki ay päätökset pitää alistaa eduskunnalle koska ne vaikuttavat muihinkin kuin sen jäseniin!
Eikös nykyinen hallitus puutu diktaattorimaisesti työelämää. Tuonhan Orpokin toi julki ettei nyt neuvotella kuten oli demokratiassa tapana.
"pitää nykyinen ay hävittää ja laatia demokraattinen vastaava toiminta sen tilalle!"
Suomessahan tuo toimi, mutta EK ja Kokoomus sen tuhosi eikä sitä halunnut. Isoista kuvioista työelämän kohdalla ennen yhdessä valtiovalta, työntekijöiden ja työantajien edustajat sopivat keskenään. Osaatko sanoa syytä miksi EK ja Kokoomus hylkäsi tuon demokraattisen toimivan tavan ja halusi itänaapurista tunnetun sanelun? Anonyymi kirjoitti:
Eikös nykyinen hallitus puutu diktaattorimaisesti työelämää. Tuonhan Orpokin toi julki ettei nyt neuvotella kuten oli demokratiassa tapana.
"pitää nykyinen ay hävittää ja laatia demokraattinen vastaava toiminta sen tilalle!"
Suomessahan tuo toimi, mutta EK ja Kokoomus sen tuhosi eikä sitä halunnut. Isoista kuvioista työelämän kohdalla ennen yhdessä valtiovalta, työntekijöiden ja työantajien edustajat sopivat keskenään. Osaatko sanoa syytä miksi EK ja Kokoomus hylkäsi tuon demokraattisen toimivan tavan ja halusi itänaapurista tunnetun sanelun?Hallitus hallitsee Suomea eikä puutu ulkomaiden hallintoon! Hallitus Suomea hallitessaan hallitsee myös AY toimintaa kuten kaikkea muutakin tässä maassa. Koska meillä on demokratia niin asiat pitää hyväksyttää eduskunnassa silloin kun niillä on vaikutusta kaikkiin kansalaisiin kuten vaikka lakkotilanteissa. Ne kun eivät voi olla jonkun epädemokraattisen järjestön vallan alla. Kaikki mitä on ay järjestöissä on myös hallituksen määräysvallan alla sillä meillä ei ole ay diktatuuria!
Ay ei ole toiminut Suomessa ja sen osoittaa nykyinen jätti työttömyys kun noin 300'000 on työtä hakemassa työttömänä, ay ei osaa muotoilla sopimuksiaan markkinaehtoisesti kuten pitäisi jotta irtisanomiset eivät olisi se ainoa keino asioiden hoitamiseksi!
EK on vastuullinen toimija koska koko talous on sen jäsenten varassa, ilman heitä kun ei ole töitäkään. Ay taas ei vastaa mistään mitä on aikaan saanut kokonaisuuteen katsoen. Eivät maksa edes ulkopuolisille, siis lakon ulkopuolisille, lakkojen aiheuttamista haitoista ja kuluista kuten pitäisi!- Anonyymi
YXKAXEX kirjoitti:
Hallitus hallitsee Suomea eikä puutu ulkomaiden hallintoon! Hallitus Suomea hallitessaan hallitsee myös AY toimintaa kuten kaikkea muutakin tässä maassa. Koska meillä on demokratia niin asiat pitää hyväksyttää eduskunnassa silloin kun niillä on vaikutusta kaikkiin kansalaisiin kuten vaikka lakkotilanteissa. Ne kun eivät voi olla jonkun epädemokraattisen järjestön vallan alla. Kaikki mitä on ay järjestöissä on myös hallituksen määräysvallan alla sillä meillä ei ole ay diktatuuria!
Ay ei ole toiminut Suomessa ja sen osoittaa nykyinen jätti työttömyys kun noin 300'000 on työtä hakemassa työttömänä, ay ei osaa muotoilla sopimuksiaan markkinaehtoisesti kuten pitäisi jotta irtisanomiset eivät olisi se ainoa keino asioiden hoitamiseksi!
EK on vastuullinen toimija koska koko talous on sen jäsenten varassa, ilman heitä kun ei ole töitäkään. Ay taas ei vastaa mistään mitä on aikaan saanut kokonaisuuteen katsoen. Eivät maksa edes ulkopuolisille, siis lakon ulkopuolisille, lakkojen aiheuttamista haitoista ja kuluista kuten pitäisi!Et tainnut aineissasi huomata että vaihdoit nimimerkkiä.
No tuo että EK vastuullinen toimija oli hauska. Kerro tarkemmin jollain nimimerkilläsi mitä tarkoitat tuolla, vai oliko vitsi. Anonyymi kirjoitti:
Et tainnut aineissasi huomata että vaihdoit nimimerkkiä.
No tuo että EK vastuullinen toimija oli hauska. Kerro tarkemmin jollain nimimerkilläsi mitä tarkoitat tuolla, vai oliko vitsi.ElinKeino elämä on se joka sinutkin leivässä pitää, joko oma-aloitteisesti tai sossun kautta. Ilman EK jäseniä olisit pelkkä kerjuuseen kypsä olento tai voithan sitä nytkin olla, jos et osaa pitää puoliasi työn avulla!
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
ElinKeino elämä on se joka sinutkin leivässä pitää, joko oma-aloitteisesti tai sossun kautta. Ilman EK jäseniä olisit pelkkä kerjuuseen kypsä olento tai voithan sitä nytkin olla, jos et osaa pitää puoliasi työn avulla!
Eikös nyt kuitenkin kaikki hyvä Suomen yhteiskunnalle ole saatu yrityksillä ja työnteolla. Ja juuri siksi aikoinaan että EK ja sen alainen Kokoomus pidettiin sivussa. Sinulla ei ole mitään kokemusta ja ymmärrystä oikeasta työelämästä ja siitä miten se toimii.
Mikä on historiasi oikeista töistä?
Ja siis taas vaihdoit nimimerkkiäsi kun et ole oikein selvillä mistään. Olet sekaisin kun seinäkallo. - Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
ElinKeino elämä on se joka sinutkin leivässä pitää, joko oma-aloitteisesti tai sossun kautta. Ilman EK jäseniä olisit pelkkä kerjuuseen kypsä olento tai voithan sitä nytkin olla, jos et osaa pitää puoliasi työn avulla!
No kerro nyt miten tuo EK on vastuullinen toimija missä mielessä yhteiskunnalle ja suomalaisille. Sitä sinulta kysyttiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kerro nyt miten tuo EK on vastuullinen toimija missä mielessä yhteiskunnalle ja suomalaisille. Sitä sinulta kysyttiin.
Turha tuolta turhapurolta mitään asiallista kysyä.
- Anonyymi
Näinhän se on joka palstalla, solvaa, herjaa ja panettele.
Taas 4 linkkiä ja kun yhteen klikkasin niin ei sitä enää ollutkaan ja samalla 3 muutakin katosi. Olette te Lyylit varsinaisia ureapäitä!
- Anonyymi
Nyt sinulla ei kaikki ole hyvin. Ai taas kun klikkasit niin pistorasiasta kuulit että mafia ja orjat lähestyy.
Anonyymi kirjoitti:
Nyt sinulla ei kaikki ole hyvin. Ai taas kun klikkasit niin pistorasiasta kuulit että mafia ja orjat lähestyy.
Ay mafia on todellinen mafia ja jos hyppelet sen tahtiin lakkoillen vaikka työnantaja sen palkkasikin maksaa, niin olet ay orja! Se on suurta tyhmyyttä, johon en koskaan langennut vaan sain asiani itse aina sovittua niin isojen kuin pientenkin yritysten kanssa missä olin työskentelemässä!
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Ay mafia on todellinen mafia ja jos hyppelet sen tahtiin lakkoillen vaikka työnantaja sen palkkasikin maksaa, niin olet ay orja! Se on suurta tyhmyyttä, johon en koskaan langennut vaan sain asiani itse aina sovittua niin isojen kuin pientenkin yritysten kanssa missä olin työskentelemässä!
Extyökkäri mafioso ei ole päivääkään tehnyt rehellistä työtä. Sen näkee jokaisesta hänen kirjoittamastaan asiantuntemattomasta ja sekavasta viestistä.
Anonyymi kirjoitti:
Extyökkäri mafioso ei ole päivääkään tehnyt rehellistä työtä. Sen näkee jokaisesta hänen kirjoittamastaan asiantuntemattomasta ja sekavasta viestistä.
Mikä kirjoittamassani on asiantuntematonta ja mikä sekavaa? Voisit hieman selventää noita käsityksiäsi sillä omien asioideni kohdalla lienen paras asiantuntuja!
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Mikä kirjoittamassani on asiantuntematonta ja mikä sekavaa? Voisit hieman selventää noita käsityksiäsi sillä omien asioideni kohdalla lienen paras asiantuntuja!
Voisit joskus kirjoittaa niin kuin asiat ovat eikä niin kuin sinä luulet niiden olevan.
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Olet ressukka.
Jos olisit joskus ollut oikeissa töissä ja itse vastuussa elämästäsi et noin kirjoittelisi. Mutta et varmasti ole koskaan ollut oikeissa töissä jossa oikeasti olisit ansainnut palkkasi.
"Ay mafia on todellinen mafia"
Tuo jo kertoo jotain sinusta kun ei kukaan tiedä mikä tuo on ja mitä oikeasti tarkoitat tuolla. Toki voit avata tuota omalla ymmärrykselläsi, mutta epäilen että menee liian vaikeaksi sinulle. Anonyymi kirjoitti:
Voisit joskus kirjoittaa niin kuin asiat ovat eikä niin kuin sinä luulet niiden olevan.
Kirjoitan juuri kuten asiat ovat, en lähde vasurivalheiden joukkoon sekoilemaan!
Kerro nut mikä asia ei ole kuten olen kirjoittanut ja miten se asia sinun mielestäsi on perustellen!- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Kirjoitan juuri kuten asiat ovat, en lähde vasurivalheiden joukkoon sekoilemaan!
Kerro nut mikä asia ei ole kuten olen kirjoittanut ja miten se asia sinun mielestäsi on perustellen!Katsotko edes mitä sinulle kirjoitetaan ja vastataan? Jos katsot ja jotain ymmärrät niin aika oudolta taas tuo tarinasi tuntuu. Sanoisin että aika huolestuttava on tilanteesi.
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Kerro nut mikä asia ei ole kuten olen kirjoittanut ja miten se asia sinun mielestäsi on perustellen!"Kirjoitan juuri kuten asiat ovat, en lähde vasurivalheiden joukkoon sekoilemaan!"
Heh. Kai tiedät että olet itse näiden palstojen suuri sekoilija muutenkin ja sinulta menee sekaisin kaikki käyttämäsi nimimerkitkin. Mutta pidä muille hauskaa jatkossakin. Anonyymi kirjoitti:
Katsotko edes mitä sinulle kirjoitetaan ja vastataan? Jos katsot ja jotain ymmärrät niin aika oudolta taas tuo tarinasi tuntuu. Sanoisin että aika huolestuttava on tilanteesi.
Koska olen rekisteröitynyt ja esiinnyn rekisteröidyllä nikillä vastoin kuin Lyyli karja, niin saan linkin jokaiseen vastaukseenne. Ne vaan tuppaavat nykyisin olevan katoavaa tyyppiä ja yleensä jos saan vaikka 5 linkkiä niin ehkä yhteen pääsen vastaamaan enkä aina siihenkään, koska sitä ei enää ole ja kun sitä yritän niin muutkin katoavat koska nekin on jo siirretty roskiin. Opetelkaa kunnolla kirjoittamaan, niin ehkä keskusteluakin voidaan käydä, kun vielä rekisteröitte nikkinne, jotta tietää kenelle milloinkin vastaa Lyylin sijaan!
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Koska olen rekisteröitynyt ja esiinnyn rekisteröidyllä nikillä vastoin kuin Lyyli karja, niin saan linkin jokaiseen vastaukseenne. Ne vaan tuppaavat nykyisin olevan katoavaa tyyppiä ja yleensä jos saan vaikka 5 linkkiä niin ehkä yhteen pääsen vastaamaan enkä aina siihenkään, koska sitä ei enää ole ja kun sitä yritän niin muutkin katoavat koska nekin on jo siirretty roskiin. Opetelkaa kunnolla kirjoittamaan, niin ehkä keskusteluakin voidaan käydä, kun vielä rekisteröitte nikkinne, jotta tietää kenelle milloinkin vastaa Lyylin sijaan!
Luehan nyt ketjua ja yritä ymmärtää mistä nytkin oli kyse. No ihan itse paljastit että sinun ymmärryksen puutteesta.
Anonyymi kirjoitti:
Luehan nyt ketjua ja yritä ymmärtää mistä nytkin oli kyse. No ihan itse paljastit että sinun ymmärryksen puutteesta.
Kysehän on Lyyli parven ymmärryksestä ja siitä, että vaikka kommenttinne poistuu niin se ei samaan aikaan poisti linkistä vaan sitä vaan ei ole eikä tule näkyviin. Kun sitten vastaan yhteen niin osa muistakin normaalisti häipyy koska ne ovat jo roskissa, osa saattaa säilyä ja niihin vastaan jos ne ovat edes hieman järkeviä!
Lyylinä tuskin saat linkkejä, et varmaan tähänkään kommenttivastaukseeni. Lyyliys estää normaalin keskustelin kokonaan!- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Kysehän on Lyyli parven ymmärryksestä ja siitä, että vaikka kommenttinne poistuu niin se ei samaan aikaan poisti linkistä vaan sitä vaan ei ole eikä tule näkyviin. Kun sitten vastaan yhteen niin osa muistakin normaalisti häipyy koska ne ovat jo roskissa, osa saattaa säilyä ja niihin vastaan jos ne ovat edes hieman järkeviä!
Lyylinä tuskin saat linkkejä, et varmaan tähänkään kommenttivastaukseeni. Lyyliys estää normaalin keskustelin kokonaan!Eikös sinulta ainakin kyselty noista sinun ay mafioista ja muusta vastaavista tarinoista joita ei kukaan ymmärrä.
Kerro nyt aluksi tuosta ay mafiastasi ja miten se sinua häiritsee? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös sinulta ainakin kyselty noista sinun ay mafioista ja muusta vastaavista tarinoista joita ei kukaan ymmärrä.
Kerro nyt aluksi tuosta ay mafiastasi ja miten se sinua häiritsee?Tuolta kahelilta on turha asiallisestikaan kysellä mitä tarkoittaa noilla oudoilla tarinoillaan. Eipä niihin ole koskaan kukaan saanut vastausta, ainoastaan pelkkää sekaista siansaksaa.
Anonyymi kirjoitti:
Eikös sinulta ainakin kyselty noista sinun ay mafioista ja muusta vastaavista tarinoista joita ei kukaan ymmärrä.
Kerro nyt aluksi tuosta ay mafiastasi ja miten se sinua häiritsee?Meillä ei ole mafiaa, meillä on ay mafia! Tuon olen sinulle Lyyli varmaan jo 10 kertaa selvittänyt! Jos et ymmärrä niin katso mitä olen sinulle aikoinaan vastannut. Se kyllä löytyy kun selaat omaa historiaasi kunnolla!
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Meillä ei ole mafiaa, meillä on ay mafia! Tuon olen sinulle Lyyli varmaan jo 10 kertaa selvittänyt! Jos et ymmärrä niin katso mitä olen sinulle aikoinaan vastannut. Se kyllä löytyy kun selaat omaa historiaasi kunnolla!
Osaatko sanoa miksi et oikeasti vastaa siihen mitä sinulta kysytään? Siis et koskaan.
Anonyymi kirjoitti:
Osaatko sanoa miksi et oikeasti vastaa siihen mitä sinulta kysytään? Siis et koskaan.
Aina vastaan asiallisesti ja kun luet ja ymmärrät niin silloin asia selviää! En ehkä vastaa kuten sinä tekisit mutta vastoin kuin sinä Lyyli, minä ajattelen itse enkä orjallisesti ole jonkun uskomuksen uhri!
Kun kerran olet Lyyli niin katso mitä olen sinulle kirjoittanut aikojen kuluessa tuosta asiasta. Jos et Lyyli nikillä löydä historiaa niin se ei ole minun ongelmani vaan sinun, nikki pitää rekisteröidä jolloin ne vanhatkin keskustelut ovat luettavissa!
Lyylittelysi on oma mokasi!!!!!- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Aina vastaan asiallisesti ja kun luet ja ymmärrät niin silloin asia selviää! En ehkä vastaa kuten sinä tekisit mutta vastoin kuin sinä Lyyli, minä ajattelen itse enkä orjallisesti ole jonkun uskomuksen uhri!
Kun kerran olet Lyyli niin katso mitä olen sinulle kirjoittanut aikojen kuluessa tuosta asiasta. Jos et Lyyli nikillä löydä historiaa niin se ei ole minun ongelmani vaan sinun, nikki pitää rekisteröidä jolloin ne vanhatkin keskustelut ovat luettavissa!
Lyylittelysi on oma mokasi!!!!!Jos et pysty niin et pysty. Jostain syystä noita tarinoitasi tullut eteeni usein ja selvästi huomaa että olet erittäin ulkona normaalista elämästä ja et osaa vastata mihinkään asiallisesti.
Mistä muuten johtuu että kun nimimerkkiäsi klikkaa niin lataa vaan. Kun muiden nimimerkkejä klikkaa niin tulee näkyviin heidän aloitusten ja kommenttien määrä. Mitä itse veikkaat tai luulet omalta osaltasi noiden lukujen olevan. Vai oliko tämäkin sinulle liian vaikeaa kuten kaikki muukin elämä?
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,1514886Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut813576SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt312563SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het402233Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä892102Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"
Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan632023Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?241995Mitä saa sanoa?
Palstalla tänään sanottua: ” Kaikki riippuu siitä, miten asian esittää,” Onko siis niin, että saa muita pomottaa ja861989Onko olemassa miehiä, jotka haluavat yhteydenpitoa?
Silloin tällöin viestiä, puntarointeja arkielämästä, ikäänkuin pientä viihdettä ilman sen kummallisempaa. Tällaista miet191468Mitä Trump itse pitäisi siitä, jos häntä solvattaisiin
Kuten hän solvasi muita mm. Macronia? Kyllä ei huumori enää kukkisi. White house on nykyään pelkkä vitsi vain, ei mitään1001283