Ehdotelkaa ihmeessä. Tässä yksi.
"Minä olen ollut innoittajana tai sparraajana tuollaisessa leikissä. Loikoilin auringonottotuolilla korkkarit, mustat sukat ja lantioliivi päällä ja pojat roiskasivat mällit päälleni, nopein laukaisija voitti"
Seksileikkejä pikkujouluihin ?
9
637
Vastaukset 9
- Anonyymi
Meillä oli tasaparit ja naisilla oli mutteri ja miehillä pultti. Kun sopiva löytyi, niin siitä se sitten alkoi.
- Anonyymi
Pimeä huone jossa käsikopelolla toisiin tutustumista ryhmässä.
Vaihtoehtona myös yksi kerrallaan silmät peitettynä ja sidottuna sänkyyn ja toiset saa käydä yksitellen huoneessa leikkimässä.- Anonyymi
Pimeä huone, js sellainen on ja patjat lattialle.
- Anonyymi
Katos mitäs hittoo sitä aloit mainostaa. Seuraako nyt sinne kaipaat kun määkijäkin kuulemma pääs avohoitoon.
- Anonyymi
Pahvi tai kangas, jossa reikä. Miehet esittelevät vuorollaan vehjettään reiästä ja muut arvuuttelevat, mikä on kenenkin.
- Anonyymi
Kaikki ovat valmiiksi ilman vaatteita, arvotaan aloittaja, jonka silmät sidotaan. Tämä aloittaja yrittää tunnistaa henkilöitä käsikopelolla. Tunnistin kerran yhden naisen ensimmäisenä, kun oli ainoa, jolla oli karvat ajelematta.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1561441Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1281160Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216859- 64782
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus58668- 41617
- 48613
- 52572
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187558En osaa kirjoittaa sulle edes anteeksipyyntöä
Koska en tiedä miten voit. Olen hieman kauhuissani ja järkyttynyt, jos olen sinua ahdistanut. Tunteiden prosessointi o29552