Tahtuvat varjolaivaston vanhalla, normaalista käytöstä poistetulla ja muualle kelpaamattomalla kalustolla.
Saavat ajella tankkereilla joilla useinkaan ei saa ajaa EU-satamiin puuttelisen kunnon tai puuttuvien dokumenttien takia.
Kelpaavat hyvin venäjän satamiin hakemaan halpaa,pakotteiden alaista öljyä.
IMO, MARPOL, EU, HELCOM Käyvät keskusteluja ja puhuvat kauniita mutta eivät puutu siihen, että vanhat romut kuljettavat venäjältä öljyä ja katkovat ankkureillaan putkia ja kaapeleita Itämerellä.
Kaikki nuo organisaatiot puhuvat ja kannattavat kaksoispohjia tankkereille mutta eivät ole saaneet aikaan sen vaatimista Itämeren liikenteeseen.
Kaksoispohjaa vaatii PSC mutta ei venäjällä.
Mitä tuolle asialle voisimme tehdä?
Venäjän öljykuljetukset Itämerellä
2
126
Vastaukset 2
- Anonyymi00002
Ja vielä, Venäjän sota-alukset saattavat näitä romuja, lisäksi vaikeutuva jäätilanne saa kyllä vaaralliseksi tilanteen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2691082Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49890Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "228860- 98831
- 79733
- 66717
- 100624
- 64566
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2541Rekkawelinehkä
Vitunvelin ehkä...miten rekka auto voi jatkaa pysähtymättä vaikka tappaa mopoilijan,tänään tapahtunut pmäelle vievällä 237509