Myötähäpeä tulee kun ajattelee esimeriksi paikallisten ihmisten usein harjoittamaa kyttäämistä tai autoilla seuraamista. Puhumattaaan juoruilusta joka on aivan patologista. Tai lapsentasoinen kieroilu ja kateus aikuisilta ihmisiltä.
Häpeän näiden puolesta. Erityisesti sitä ettei he itse osaa edes hävetä käytöstään. Jos osaisivat niin silloinhan he käyttäytyisi kuin aikuiset.
Täällä jopa autolla asettaudutaan jonnekin voidakseen kytätä jonkun toisen töitä. Toivovat kai saavansa jotain juorun aihetta. Säälittävää.
Myötähäpeä paikallisten puolesta
15
244
Vastaukset
- Anonyymi
Kyttääjät on pieniä sinivuokkoja, jotka tekevät palkatta töitä.
Noita varmaan palstan aloittaja on pelästyny pahanpäiväisesti, kun tänne on otsakkeen muodossa rantautunu. - Anonyymi
Aloittajalla on kuppa syönyt aivot, ei noita juttuja voi muulla selittää.
- Anonyymi
No se on kyllä aika noloa kun autolla asetutaan kyttäämään toisia Lieksassa hyvin voi näin tapahtua
- Anonyymi
Osataan sitä Joensuussakin sekoilla. Jonsuu-palstan suosituimpia ja luetuimpia ketjuja
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19093094/valehtelevat-laakkoset-ja-koivumaan-toilailut
- Anonyymi
Yhtä noloa on se kun jos täällä hyväntahtoisesti antaa halvalla jotain tai ilmaiseksi, niin ottavat vastaan mutta eivät ole kiitollisia vaan pitävät lähinnä antajaa vain tyhmänä ja yrittävät hyötyä uudelleen. No sitä uutta kertaa ei tule koska sellaisille ihmisille ei halua mitään enää antaa jotka on kuin pikkulapsia ja vain toisesta hyötyminen mielessä joka asiassa.
- Anonyymi
Annat halvalla? Oletko siis maailman vanhimman ammatin harjoittaja?
- Anonyymi
Saanko minäkin halvalla...? 🙋♂️
- Anonyymi
Minäkin voisin antaa halvalla jos jitakin emäntää se kiinnostaisi.
Veloitan matka kustannukset ja tarvikkeet. Työstä en peri mittään. Tuunko tekkeen hommat 🤠 - Anonyymi
Olen hankkinut itselleni oikein kyttäyskojun jonka aion tuoda citymarketin parkkipaikalle.
- Anonyymi
Jos perit pääsymaksua olet kohta Lieksassa miljonääri
- Anonyymi
Aloittajalle, ehkä tuo on vain vanhempiesi tapa, ei paikallisten yleinen.
- Anonyymi
Kyllä on kyttääjiä Lieksassa esim. kerrostaloissa
- Anonyymi
Minun tähtyy saada tietää milloin hän käy lenkillä....
- Anonyymi
Jos omistaja unohtuu autoon pitemmäksi aikaa, silloin pitäs summeri ruveta soimaan, ihan niinkuin turvavavöitten merkkiääni muistuttaa.
Tähän vois laittaa vielä auton merkinkin, mutta olkoon nytten. - Anonyymi
Kävin kaupassa ja siellä myyjä selvästi kyttäsi minua. Kelassakin kävin ja kaikki kelan pimut kyttäsivät minua tiskin takaa, aistin sen selvästi. Kun menin kotiin, eukko kyttäsi minua ja uteli että missä kävin ja mitä ostin. On kyllä kummallista kyttäämistä tämä!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski
Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi675927Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan
Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan3495749Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia
ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä934731Huuto yltyy persujen piirissä Venezuelan johdosta.
Kohta kakofonia yltyy kun persut tajuavat mitä Venezuelassa tapahtui. Von den Leydenki jo kipuilee kuten persut EU:ssa y122235Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!
Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva182048Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin
🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu521952Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?
Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont431870Martina vuokraa yksiötä
Nyt on tarkka'ampujan yksiö vuokrattavana 800 e. Toivottavasti löytyy hyvä asukas.2511211Jokaisella tytöllä on supervoimansa
Millaisia ajatuksia artikkeli herättää? Mainos: Dove | ”Itsetuntoni oli ihan romuttunut” – Peppina Rosén haastaa tavan2031114Voi kauhiaa: keikkapaikat keikahtavat juopottelun puutteessa!
Vai ei tule rahaa artistille viinanmyynnin vähennyttyä. Missähän muualla kannattavuus korreloi myrkyn imemismäärän ka641061