En saa orgasmia ryhmäseksissä

Anonyymi-ap

Olen 43 v. nainen, enkä ole koskaan saanut orgasmia ryhmässä. Kiihottavaa se kyllä on, mutta orkkua ei tule.

6

1422

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kestätkö monen tunnin rajua nussimista? Useamman naisen olen tavannut, jotka eivät ole saaneet missään yhdynnässä orgasmia, mutta monen tunnin raju paneminen on saanut orgasmin aikaan. Mies vaihtuu lennosta ja toinen jatkaa heti kovalla tahdilla.

• Anonyymi

Mitä tarkoittaa "en koskaan"? Naiset jotka on lain voimaalla pakotettu selibaattiin vuosikausien ajaksi, eivät ole oppineet rakastelemaan, joten he saavat kliimaksinsa heikosti, myöhäaikaisesti jos silloinkaan. Jos nainen aloittaa rakastelemisen ja ryhmäseksin siinä 12v iässä kun tytöt keskimäärin tulevat naisiksi, niin hän oppii tuntemaan kehonsa funktiot kunnolla ja terveellisellä tavalla.

• Anonyymi

Johtuu varmaan jännityksestä.

• Anonyymi00004

Tuplapenetraatiossa en saa minäkään. Paikat menee jotenkin lukkoon, vaikka kiima on valtava toisen kalun työntyessä peräaukkoon.

• Anonyymi00005

Mieheni kans harrastettu ryhmä seksiä vuosien ajan. Itsellekkin käynyt kerran en päässyt mukaan laisinkaan, hirvi porukka viisi aikuista miestä ja mieheni. Saunottiin yhdessä ja syötiin hyvin, miehet ottivat kunnolla napseja joten käytös tavat unehtui monelta. Kiihottunut olin hyvin saunoessa kun miehet vuoron perään hivelivät kehoani myös suutelivat taidokkaasti.
      Muistan kun jokaisella kalu ihanasti jäykkänä, olin valmis naitavaksi jokaiselle. Illemmalla menin aluksi kahden kanssa sänkyyn, otin toiselta suuhun kun toinen pani tykkäsin. Sitten puheet muuttui rumiksi joten kiihotukseni loppui kuin seinään. Halusin en petä porukkaa jokainen yhtyi ja laukesi sisääni myös suuhuni, ainut en saanut itse orgasmia laisinkaan. T. Aila 43v

• Anonyymi00008

Tuplat kun oli toisen vaimon pillussa, niin johan tuli kiljuntaa ja lopulta nainen tärisi kokonaan ja silloin sai alkaa itsekin ruiskimaan sisään. Nam!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      120
      2492
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      40
      1702
    3. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      670
      1120
    4. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      108
      1022
    5. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      982
    6. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      98
      946
    7. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      895
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      85
      790
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      33
      746
    10. Mitä nyt haluaisit kysyä kaivatultasi?

Tässä hetkessä tai menneestä?
      Ikävä
      91
      743
    Aihe