Sitten loppui kaikki tuki.
Onko sitten juhlat Kauppatorilla. Vai onko Stubb huono häviäjä? Luulisi rauhan olevan asia, jota juhlia.
Trumpin rauhanhdotuksen takaraja nyt torstaina
8
53
Vastaukset
Kerro vielä millä tavoin tasavallan presidentti tähän liittyy, ja erityisesti millä perusteella "häviäjänä"?
Olen miettinyt ovatko kaikki kansakuntamme VÄHÄVÄKISET keskittyneet juuri tälle Suomi24:n keskustelufoorumille? Mainiossa KANSANRADIOSSAKIN heitä saa kuulla, mutta siellä edes hieman sensuroidaan.- AnonyymiUUSI
Alunperin oli selvää, että Ukraina häviää proxy sodan. Fiksu kaveri olisi tämän ymmärtänyt. Mutta Stubb edelleen tekee karmeita idioottimaisuuksia erityisesti Suomen tulevaisuudelle.
Itse hän muuttaa maasta pois, kun virka loppuu tai saa potkut. Anonyymi kirjoitti:
Alunperin oli selvää, että Ukraina häviää proxy sodan. Fiksu kaveri olisi tämän ymmärtänyt. Mutta Stubb edelleen tekee karmeita idioottimaisuuksia erityisesti Suomen tulevaisuudelle.
Itse hän muuttaa maasta pois, kun virka loppuu tai saa potkut.Siis anteeksi minkä "PROXY SODAN"? Nyt menee kyllä täysin yli hilseen!
Eihän Stubb tee Suomen tulevaisuudelle yhtään mitään sen kummallisempaa kuin hoitaa työtään. Mitä IDIOOTTIMAISUUKSIA hän on mielestäsi tehnyt????
Miksi ihmeessä hän saisi POTKUT tai muuttaisi MAASTA POIS???
Olet vielä enemmän päästäsi sekaisin kuin minä!!!!
- AnonyymiUUSI
Onko tuo ukko järjissään?
- AnonyymiUUSI
Kauppatorilla on järjestetty suuria juhlia, kuten esimerkiksi viisufinaalin voiton kunniaksi
, ja se on suosittu tapahtumapaikka kansanjuhlille.
Mitä: Tapahtumapaikkana toiminut suuriin kansanjuhliin, kuten esimerkiksi Suomen voitettua euroviisut.
Missä: Helsingin Kauppatori.
Milloin: Juhlat voivat olla eri aikoina, joten tarkista ajankohtainen tieto tapahtumakalenterista tai uutisista.
Olisiko nyt to tai pe? - AnonyymiUUSI
Putinin toiveuni se oli. Kirjoitti pakkasukolle.
Tramp on vakaa kuin tuuliviiri. Valitettavasti se on parasta koko narskussa. - AnonyymiUUSI
Juhlitaan rauhaa sitten kun putin roikkuu jalastaan Kremlin muurilla.
Silloin venäläisetkin ovat osoittaneet rauhantahtoisuuttaan niin kuin irakilaiset, romanialaiset ja italialaiset muinoin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel384777Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova1572692Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v1052239Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen221744Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.781726Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276251507Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin
Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma671465- 821454
- 731428
Mun on pakko uskaltaa
Mikäköhän olisi pahin skenaario, jos vain laittaisin hänelle viestin, et haluan jutella meistä? Se, että hän vastaisi, e821401