Työttömyys nousee.

Anonyymi-ap

Nyt puolenvuoden sisällä työttömyys noussut, työttömiä liikaa.🫣40.000th

Vihdoinkin on tehty tutkimus, että maahanmuutto on huomattavasti tuonut työttömiä maahan ja syy on maahanmuuttajat.

Kokonaisluku 276.000 työtöntä koko maassa.

Tuo työttömyys on siis ns, turha puheenaihe, jota ihmiset puhuvat vain silloin, kun ei ole mitään muuta puhumista.
Siis, päättäjät😂🤣😅🤭

17

252

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Saatko persuilta palkkaa jatkuvasta trollaukseta

• Anonyymi

Hienoa köllötellä taas talvi uuninpankolla.

• Anonyymi

Tänään teksti tvssä: maahanmuutto lisää kasvua, tyypillistä ylen uutisointia, ellei lue testiä läpi luulee että lisää talouskasvua mutta lisääkin väkimäärän kasvua ja kelan luukulle asiakkaita.

• Anonyymi

Ja valemedia persu uutiset uppoaa sinuun 6 - 0 koska olet tyhmä.

• Anonyymi

Persut on hallituksessa ja kaikki nauraa niille:D No Bensa on halpaa kun möykkä mauri kävi Saudi-arabiassa neuvottelemassa maailmanmarkkinahinnat alas ja tyhmä persu uskoo.

• Anonyymi

Miesten ja naisten työttömyysasteet kohtasivat lokakuussa: molemmat olivat 5,7 %. Vielä alkusyksystä naisten työttömyys oli miehiä korkeammalla.

Miesten työttömyys on lähdössä ennusteen mukaan talveksi kasvuun, naisten työttömyys puolestaan pysymässä tasaisena.

• Anonyymi

Naisten työttömyys ei kiinnosta ketään, nuoria aikuisia miehiä syyllistetään ja rangaistaan, pidetään täysin syyllisinä suomen työttömyystilastoihin. Työpaikkojen määrä ei kohtaa suhteessä työttömiin.

Työttömyys on suomessa suuri bisnes. Sitä ruokkiii maahanmuutto josta saadaan lisää asiakkaita työttömyyspalveluihin jne.

Yyhoot makaa kotona kaljapullo kädessä lapsilisillä. Paljon suurempi kuluerä kuin käsistään taitavat nuoret miehet jotka ei vaan löydä polkua työelämään.

• Anonyymi

"Miesten työttömyys on lähdössä ennusteen mukaan talveksi kasvuun, naisten työttömyys puolestaan pysymässä tasaisena." Tuossakin heti jotenkin näkyy se, että naisten työttömyysluvut on korkeammat, mutta heti kun tilanne NÄYTTÄÄ mutta ei ole VARMA, että työyyömien miesten määrä kasvaisi niin että se ylittäisi naisten työttömyysasteen, niin sitä jo oikein juhlitaan sielä teillä. Tytöt vastaan pojat, kasvakaa aikuisiksi.

• Anonyymi

Aloittaja on persun tyhjäpää

• Anonyymi

Työttömien kannattaa perustaa oma yritys!

• Anonyymi

Koska Suomi alkaa saada niitä EU tukoipaketteja katastrofaalisen tilanteen vuoksi?

• Anonyymi

Suomi ajettu persukalevien aikana konkurssiin xD
        Tosi hyvältä näyttää elämä tässä maassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Orput vaan levittelee Suomen rahoja niin kuin mitään ei olisi tapahtunut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tästä muuten muistutetaan sitten jatkossa kun se persu hallitus.

• Anonyymi

40 miljoonaa työtöntä on kyllä paljon. Mistä maasta on kyse?

• Anonyymi

Omasta maasta, suomesta.
        Etkös katso uutisia KLO: 20.30

• Anonyymi

Mulla olisi kuningasidea yrittäjyyteen, saisiko siihen mitää eu-tukeja? Ynm..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      77
      5924
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      279
      4827
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2608
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      28
      2513
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      98
      1594
    6. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      17
      1461
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      105
      1377
    8. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      128
      1326
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      109
      1284
    10. Rötösherra käräjillä

Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu
      Ähtäri
      19
      1241
    Aihe