Monta vuotta sitten Kela yht'äkkiä päätti puolittaa minun työmarkkinatukeni! Kela valhetellen väitti, että minä asuisin vanhempani luona! Todellisuudessa asuimme aivan eri osoitteissa! Kun jo ennen tuota työmarkkinatuen puolittamista olin tehnyt Kela:lle valituksen muusta Kela-asiasta, Kela:lta tuli valitukseeni hyökkäävä ja vihamielinen vastaus! Puolitettuaan työmarkkinatukeni Kela yht'äkkiä päätti pienentää työmarkkinatukeani vielä lisää. Perustelu: koska vanhempani omisti metsää! (Metsäomistus oli pieni.)
Myöhemmin minulle muodostui ulosottovelkaa ja jouduin ulosoton kohteeksi! Nuo Kela:n valheeseen pohjautuvat päätökset olivat yksi suuri syy ulosottovelkaan!
Maan hallitus oli silloin sd-johtoinen. Minja Koskelaa MUKAILLEN: Jos tuo sdp vielä väittää olevansa tavallisen kansan puolue, voitte pyytää sitä keksimään paremman vitsin! Muuten, siinä hallituksessa oli myös Vasemmistoliitto.
Kela:n päätöksiä vuosien takaa
11
322
Vastaukset
- Anonyymi
Vaihdat nimesi lähi-itä, afrikkalais, ukrainalais tai romanitaustaiseksi niin asiat hoituu ilman venkoilua.
t. kelan uhri myös- Anonyymi
Päätöksistä voi aina valitta tai vaatia perusteettomiin päätöksiin oikaisua.
Miksi ette toimineet aikanaan ?
terveisin Abdul al-Tigris - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päätöksistä voi aina valitta tai vaatia perusteettomiin päätöksiin oikaisua.
Miksi ette toimineet aikanaan ?
terveisin Abdul al-TigrisRikosilmoitusta ja joukkokannettakin kannattaa harkita
Unski Van Tupa
- Anonyymi
Kenen syy se on että ulosottovelkainen jälkeläinen asuu vanhusten luona.
- Anonyymi
Kyllä se Kela ihan lain puitteissa toimii vaan asiakkaat venkoilee ja sepittävät tarinoitaan.Venkulat koittavat kikkailla.
- Anonyymi
Osoite on postilokero ja silti notkuu jossain asunnossa.
- Anonyymi
Ja vinkuu tolkuttomasti lisää tukiaisia.
- Anonyymi
Vihoviimeinen juttu on lähteä harhauttaan Kelaa ni kaikenmoinen kikkailu pois.Päihdeongelmaisten kuvioita.Kela säilyttää tiedot maailman tappiin asti.
- Anonyymi
Piripään tuotoksia on kaikki tulot ja menot että ne jotenki ois sekasin ja just tulopuoli.
- Anonyymi
Jos/kun tekee liian nopeaan ja ahkeraan työt, niin loppuuhan ne.
Viimeksi olin ahkeroimassa vuonna 2001 ja siihen tyssäs kaupungin työvelvoite hommat.
Työkyvyttömyyseläke alkoi niin mennään näillä.- Anonyymi
Mutta jos saakin keskiverto työeläkettä, niin silloin menee ihan mukavasti.
Pankiissa saldo pikku hiljaa kohenee ja jemmarahapurkkikin on tursollaan.
Ei voi valittaa kun elämä on ihan mallillaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site1766446Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto775322Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?
Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost143725Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1223355Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT1772702Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat742325Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku12088Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val381660Sinä et halunnut sitoutua
Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne191576- 981326