Kerrankin ryhdikäs kauppaketju, vaikka on mulla vielä K-plussakin. Palestiinalaisten tappaminen näyttää olevan Israelissa jonkinlaista kansanhuvia.
Hankin tänään S-etukortin
7
147
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla kaks S korttia. Toinen firman ja toinen henk.koht kyllä bonuksia kilajaa laariin kiitettävästi. 😇
- Anonyymi
Ei kai ne kortit, vaiķka ois sata, sen enempää bonusta tuo kun mitä itse rahaa kannat tuon s:n kassaan. Ja jos saat 5% alennusta niin saattaapa olla että samat tuotteet oisit voinu saada muualta 10% edullisemmin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kai ne kortit, vaiķka ois sata, sen enempää bonusta tuo kun mitä itse rahaa kannat tuon s:n kassaan. Ja jos saat 5% alennusta niin saattaapa olla että samat tuotteet oisit voinu saada muualta 10% edullisemmin.
😂😂😂 olipa viisas kannanotto. Raukka ei ymmärrä että mitä enemmän ostat sitä enemmän bonuksia sataa laariin… Firma esim ostaa yli 3 tuhannella kuukaudessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂😂😂 olipa viisas kannanotto. Raukka ei ymmärrä että mitä enemmän ostat sitä enemmän bonuksia sataa laariin… Firma esim ostaa yli 3 tuhannella kuukaudessa.
Ja sä et ymmärrä lukemaasi, ehkä siksi luuletkin olevasi suuri voittaja kun kannat rahaasi s-kassaan.
- Anonyymi
S-ryhmältä hieno päätös
- Anonyymi
Uskovaiset ja kristittyjen jumala nauttii kun juutalaiset teurasta palestiinalaisia. Voimme kaikki pyyhkiä sille viidennellä käskyllä hanuria.
- Anonyymi
S-ryhmä on itselle ainut
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2434243Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1202704Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412462Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?821497Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161466- 481189
- 781107
- 59983
- 45976
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En172959