Kaikki some edellisen vikaa
Uusi joutuu paljon vielä sopeuttamaan
Mitä.tää,nykyhalliyusmenöö,tekee
Eeoaisikojo
Kaikki on edellisen hallituksen bikaa
3
96
Vastaukset
bikaa 😹👍
- Anonyymi
Kaikki suomen edellisen hallituksen vikaa
Uusi joutuu paljon vielä sopeuttamaan
Mitä.tää,nykyhalliyus enää,tekee
Eroaisiko,jo - Anonyymi
❤️❤️❤️
Kaikilla on kurjuutta kukaan ei tyyppinen ja kaikkialla lamaa
Mutta suuryritykset ei valita niillä riittää,rahaa ja kasvua
Mistä niillä,riittää rahaa ja tuottaa
En ymmärrä👺👺👺👺👺👺🎩🎩🎩🎩🎩💩💩💩💩💩💩
Orpon ensimmäinen valhe koskee huolta Suomen talouden velkaantumisesta. Orpo johti kokoomuksen vaaleihin lupauksella, että on aika lopettaa velaksi eläminen. Lopputuloksena on se, että velkaantuminen jatkuu vähintään samaa tahtia kuin ennenkin.
Huhtikuussa 2025 Orpo osoitti kaikki huolipuheensa valheiksi. Hallitus antoi isolla kauhalla veronkevennyksiä, joista suurimman hyödyn keräävät kaikkein suurituloisimmat. Heidän lisäkseen hyötyjiä ovat suuryritykset, jotka saavat yhteisöveron alennuksen.👺👺👺👺👺👺👺👺👺
Orpon hallitus paskoi kaikki homma
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.
Orpo on aika luuseri. Stubb jyrännyt hänet täysin. Vois nykyhallitus keskittyäntoi
Orpo on aika luuseri. Stubb jyrännyt hänet täysin. Vois nykyhallitus keskittyä asioiden parantamiseen sen sijaan että keskittyvät edellisen hallituksen mollaamiseen
Yhdentekevää mihin keskittyvät kun puuttuu osaaminen kaikkeen muuhun kuin omien palkkojen korottamiseen
Nyt lakkautetaan kuntouttava työtoiminta, kyllä tässä Kokoomus ja persut hallitus, rakentelee itse heinäsirkkoja ja veden paisumusta...ylimielilistä keskeneräistä hallitus toimintaa.....kaikella saralla...aivan jäätävää rahanjakelua... Orpo Purra hallitus.........hyi helvetti.. hallitus vaihtoon!!!!!!
Orpo on aika luuseri. Stubb jyrännyt hänet täysin. Vois nykyhallitus keskittyäntoi
Orpo on aika luuseri. Stubb jyrännyt hänet täysin. Vois nykyhallitus keskittyä asioiden parantamiseen sen sijaan että keskittyvät edellisen hallituksen mollaamiseen
Yhdentekevää mihin keskittyvät kun puuttuu osaaminen kaikkeen muuhun kuin omien palkkojen korottamiseen
Nyt lakkautetaan kuntouttava työtoiminta, kyllä tässä Kokoomus ja persut hallitus, rakentelee itse heinäsirkkoja ja veden paisumusta...ylimielilistä keskeneräistä hallitus toimintaa.....kaikella saralla...aivan jäätävää rahanjakelua... Orpo Purra hallitus.........hyi helvetti.. hallitus vaihtoon!!!!!!Marinin pelko on viisauden alku ♥️♥️♥️♥️
Marin uusi tuleminen pelastaa Suomen
👺👺👺👺👺👺👺👺
Matematiikka on vaikeaa: Urpon hallitukselleVTV:n raportissa 8 miljardin virhe ???
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011638626.html
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa, kuten VTV:n raportissa arvioidaan.
”Raporttimme yhteenvedon muotoiluista voi tosiaan saada virheellisen käsityksen, että 3,9 prosentin kasvu menojen suhteessa bkt:hen johtuisi vain menolisäyksistä, vaikka näin ei ole. Kyseinen luku pitää sisällään myös automaattiset menojen muutokset. Asia on tuotu oikealla tavalla esiin muissa raportin kohdissa. Emme väitä, että julkisen talouden ongelmat johtuisivat vain Marinin hallituksen toimista”, Kangasrääsiö kirjoitti HS:lle."
Äänestää SDP👺👺👺👺👺👺👺👺
Matematiikka on vaikeaa: Urpon hallitukselleVTV:n raportissa 8 miljardin virhe ???
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011638626.html
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa, kuten VTV:n raportissa arvioidaan.
”Raporttimme yhteenvedon muotoiluista voi tosiaan saada virheellisen käsityksen, että 3,9 prosentin kasvu menojen suhteessa bkt:hen johtuisi vain menolisäyksistä, vaikka näin ei ole. Kyseinen luku pitää sisällään myös automaattiset menojen muutokset. Asia on tuotu oikealla tavalla esiin muissa raportin kohdissa. Emme väitä, että julkisen talouden ongelmat johtuisivat vain Marinin hallituksen toimista”, Kangasrääsiö kirjoitti HS:lle."
Äänestä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit956101KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495535Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222757Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522629Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521032015Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1141621
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181583seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241484Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1361459