Vai onko vielä jokin synti joka olisi Herralle kauhistuttavampi?
Onko homoseksuaalisuus kaikista pahin synti?
161
837
Vastaukset
Raamatussa on yli 40 tekoa, joista seuraa kuolemantuomio. Se siitä Herrasta.
- Anonyymi
Annetaanko siellä kuolemantuomio homostelustakin?
- Anonyymi
Vain Pyhän Hengen pilkka on synti, jota ei saa koskaan anteeksi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Annetaanko siellä kuolemantuomio homostelustakin?
Se on kovaa kirjoitusta tuo vt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on kovaa kirjoitusta tuo vt
Nykyään ei enää homoja kivitetä. Kristityt ovat laupeita ja antavat armon käydä oikeudesta.
Anonyymi kirjoitti:
Nykyään ei enää homoja kivitetä. Kristityt ovat laupeita ja antavat armon käydä oikeudesta.
Milloin homoja on kivitetty muualla kuin muslimimaissa?
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Milloin homoja on kivitetty muualla kuin muslimimaissa?
En minä sitä tarkoittanutkaan, vaan sitä, että Vanhan Testamentin kuolemanrangaistukset eivät velvoita kristittyjä kivittämään ketään.
Anonyymi kirjoitti:
En minä sitä tarkoittanutkaan, vaan sitä, että Vanhan Testamentin kuolemanrangaistukset eivät velvoita kristittyjä kivittämään ketään.
Kristinuskon pääteoksessa VT on pääosassa.
- Anonyymi00106
Anonyymi kirjoitti:
Vain Pyhän Hengen pilkka on synti, jota ei saa koskaan anteeksi!
Pyhä Henki? Jumalan Poika? Ja itse Jumala? Monoteismi?
- Anonyymi00110
torre3 kirjoitti:
Kristinusko alkoi siitä, mitä Jeesus ylösnousemuksensa jälkeen opetti Paavalille. Vanha Testamentti profetioi Jeesuksesta, varsinkin Jesajan 53. mutta monessa muussakin luvussa.
Anonyymi00110 kirjoitti:
Kristinusko alkoi siitä, mitä Jeesus ylösnousemuksensa jälkeen opetti Paavalille. Vanha Testamentti profetioi Jeesuksesta, varsinkin Jesajan 53. mutta monessa muussakin luvussa.
Jesaja 53 ja evankeliumit eivät vastaa toisiaan.
Pidät näköjään Jeesusta hölisijänä, kun se meni Paavalin kirjoituksiin, joissa ei järkeä ole.- Anonyymi00126UUSI
torre3 kirjoitti:
Kuutio lukee pöntöllä Raamattua.
- Anonyymi00127UUSI
torre3 kirjoitti:
Jesaja 53 ja evankeliumit eivät vastaa toisiaan.
Pidät näköjään Jeesusta hölisijänä, kun se meni Paavalin kirjoituksiin, joissa ei järkeä ole.Kaksi hölisjäö siellä.
- Anonyymi
Tietääkseni Herra ei laita syntejä järjestykseen.
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Ei niin. Päälle 40 tekoa joista seuraa kuolemantuomio.
Homous on kaamea synti.
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Niin, hengellinen kuolema, ellei tee parannusta.
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Sinun mielestäsi siis olen synti. Toinen että olen Jumala. Tässä on ristiriita.
Pidät itseäsi jo Jumalana?!
Anonyymi kirjoitti:
Pidät itseäsi jo Jumalana?!
Eräs sanoi minua Jumalaksi. Hän on sinun kanssasi eri linjoilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Homous on kaamea synti.
Ei ole synti ollenkaan.
Anonyymi kirjoitti:
Niin, hengellinen kuolema, ellei tee parannusta.
Kivityskuolema ei ole hengellinen kuolema, varsinkaan kun ei ole aikaa tehdä parannusta.
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Kivityskuolema ei ole hengellinen kuolema, varsinkaan kun ei ole aikaa tehdä parannusta.
Ateisteilla on ongelmia.
- Anonyymi
Herra ei ehkä laita niin sanottuja syntejä järjestykseen, mutta hihhuliuskovaiset laittavat ainakin siitä pätellen, kun he eivät juuri muista synneistä puhukaan kuin homoudesta ja homouden harjoittamisesta.
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
IT-osaaja ja yliopiston käynyt adventisti.
Jälleen vaIehtelet.
Anonyymi kirjoitti:
Jälleen vaIehtelet.
Taas et usko tosiasiaa. Minulle oli kova ponnistus saada poika koulutetuksi. Mutta se kannatti: hän sai hyväpalkkaisen työn.
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Taas et usko tosiasiaa. Minulle oli kova ponnistus saada poika koulutetuksi. Mutta se kannatti: hän sai hyväpalkkaisen työn.
Ei valheitasi kukaan usko.
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Mitäs maistereita pokasi sitten ovat?
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Onko hänkin postinkantaja? Entä se toinen?
Anonyymi kirjoitti:
Onko hänkin postinkantaja? Entä se toinen?
Hän on valtiolla sotilaana. Mikä on toinen?
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Hän on valtiolla sotilaana. Mikä on toinen?
Kumpi muka sotilas? Sinulla on kaksi poikaa, se kalju ja puolikalju.
Siitä en tiedä. Ghana on ollut ilman sotia lähes 70 vuotta. Armeija maksaa kivaa liksaa.
Tein sen, että kustansin opiskelut ja uuden kodin perheelle.Anonyymi kirjoitti:
Kumpi muka sotilas? Sinulla on kaksi poikaa, se kalju ja puolikalju.
Et taaskaan pystynyt perässä.
Kyse on nekeristä.Koko ajan on. Ei ole vuosiin tarvinnut auttaa. Uusi koti valmistui 2013. Tiedän suunnilleen kaiken. Sekin, että ensimmäinen lapsi kuoli heillä syntymän jälkeen, ja he antoivat pojalle nimeksi Jouko JNR.
Et tainnut tietää.- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Ikonen toimitti minulle Afrikan paidan, joka maksettiin.
Siinäkin rahasi vietiin.
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Julmaa sanaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Julmaa sanaa
Tai sitten se on oikeudenmukaista.
- Anonyymi00107
torre3 kirjoitti:
Ei ole. Tunnen vain 10 syntiä Mooseksen taulusta. Onko kaikista kuolema hyvä rangaistus? Meitä ihmisiä ei olisi jäljellä enää yhtäkään. Onko perisynti kuolemanarvoinen?
Anonyymi00107 kirjoitti:
Ei ole. Tunnen vain 10 syntiä Mooseksen taulusta. Onko kaikista kuolema hyvä rangaistus? Meitä ihmisiä ei olisi jäljellä enää yhtäkään. Onko perisynti kuolemanarvoinen?
Olen tehnyt Raamatusta muistiinpanoja. Tekoja on yli 40, joista seuraa kuolemantuomio.
- Anonyymi00128UUSI
torre3 kirjoitti:
Minusta sellainen, jossa tehdään pahaa.
OIet täynnä Pahuutta.
- Anonyymi
Ei ole homous mikään synti?
Outo ajatus kertakaikkiaan!
Syntejä on vain uskonnossa. Ne kaikki ovat lähinnä mielen sairaus.- Anonyymi
Homous voi hyvinkin olla synti. Syntejä kun ei ole vain uskonnossa. Uskonnot eivät tietenkään ole mielisairautta. Sinä olet ihan hassu!
Anonyymi kirjoitti:
Homous voi hyvinkin olla synti. Syntejä kun ei ole vain uskonnossa. Uskonnot eivät tietenkään ole mielisairautta. Sinä olet ihan hassu!
Eli koko maailma on ihan terve?
- Anonyymi
...tommottisita synneistä tiedä .. jossain päin maailmaa riittää ettet kehu sitä nokka- miestä alati ja joka asiassa ..."ylös ja taputtamaan ennenkuin tuo kankaalla huitova hölmö ammuttaa sinut .." sen -kelettäkö se kenellekään kuuluu jos aikuiset ihmiset keskenään elelvät kukten tahtovat ... noita Hitlerin ja Putlerin tapoja ja oppeja julistavia on tässä maailmassa ollut .. ja on ..
- Anonyymi
Miten liittyy avaajan kysymykseen?
- Anonyymi
En lähde tässä tuomariksi.
- Anonyymi
Itse en voi hyväksyä homoja tai homoutta, mutta olet oikeassa. Ei kannata tuomita homoja, vaikka he syntiä tekevätkin.
- Anonyymi
Tyyleillä on henkensä lisäksi seitsemän sitäkin pahempaa sorttia https://www.tv7.fi/arkki/mies-nainen-vai-joku-muu/kiistely-sukupuolesta_p91691/
- Anonyymi
Syntiä ei ole. Ei myöskään jumalaa, helvettiä tai paratiisia. Taikauskoisia jäänteitä ihmiskunnan menneisyydestä.
- Anonyymi00093
Kyllä syntiä on ja Jumala, helvetti ja paratiisikin on olemassa. Jeesus sanoi, että "tänä päivänä sinä olet minun kanssani paratiisissa". Miten hän voisi näin luvata ristin ryövärille, jos paratiisia ei olisi? Pitää olla looginen, se on osa tiedettä.
Anonyymi00093 kirjoitti:
Kyllä syntiä on ja Jumala, helvetti ja paratiisikin on olemassa. Jeesus sanoi, että "tänä päivänä sinä olet minun kanssani paratiisissa". Miten hän voisi näin luvata ristin ryövärille, jos paratiisia ei olisi? Pitää olla looginen, se on osa tiedettä.
Raamatuun on koottu ihmisten kirjoituksia, joten niiden luotettavavuus on kunkin arvion varassa.
- Anonyymi00131UUSI
torre3 kirjoitti:
Raamatuun on koottu ihmisten kirjoituksia, joten niiden luotettavavuus on kunkin arvion varassa.
Kuutio se on Iihonut lisää.
- Anonyymi
Naurettavaa homoseksuaalisuus ei ole minkääntason synti
- Anonyymi00097
Kyllä homous on jonkin tason synti.
- Anonyymi
Itse homoseksuaalisuus ei ole synti.
- Anonyymi00098
Itse homoseksuaalisuus on kyllä synti.
- Anonyymi00102
Anonyymi00098 kirjoitti:
Miksi kirkkokuntien ja seurakuntien johtajista lähes kaikilla on tuosta eri näkemys ja tuo edustaa muutenkin vähemmistöä seurakuntalaisista, joiden mukaan teot ovat synti, ei itse taipumus?
- Anonyymi00104
Anonyymi00102 kirjoitti:
Miksi kirkkokuntien ja seurakuntien johtajista lähes kaikilla on tuosta eri näkemys ja tuo edustaa muutenkin vähemmistöä seurakuntalaisista, joiden mukaan teot ovat synti, ei itse taipumus?
Vastaus on selvä. Heteroseksuaalisuus ei ole synti taipumuksena, vaan Jumalan tahto. Heteron seksuaaliset teot voivat olla syntiä tai sitten Jumalan tahtoa, riippuu vähän mistä teosta puhutaan. Homoseksuaaliset teot ovat aina syntiä, joten myös homoseksuaalinen taipumus on oltava synti. Näin varmaan jokin kirkkokunta ajattelee.
Anonyymi00098 kirjoitti:
Jokseenkin älytön ajatus sinulla.
- Anonyymi00132UUSI
torre3 kirjoitti:
Jokseenkin älytön ajatus sinulla.
OIet älytön naismainen
Híntti.
- Anonyymi
Toisten tuomitseminen
- Anonyymi00099
No jos nyt joskus sanoo, että homous on synti, niin ei se vielä mitään tuomitsemista ole. Siinähän vain sanotaan kristillisellä tavalla, että homous on väärin ja huono asia. Mutta ei siinä ketään minnekään tuomita. Sitäpaitsi ihmisellä ei ole edes valtaa tuomita, vain Jumalalla on sellainen valta.
Anonyymi00099 kirjoitti:
No jos nyt joskus sanoo, että homous on synti, niin ei se vielä mitään tuomitsemista ole. Siinähän vain sanotaan kristillisellä tavalla, että homous on väärin ja huono asia. Mutta ei siinä ketään minnekään tuomita. Sitäpaitsi ihmisellä ei ole edes valtaa tuomita, vain Jumalalla on sellainen valta.
Kristillinen tapa on huono. Olisi parempi, jos sanottaisiin jotain pahanteosta.
- Anonyymi
Kaikki synnit ovat pahoja.
Homouden harjoittaminen on kadottava syntiMikä se kaameus siinä on? Eihän siinä ole mitään pahantekoa. Sinulla on pikkusen väärät arvot.
Tiedätkö mitä on homouden harjoitus?- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Ummetus pääasiassa.
Mahasi on sen näköinenkin.
- Anonyymi00133UUSI
torre3 kirjoitti:
Olet melkoinen pelle.
Niin toki oIetkin.
🤓 - Anonyymi00134UUSI
torre3 kirjoitti:
Ummetus pääasiassa.
Se toinenkin ToIIo on älyttömän Iihava.
- Anonyymi
"....vielä jokin synti joka olisi Herralle kauhistuttavampi.....? Onko mielessäsi joku syntilista, vai miksi kyselet joutavia?
Aivan lyhyen napakasti kyselyyn:
Ei ole, koska synti on juuri oman sisimpänsä paaduttaminen ja siten loittoaminen pois Jumalan armotaloudesta. On aivan sama, onko ihminen muuten ihan "fiksu", mutta ihmisellä on yksi tai miljoona tietoista katumatonta syntitekoa ja sittenkin vielä hylkää Jumalan tarjoaman armotalouden.
Ts. sanoen ihminen, joka viittaa kintaalla armon tarjoilulle, ei ansaitsekaan armoa, kun taas armo on tarjolla joka päivä jokaiselle syntiselle, joka ottaa vastaan Jumalan kutsun ja tekee parannuksen.
k_v - Anonyymi
aito_kaappihomolaisuus, kaapista huutelu muille aito_homoille, jotka uskaltavat rehellisesti olla sitä, mitä ovat. Mutta sellaisen rehellisyyteen ei aito_lainen kykene. Ei uskalla olla oma aito itsensä. Raukka kun on.
- Anonyymi
Sellainen kasppihomo olet, Repe.
- Anonyymi
Mnot se huutelee Anona! 😂
- Anonyymi
aito_lainen on itse homoseksuaali
- Anonyymi00116
Anonyymi kirjoitti:
aito_lainen on itse homoseksuaali
Ei kai sentään! Hän vaikuttaa ihan normaalilta.
- Anonyymi
Kyllä palestiinalaisuus varmasti on vielä hirveämpi vääryys.
- Anonyymi
Joidenkin mielestä varmaan on. Ihmiset ovat niin erilaisia ja jokaisella on oma mielipide.
- Anonyymi
Mutta omilla töräyksillään ei hieno ihminen toisia kiusaa. Pitää mölyt mahassaan.
Sivistys tekee ihmisen. Ei seiso korokkeella ja sano, katso minua, olen parempi kaikkia teitä kurjia syntisiä! Uskiksissa on valitettavan paljon vinksahtaneita. Toki meissä muissakin on. Joillekin raamattukin on vai lyömäase lähimmäisten pilkkaamiseksi! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta omilla töräyksillään ei hieno ihminen toisia kiusaa. Pitää mölyt mahassaan.
Sivistys tekee ihmisen. Ei seiso korokkeella ja sano, katso minua, olen parempi kaikkia teitä kurjia syntisiä! Uskiksissa on valitettavan paljon vinksahtaneita. Toki meissä muissakin on. Joillekin raamattukin on vai lyömäase lähimmäisten pilkkaamiseksi!Ateisti olet?
- Anonyymi
Räsäsläisten mielestä se on ainoa synti.
- Anonyymi
Sinä niin sanot, ei Räsänen!
- Anonyymi
Jumalan silmissä kaikki synnit ovat tuomioltaan saman arvoisia eli kaikista synneistä tulee kuolemantuomio.
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Aivan. Ei voi edes parantaa tapojaan.
Et voikaan.
- Anonyymi00135UUSI
torre3 kirjoitti:
Ei kukaan. Kivityskuolema tulee heti.
Kuutio on jo sammunut.
- Anonyymi
Toisten tuomitseminen on pahin synti.🤷♀️
- Anonyymi
Jumala tuomitsee jokaisen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumala tuomitsee jokaisen
Raamatun mielikuvitusjumala on yhtä olematon kuin kaikki muutkin jumalat, eivätkä ne siten kykene tuomitsemaan ketään missään asiassa.
- Anonyymi00101
Anonyymi kirjoitti:
Raamatun mielikuvitusjumala on yhtä olematon kuin kaikki muutkin jumalat, eivätkä ne siten kykene tuomitsemaan ketään missään asiassa.
Elävä Jumala on tosi
- Anonyymi00136UUSI
torre3 kirjoitti:
Missä sellainen lymyilee?
Että ihan elävä Jumala.Missä Kuutio IymyiIee?
Se Iihava.
- Anonyymi
Pyhän Hengen pilkkaa koskevat Raamatun kohdat.
(1. Johanneksen kirje 4)
"1Rakkaani, älkää jokaista henkeä uskoko, vaan koetelkaa henget, ovatko ne Jumalasta; sillä monta väärää profeettaa on lähtenyt maailmaan. 2Tästä te tunnette Jumalan Hengen: jokainen henki, joka tunnustaa Jeesuksen Kristukseksi, lihaan tulleeksi, on Jumalasta; 3ja yksikään henki, joka ei tunnusta Jeesusta, ei ole Jumalasta; se on antikristuksen henki, jonka olette kuulleet olevan tulossa, ja se on jo nyt maailmassa. 4Lapsukaiset, te olette Jumalasta ja olette voittaneet heidät; sillä hän, joka teissä on, on suurempi kuin se, joka on maailmassa. 5He ovat maailmasta; sen tähden he puhuvat, niin kuin maailma puhuu, ja maailma kuulee heitä. 6Me olemme Jumalasta.
(Joh. 8. 22-)
Jeesus sanoi heille: "Te olette lähtöisin alhaalta, minä ylhäältä. Te kuulutte tähän maailmaan, mutta minä en tähän maailmaan kuulu (23). Siksi sanoin teille, että te kuolette synteihinne. Ellette usko, että minä olen se joka olen, te kuolette synteihinne" (24). "Kuka sitten olet?" he kysyivät. Jeesus vastasi: "Miksi minä ollenkaan puhun teille? (25). Minulla on teistä paljon sanottavaa, ja paljosta minun on teidät tuomittava. Mutta minun lähettäjäni puhuu totta, ja minä vain ilmoitan maailmalle sen, minkä olen häneltä kuullut" (26). He eivät ymmärtäneet, että Jeesus puhui Isästä (27). Niinpä Jeesus jatkoi: "Sitten kun olette korottaneet Ihmisen Pojan, te ymmärrätte, että minä olen se joka olen enkä tee mitään omin neuvoin, vaan puhun niin kuin Isä on minua opettanut (28). Hän, joka lähetti minut, on minun kanssani. Hän ei ole jättänyt minua yksin, koska minä teen kaiken hänen mielensä mukaan" (29). Monet uskoivat Jeesukseen kuullessaan hänen puhuvan näin (30)." - Anonyymi
No eihän se syntinä ole sen kummoisempi kuin joku muukaan mutta ihmeellisesti se tuntuu juuri uhkaavan aitouskova heteromiehiä 😲
- Anonyymi00094
Ai kuinka pitää koko ajan päässään kuvitella mitä homot puuhaavat!
Luulen että se kiihottaa että sen ulkokultaisuuden ylläpitämiseksi noilla julkista homofobiaa kärsivillä on 'oma salainen puutarhansa' jonne voi paeta kuvittelemaan sitä ihanuutta.- Anonyymi00137UUSI
torre3 kirjoitti:
Näin juuri. Olen itse elänyt kahden homon kanssa, ja ne ovat olleet täysin erilaisia eläimiä.
Kaksi Iihavaa.
Ja molemmat vetäneet sinua perään.
- Anonyymi00095
Sovitaan niin että homous on pahin ja ainoa synti.
Ei jakseta jauhaa siitä.
Jumalalla on jo kiire syrjimään muitakin ja siunaamaan kansanmurhia ja vääryyksiä! - Anonyymi00096
En ymmärrä alun kysynyksen tarkoitusta. Ei syntejä voi lajitella kahteen mappiin. Kaikki synti sen luonteesta riippumatta on Jumalan lakien rikkomista ja siten tuottaa rangaistuksen.
Kysymys on hyvin vakavasta asiasta. Tuomiopäivä on tulossa jolloin saamme tekojemme mukaiset seuraukset. Emme pääse Jumalaa karkuun vaikka moni kuvittelee pääsevänsä elämässä kuin haukku veräjän alta. Tekomme seuraavat perässä. Se on varmaa. - Anonyymi00100
Rakkaus ei ole koskaan synti. Rakkaus on kauneinta täällä maailmassa/koko maailmankaikkeudessa. omat himot itsekkyys ja niiden iljettävyys onkin sitten ihan eri asia. On osattava erottaa ne aidosta sydämmen rakkaudesta,oli sitten homo tai hetero.🤷♀️
- Anonyymi00103
"Kaikki ovat tehneet syntiä ja ovat vailla Jumalan kirkkautta, kuten Roomalaiskirje 3:23 sanoo. Tämä tarkoittaa, että jokainen ihminen on syntinen ja tarvitsee Jumalan armoa ja pelastusta. Jumala tarjoaa pelastuksen lahjaksi Jeesuksen Kristuksen kautta, joka on lunastanut meidät vapaiksi."
Ei Jumalalle ole suuria ja pieniä syntejä, vaan kaikki ihmiset ovat syntisiä. Toisilla synneillä on vain maallisesti vakavammat seuraukset ja seksuaalisynnit ovat niljakkaita ja kuvottavia avioliiton ulkopuolella. Avioliitossa parin välinen seksi on vain puhtaaksi annettu ja homoseksi ei käy koskaan. Anteeksi saa uskova tunnustaessaan senkin kuitenkin niin kuin muutkin synnit.Euroopassa avioliitto on ollut noin 1000 vuotta. Eli vain sen ajan on voinut periaatteessa olla synnitön .
- Anonyymi00138UUSI
torre3 kirjoitti:
Euroopassa avioliitto on ollut noin 1000 vuotta. Eli vain sen ajan on voinut periaatteessa olla synnitön .
Ei koskaan avioIiittoa siellä.
- Anonyymi00105
Kai niitä pahempiakin syntejä on. Kymmenen käskyä. Homostelua ei niissä ainakaan suoraan mainita. Mutta, jos homot rikkoo kymmentä käskyä, ei synnistä liene epäselvää. Aloittajakin varmaan rikkonut valtaosaa käskyistä? Vaikka et ole homoillut?
- Anonyymi00108
EI OLE suurempia eikä myöskään pienempiä syntejä, sillä jokainen syntiteko erottaa meidät Jumalasta ja usein myös lähimpiemme seurasta. Ja jos me tieten viljelemme ja ryömimme synneissä, se vie meidät paatumukseen, jolloin ymmärrys synnin vaarallisuudesta poistuu ja ihminen siis paatuu.
Mieti itse sitä vasten, mitkä ovat kauhistavimpia syntejä, yksi iso vai miljoona pientä syntitekoa. Lopputulos on kuitenkin sama, kauhistuttava sielun ja mielen paatuminen.
"Paatuminen (tai paaduttuminen) tarkoittaa mielen ja tunteiden pysyvää kovettumista, tunteettomuutta tai sydämen kylmenemistä, jossa henkilö menettää myötätunnon ja herkkyyden, muuttuen kovaksi ja tunteettomaksi tekoja tai tilanteita kohtaan, usein pitkäaikaisen kokemuksen tai henkisen prosessin seurauksena."
k_v- Anonyymi00139UUSI
torre3 kirjoitti:
Jumalasta ollaan muutenkin erossa.. ja se ero on elämän mittainen
Yleinen inho kahta ToIIoa kohtaan siellä.
- Anonyymi00109
palstalla auvan räsäsläisen mielestä synti.
- Anonyymi00111
Jokainen, joka ottaa omalle kohdalleen vastaan syntiensä sovituksen Jeesuksen veressä, ei enää joudu itse kärsimään ansaitsemaansa tuomiota.
Olemme kaikki syntisiä. Synnin palkka on kuolema, eli helvetti, ja viimeisen tuomion jälkeen tulinen järvi. Jos ei ota vastaan Jeesuksen tarjoamaa sovitusta, elää edelleen lain alla ja joutuu helvettiin.
Ainoa synti, jota ei saa anteeksi, on se, että halveksii Jeesuksen veren sovitusta eikä ota sitä vastaan. Homoilijakin saa anteeksi, kun kääntyy, nöyrtyy uskomaan Jeesukseen. Uudestisynnyttyään meidän tulisi pyrkiä elämään Jumalan kunniaksi. Siitä saamme palkintoja Kristuksen tuomioistuimessa. Jos emme tee hyvää uskoon tultuamme, jäämme ilman palkintoja, mutta pelastustamme emme voi omilla teoillamme menettää, niin kuin emme voineet sitä ansaitakaan. Onneksi. Jos olisi mahdollista menettää uudestisyntymisensä, meistä jokainen menettäisi sen joka päivä monta kertaa. Uudestisyntyminen on sitä, että saamme Aatamissa kuolleen henkemme tilalle Jumalan elävän pyhän hengen. - Anonyymi00112
Kai varastaminen tai näpistely ovat niin yleisimpiä kuoleman rangaistuksen omaavia syntejä. Valkoinen valhe ja liikennerikkomukset myös johtavat kuolemaan.
- Anonyymi00113
Jotenkin tuntuu siltä, että seksuaalimoraaliin liittyvät synnit, kuten homostelu, on pahempia syntejä kuin liikennerikkomus. Ylinopeus voi johtaa liikenneonnettomuuteen, mutta raiskaajaa koetaan paljon suurempana rikollisena.
- Anonyymi00114
Anonyymi00113 kirjoitti:
Jotenkin tuntuu siltä, että seksuaalimoraaliin liittyvät synnit, kuten homostelu, on pahempia syntejä kuin liikennerikkomus. Ylinopeus voi johtaa liikenneonnettomuuteen, mutta raiskaajaa koetaan paljon suurempana rikollisena.
Homoseksissä rikotaan Jumalan tahtoa ja myös omaa omaa tuntoaan ihmiset näin toimien rikkovat. Lisäksi siinä johdatellaan se toinen osapuoli Jumalan tahdon vastaisiin tekoihin pelkästään himon takia.
Anonyymi00114 kirjoitti:
Homoseksissä rikotaan Jumalan tahtoa ja myös omaa omaa tuntoaan ihmiset näin toimien rikkovat. Lisäksi siinä johdatellaan se toinen osapuoli Jumalan tahdon vastaisiin tekoihin pelkästään himon takia.
Sinua kiinnostaa homoseksi. Mitä Jumala siitä sanoo?
- Anonyymi00140UUSI
torre3 kirjoitti:
Sinua kiinnostaa homoseksi. Mitä Jumala siitä sanoo?
Vain sinua ja toteutat sitä.
Otat perääsi. - Anonyymi00141UUSI
torre3 kirjoitti:
On olemassa normit, jotka määrittelevät sen mitä pidetään pahana. Eri maissa.
Ääretön Pahuus siellä.
- Anonyymi00115
Räsäsläisten mielestä se on ainoa synti mihin pitää puuttua ja ankarasti. Oikeat synnit ko. lahkolaiset jättävät noteeraamatta millään tavoin.
- Anonyymi00117
Samanlainen synti kuin kaikki muutkin synnit
Anonyymi00117 kirjoitti:
Samanlainen synti kuin kaikki muutkin synnit
Millä perusteella pidät homoseksuaalisuutta syntinä?
- Anonyymi00119
torre3 kirjoitti:
Millä perusteella pidät homoseksuaalisuutta syntinä?
Se kielletään selvästi Raamatussa
Anonyymi00119 kirjoitti:
Se kielletään selvästi Raamatussa
Aha. Missä sellainen Raamattu sijaitsee?
- Anonyymi00118
Aloittaja voisi hakeutua miesten seuraan, kun kerran se miehinen elin näin kovasti näyttää kiinnostavan. Siitä puhe, mistä puute. Päivittäin. Aamusta iltaan.
- Anonyymi00120
Aloittaja vaikuttaa homouden kannattajalta, koska hän yrittää kohtuullistaa homouden syntiä, eli koska homous ei selvästikään ole pahin synti, sitä voidaan ainakin ymmärtää tai jopa hyväksyä. Mikä on tietenkin väärin ajateltu.
Anonyymi00120 kirjoitti:
Aloittaja vaikuttaa homouden kannattajalta, koska hän yrittää kohtuullistaa homouden syntiä, eli koska homous ei selvästikään ole pahin synti, sitä voidaan ainakin ymmärtää tai jopa hyväksyä. Mikä on tietenkin väärin ajateltu.
Homous ei ole mitään pahantekoa, joten synnit pitäisi löytää muualta..
Anonyymi00120 kirjoitti:
Eikö synnit ole samanarvoisia sillä synti vie pois Jumalasta.
Monia muitakin syntejä näemme jatkuvasti ja osaan jopa osallistutaan niin miksi juuri homouden synti olisi sen pahempi kuin muukaan.
No eihän se olekaan Raamatun mukaan sen suurempi vaan en tiedä onko asia joillekin sellainen Jaakobin paininkaltainen asia, joka tapauksessa jotain henkilökohtaista suhtautumisessa on sillä eihän heteromies koe homoutta uhaksi tai asiaksi johon itse sortuisi.
Itse esimerkiksi melkein kuusikymppisenä miehenä tiedän luvata sen ettei homosteluun tule lankeamaan mutta varmasti moniin muihin synniksi sanottuihin kyllä.- Anonyymi00122
Tolkun.Ihminen kirjoitti:
Eikö synnit ole samanarvoisia sillä synti vie pois Jumalasta.
Monia muitakin syntejä näemme jatkuvasti ja osaan jopa osallistutaan niin miksi juuri homouden synti olisi sen pahempi kuin muukaan.
No eihän se olekaan Raamatun mukaan sen suurempi vaan en tiedä onko asia joillekin sellainen Jaakobin paininkaltainen asia, joka tapauksessa jotain henkilökohtaista suhtautumisessa on sillä eihän heteromies koe homoutta uhaksi tai asiaksi johon itse sortuisi.
Itse esimerkiksi melkein kuusikymppisenä miehenä tiedän luvata sen ettei homosteluun tule lankeamaan mutta varmasti moniin muihin synniksi sanottuihin kyllä.Homous sinänsä on vain kiusaus mutta seksin saman sukupuolen kanssa on synti Jumalan antaman ilmoituksen mukaan sekä heteroille että homoseksuaaleille.
Anonyymi00122 kirjoitti:
Homous sinänsä on vain kiusaus mutta seksin saman sukupuolen kanssa on synti Jumalan antaman ilmoituksen mukaan sekä heteroille että homoseksuaaleille.
Sellaista joku sai oman kirjoituksensa Raamatuun. Raamatun tekijät tekivät valintansa.
Anonyymi00122 kirjoitti:
Homous sinänsä on vain kiusaus mutta seksin saman sukupuolen kanssa on synti Jumalan antaman ilmoituksen mukaan sekä heteroille että homoseksuaaleille.
Niin, no mutta eihän hetero edes ajattele moista, saati tekisi.
Siis kun ei ihan oikeasti vaan ajattele tuollaisia.
Tuosta syystä johtuen heteroiden ei tarvitse kokea homoja uhaksi, sillä totuushan on, että saalistamme "eri ryhmässä"
Niin ja sitten tuohon "ilmoitukseen" ihan oikeasti kukaan heteromies ei yhdy mieheen ja ole hetero. Kyseessä on vähintään bi-seksuaali, joten pysytään nyt totuudessa.- Anonyymi00146UUSI
torre3 kirjoitti:
Sellaista joku sai oman kirjoituksensa Raamatuun. Raamatun tekijät tekivät valintansa.
OIet kova ottamaan perääsi.
- Anonyymi00121
Ei ole synti ollenkaan. Ainoastaan kaikenlainen itekäs ja omahimoinen pervoilu on. Oli sitten homo tahi hetero.🤷♀️
- Anonyymi00124UUSI
Mutta homoushan on perverssio
Anonyymi00124 kirjoitti:
Mutta homoushan on perverssio
Se on oikeastaan sukupuolinen suuntaus..
- Anonyymi00125UUSI
torre3 kirjoitti:
Ja kaamea synti.
Anonyymi00125 kirjoitti:
Ja kaamea synti.
Synti taitaa olla pahantekoa. Olet ihan väärässä ja hoet yhtä ja samaa. Sairasta.
- Anonyymi00143UUSI
torre3 kirjoitti:
Kaksi älytöntä Pérvoa siellä.
- Anonyymi00144UUSI
torre3 kirjoitti:
Synti taitaa olla pahantekoa. Olet ihan väärässä ja hoet yhtä ja samaa. Sairasta.
SauIikin se veteli sinua perään.
- Anonyymi00145UUSI
torre3 kirjoitti:
Hoet yhtä ja samaa. Onko tervettä?
Et ole terve.
Jankkaat samaa 💩 täällä vuosikymmenet.
- Anonyymi00123
Ehkä. No tuosta syystä se kai tappoi oman poikansakin, niin kuin Stalin
Ketjusta on poistettu 38 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nasima löi Jussille luun kurkkuun
Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse5419102Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"
jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r1646259Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos3775302Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa
SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli704788Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta
Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s1004411Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun
ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta1664083SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat
Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha1863989- 1012056
- 1131527
- 531076