Onko kokemusta panomiehen hakemisesta vaimolle ? Oletteko maksaneet tuolle kolmannelle tai useammille osapuolille vaimonne panemisesta ?
Cuckold miehet, oletteko etsineet vaiollenne rakastajaa ?
11
461
Vastaukset
- Anonyymi
Olen tarjonnut oluen, ei muuta.
- Anonyymi
Hähähää mitäs olet.
- Anonyymi
Tantra hieronnasta maksoin miehelle, sovittiin tekee kaikensa pääsee panee vaimoa. Sovittiin ettei kerro vaimolle olemme sopineet tälläistä, kaveri laittoi hoidon jälkeen viestin sulla kiimanen vaimo. Koskaan puhuttu kotona asiasta, vaimo kehui hoitoa ja lahjaa jonka annoin 10 vuotis hääpäivän kunniaksi. T. M 54v
- Anonyymi
Jaahaas spede jäikö lääkkeet taas ottamatta.
- Anonyymi
En ole rahaa antanut, mutta jotakin muuta. Kerran vein kolme liftaavaa sotapoikaa yksiköönsä, kun niiden oma auto oli jäänyt tien poskeen. Matkaa oli 150 km suuntaansa. olisivat maksaneet kyydistä ainakin bensarahat. Esitin kuitenkin, että asia voidaan kuitata isolla kynällä, nussikaa mun vaimoa kun pääsemme perille. Hei oikeestikko ? Kysyi joku kavereista. Ja kyllä vuorotellen vetelivät matkailuautossa vaimoa ja mä katselin. Tuollainen 35 v. 160 / 48 kokoinen rouva kelpasi kummasti.
- Anonyymi
Mitäs olet speden koppikaveri niuvanniemellä ja joudut kestää sen jutut.
- Anonyymi
Vaimo kävi koko kesän uimarannalla pelaamassa lentopalloa. Pojat oli kivoja, kuulemma. Tunsin noista jannuista kaksi ja kysyin miten heillä mene vaimoni kanssa. Toinen poika vastasi hauskasti, kyllä vaimollasi tissit hytkyy somasti pelin tiimellyksessä. Kysyin, että haluaisitteko yllättää vaimoni. Pojat oli hiukan H- moilasina. mutta sitten pienen tarkennuksen jälkeen heille selvisi humpan juono. Annoin pojille 100 ,- € taksirahaa ja sovimme päivän ja noi kelloajan, kun tulisivat meille. Se oli lauantai-ilta ja vaimo oli seksikkäästi pukeutunut minua varten. Lähetin viestin, että nyt voitte lähteä tulemaan tänne. Olin vaimon kanssa sängyssä ja ovikello soi. Menin avaamaan ja pojat riisuivat kengät ja vaatteet olkkarin sohvalle. Sammutin valot ja hiivimme hiljaa makuuhuoneeseen. Kuka siellä oli, kysyi vaimo. Seuraava kysymys oli mitä vittua, kuka täällä on. Vaimo oli säikähtänyt. Minä sanoin, että Pekka tuli kylään. Vaimo yritti laittaa valon, mutta "sulake oli palanut". Seuraava kommentti oli, vai sillä lailla. Vaimo nousi istumaan sängylle ja tunsi Pekan alastoman vartalon. No tehdään sitten niin, sanoi vaimo ja kääntyi sängylle selälleen. Pekan suorite oli kympin luokkaa. Mutta sitten, kuka täällä vielä on... vaimon kysymys. Pienen neuvottelun jälkeen kaikki alkoi sujua mallikkaasti. Ja lopuksi oli minun vuoroni. Pojat huikkasivat ovelta ja minä pääsin liukkaille.
- Anonyymi
Cuckold (substantiivi): Mies, jonka vaimo on uskoton.
https://www.merriam-webster.com/dictionary/cuckold
Wittol (substantiivi): Mies, joka tietää vaimonsa uskottomuuden mutta sietää sen.
https://www.merriam-webster.com/dictionary/wittol - Anonyymi
Tarjosin kolmelle miehelle kaksi kierrosta ravintolassa ja pyysin jatkoille vaimoni seuraksi. Olisivat kaikki suostuneet, mutta yhden vaimo tuli hakemaan miestään kotiin.
- Anonyymi
Minulla on muodollisesti pätevä ja hoikka vaimo. En muista kertaa, kun kotoa lähdettäessä oli sovittu, että etsitään täksi illaksi kimppaseksiin kaveri tai useampikin. ettei sellaista olisi löytynyt. Ei tarvitse maksaa, aina on mieluista seuraa löytynyt, kunhan osaa toimia siellä pelipaikalla oikein yhdessä vaimon kanssa. Ja tietenkin tuo vaimo on avainasemassa. Pukeutumista, meikkausta, ja puhetapaa myöten kaiken pitää olla houkuttelevaa. Ja päätöksiä pitää osata yehdä. Mennäänkö heille, vai meille, vai hotelliin vai pannako esim. kadulla tai puistossa ?
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2554581Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1312993Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412762Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?741740Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061594Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn241485- 551334
- 931245
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2061103- 471099