Onko kokemusta panomiehen hakemisesta vaimolle ? Oletteko maksaneet tuolle kolmannelle tai useammille osapuolille vaimonne panemisesta ?
Cuckold miehet, oletteko etsineet vaiollenne rakastajaa ?
12
586
Vastaukset
- Anonyymi
Olen tarjonnut oluen, ei muuta.
- Anonyymi
Hähähää mitäs olet.
- Anonyymi
Tantra hieronnasta maksoin miehelle, sovittiin tekee kaikensa pääsee panee vaimoa. Sovittiin ettei kerro vaimolle olemme sopineet tälläistä, kaveri laittoi hoidon jälkeen viestin sulla kiimanen vaimo. Koskaan puhuttu kotona asiasta, vaimo kehui hoitoa ja lahjaa jonka annoin 10 vuotis hääpäivän kunniaksi. T. M 54v
- Anonyymi
Jaahaas spede jäikö lääkkeet taas ottamatta.
- Anonyymi
En ole rahaa antanut, mutta jotakin muuta. Kerran vein kolme liftaavaa sotapoikaa yksiköönsä, kun niiden oma auto oli jäänyt tien poskeen. Matkaa oli 150 km suuntaansa. olisivat maksaneet kyydistä ainakin bensarahat. Esitin kuitenkin, että asia voidaan kuitata isolla kynällä, nussikaa mun vaimoa kun pääsemme perille. Hei oikeestikko ? Kysyi joku kavereista. Ja kyllä vuorotellen vetelivät matkailuautossa vaimoa ja mä katselin. Tuollainen 35 v. 160 / 48 kokoinen rouva kelpasi kummasti.
- Anonyymi
Mitäs olet speden koppikaveri niuvanniemellä ja joudut kestää sen jutut.
- Anonyymi
Vaimo kävi koko kesän uimarannalla pelaamassa lentopalloa. Pojat oli kivoja, kuulemma. Tunsin noista jannuista kaksi ja kysyin miten heillä mene vaimoni kanssa. Toinen poika vastasi hauskasti, kyllä vaimollasi tissit hytkyy somasti pelin tiimellyksessä. Kysyin, että haluaisitteko yllättää vaimoni. Pojat oli hiukan H- moilasina. mutta sitten pienen tarkennuksen jälkeen heille selvisi humpan juono. Annoin pojille 100 ,- € taksirahaa ja sovimme päivän ja noi kelloajan, kun tulisivat meille. Se oli lauantai-ilta ja vaimo oli seksikkäästi pukeutunut minua varten. Lähetin viestin, että nyt voitte lähteä tulemaan tänne. Olin vaimon kanssa sängyssä ja ovikello soi. Menin avaamaan ja pojat riisuivat kengät ja vaatteet olkkarin sohvalle. Sammutin valot ja hiivimme hiljaa makuuhuoneeseen. Kuka siellä oli, kysyi vaimo. Seuraava kysymys oli mitä vittua, kuka täällä on. Vaimo oli säikähtänyt. Minä sanoin, että Pekka tuli kylään. Vaimo yritti laittaa valon, mutta "sulake oli palanut". Seuraava kommentti oli, vai sillä lailla. Vaimo nousi istumaan sängylle ja tunsi Pekan alastoman vartalon. No tehdään sitten niin, sanoi vaimo ja kääntyi sängylle selälleen. Pekan suorite oli kympin luokkaa. Mutta sitten, kuka täällä vielä on... vaimon kysymys. Pienen neuvottelun jälkeen kaikki alkoi sujua mallikkaasti. Ja lopuksi oli minun vuoroni. Pojat huikkasivat ovelta ja minä pääsin liukkaille.
- Anonyymi
Cuckold (substantiivi): Mies, jonka vaimo on uskoton.
https://www.merriam-webster.com/dictionary/cuckold
Wittol (substantiivi): Mies, joka tietää vaimonsa uskottomuuden mutta sietää sen.
https://www.merriam-webster.com/dictionary/wittol - Anonyymi
Tarjosin kolmelle miehelle kaksi kierrosta ravintolassa ja pyysin jatkoille vaimoni seuraksi. Olisivat kaikki suostuneet, mutta yhden vaimo tuli hakemaan miestään kotiin.
- Anonyymi
Minulla on muodollisesti pätevä ja hoikka vaimo. En muista kertaa, kun kotoa lähdettäessä oli sovittu, että etsitään täksi illaksi kimppaseksiin kaveri tai useampikin. ettei sellaista olisi löytynyt. Ei tarvitse maksaa, aina on mieluista seuraa löytynyt, kunhan osaa toimia siellä pelipaikalla oikein yhdessä vaimon kanssa. Ja tietenkin tuo vaimo on avainasemassa. Pukeutumista, meikkausta, ja puhetapaa myöten kaiken pitää olla houkuttelevaa. Ja päätöksiä pitää osata yehdä. Mennäänkö heille, vai meille, vai hotelliin vai pannako esim. kadulla tai puistossa ?
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse764558Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093793Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1483516Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.431997Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891239- 1261074
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1381000- 57943
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25847