Sillä Kristus on lain loppu, vanhurskaudeksi jokaiselle, joka uskoo.

Anonyymi-ap

” Sillä Kristus on lain loppu, vanhurskaudeksi jokaiselle, joka uskoo.”
Room 10:4

18

66

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

” Sillä Kristus on lain loppu, jokaiselle uskovaiselle vanhurskaudeksi.”
      Biblia 1776

• Anonyymi
        UUSI

” Ty lagen har fått sin ände i Kristus, till rättfärdighet för var och en som tror.”
        Sverige 1917

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

” Ty lagen har fått sin ände i Kristus, till rättfärdighet för var och en som tror.”
        Sverige 1917

”For Christ is the end of the law for righteousness to every one that believeth.”
        King James Version ( KJV ) 1789

• Anonyymi
      UUSI

Paavalin kirkastama totuus kihahtaa helposti päähän, jos sitä ei laimenna oikeiden apostolien ja Jeesuksen opetuksella.

Room. 3:7

Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä.

On arvioitu, että Paavalin puheista 80% on ihan kelvollista opetusta, mutta sinne sekaan on laitettu 20% valheita.

Jesuiitat ottivat tuon Paavalin periaatteen omaksi tunnuslauseekseen: Tarkoitus pyhittää keinot.

• Anonyymi
        UUSI

Miksi Teuvo sinulle ei Jumalan sana kelpaa?
        Miksi sorkit Raamattua oman mielesi mukaan?
        Teet juuri, kuten apostoli Pietari varoitti. Sinä vääntelet apostoli Paavalin kirjoituksia omaksi KADOTUKSEKSI!
        Olet lisäksi päästänyt valhehuhun, että olisit ”edesmennyt”! MIKSI ELÄT VALHEESSA???

• Anonyymi
        UUSI

” On arvioitu, että Paavalin puheista 80% on ihan kelvollista opetusta, mutta sinne sekaan on laitettu 20% valheita.”
        Aiemmin julistit toisinpäin! Koeta nyt päättää kumpi on todellinen, lukittu valheesi!

• Anonyymi
      UUSI

Vain Jumala voi itse kumota omat lakinsa, mutta niin ei ole tapahtunut.

Ei niitä kukaan Tarsolainen murhamies voi omilla väitteillään kumota.

Jeesuskin lähetti lisää lainopettajia. Mikäs järki siinä olisi ollut, jos lait olisi kumottu kun Jeesus kuoli.

Matt. 23:34

"Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja LAINOPETTAJIA. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen."

Ei Jeesus mitään hurmoshenkisiä hihhuleita lähettänyt. Kyllä ne julistavat palvelevat eri herraa.

• Anonyymi
      UUSI

Matt. 5:18

Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut. [Luuk. 16:17]

Lait ovat prikulleen (kirjain) voimassa tuhatvuotisen valtakunnan loppuun asti.
      Ei ole vielä taivas ja maa kadonnut.
      Eräillä on vain oikea usko ja järki kadonnut.

• Anonyymi
      UUSI

Jeesusta meidän on uskominen, eikä mitään Tarsolaisia palkkamurhaajia.
      Joilla oli omat intressit lakien voimassaolon suhteen.

Matt. 5:17

"Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan. En minä ole tullut kumoamaan, vaan noudattamaan"

Svenska Bibeln v. 1917

I skolen icke mena att jag har kommit för att upphäva lagen eller profeterna. Jag har icke kommit för att upphäva, utan för att fullborda.

King James
      Think not that I am come to destroy the law, or the prophets: I am not come to destroy, but to fulfil.

• Anonyymi
      UUSI

Matt. 5:19

Sentähden, joka purkaa yhdenkään näistä pienimmistä käskyistä ja sillä tavalla opettaa ihmisiä, se pitää pienimmäksi taivasten valtakunnassa kutsuttaman; mutta joka niitä noudattaa ja niin opettaa, se pitää kutsuttaman suureksi taivasten valtakunnassa.

Därför, den som upphäver ett av de minsta bland dessa bud och lär människorna så, han skall räknas för en av de minsta i himmelriket; men den som håller dem och lär människorna så, han skall räknas för stor i himmelriket.

Whosoever therefore shall break one of these least commandments, and shall teach men so, he shall be called the least in the kingdom of heaven: but whosoever shall do and teach them, the same shall be called great in the kingdom of heaven.

• Anonyymi
      UUSI

Eikös se Paavali laittanut Ananiaan ja Safiiran ryöstömurhankin Pyhän Hengen piikkiin, eikä ottanut siitä mitään vastuusta, koska lait oli kuulemma kumottu.

• Anonyymi
      UUSI

Jos lait olisi kumottu, niin ei olisi syntiäkään.

Toki sellainen opetus saa paljon kannattajia ja seuraajia.

1. Joh. 3:4

Jokainen, joka tekee syntiä, syyllistyy laittomuuteen, sillä synti merkitsee
      Jumalan lain rikkomista.

• Anonyymi
      UUSI

Paavali oli kuin kameleontti.

Room. 3:31

Kumoammeko me siis lain vetoamalla uskoon? Emme suinkaan, me päinvastoin vahvistamme sen mitä laki sanoo.

Korintossa hän tekeytyi sekä Kristittyjen apostoliksi että Juutalaisten nasiiriksi.

1. Kor. 9:2

Jos eivät muut pidäkään minua apostolina, teidän apostolinne ainakin olen.

Ap. t. 18:18

Paavali viipyi Korintissa vielä jonkin aikaa. Sitten hän hyvästeli veljet ja lähti purjehtimaan kohti Syyriaa yhdessä Priscillan ja Aquilan kanssa. Hän oli Kenkreassa leikkauttanut hiuksensa, koska oli antanut uhrilupauksen*. [Kysymys on Vanhan testamentin lupauskäytännöstä, ks. 4. Moos. 6.][4. Moos. 6:18; Ap. t. 21:24]

• Anonyymi
      UUSI

Kyllä kelpasi Paavalille lakipykälät kun kyse oli naisten alistamisesta ja vaientamisesta.

1. Kor. 14:34

naisten tulee olla vaiti seurakunnan kokouksissa. Heidän ei ole lupa puhua, vaan heidän on oltava kuuliaisia, niin kuin LAKIKIN sanoo.

• Anonyymi
      UUSI

Me kristityt uskomme Jeesuksen ilmoitukseen.

Matt. 5:18

Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut.

Luuk. 16:17

Mutta ennemmin taivas ja maa katoavat, kuin yksikään lain piirto häviää.

Hihhulit luottavat villitseviin hurmoshenkiin ja kieltävät lakien noudattamisen.

Matt.7
      21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
      22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
      23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät."

• Anonyymi
        UUSI

Jeesus on Tie, Totuus ja Elämä.

Matt.7:24 Sentähden on jokainen, joka kuulee nämä MINUN SANANI ja TEKEE NIIDEN MUKAAN, verrattava ymmärtäväiseen mieheen, joka huoneensa kalliolle rakensi.

1. Joh. 5:3

Sitähän Jumalan rakastaminen on, että pidämme hänen käskynsä, eivätkä ne ole raskaita noudattaa. [Matt. 11:30]

• Anonyymi
      UUSI

Hurmahenkiset lahkolaiset vihaavat Katekismustakin, koska siellä Jumalan kymmenen käskyä on kirjoitettu näkyviin selityksien kanssa, mitä ne tarkoittaa.

• Anonyymi
        UUSI

Aiotko elää valheessa, vihassa ja herjassa lopun elämäsi, Teuvo?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus

Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki
      Maailman menoa
      183
      3366
    2. Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta

"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from
      Maailman menoa
      104
      2585
    3. Riikka Purra on ihana, jämpti

Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä
      Maailman menoa
      57
      2430
    4. Mies, näen sinua hetken

ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen
      Ikävä
      8
      2419
    5. Riikka se runnoo työttömyyttä lisää

Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276
      Maailman menoa
      94
      2351
    6. Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa

Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman
      Perussuomalaiset
      5
      1990
    7. Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)

Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.
      Maailman menoa
      0
      1770
    8. Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!

Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling
      Kotimaiset julkkisjuorut
      39
      1679
    9. Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki

Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue
      32
      1633
    10. Mitä ajattelet

Siitä henkilöstä jota kaipaat? Sana vapaa!
      Ikävä
      83
      1367
    Aihe