ees pieni heti viettää yhteistä aikaa (ymmärrän että haluat olla sukulaistesi kanssa) 😍 tai ainaki viimeistään sitte uudenvuoden aattona ❤️🌌😘✨🎆
Voi kumpa voitais jouluna
21
409
Vastaukset
- Anonyymi
Olispa kivaa
- Anonyymi
antaisimme toisillemme sen parhaimman joululahjan 💋☺️🫂💖
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
antaisimme toisillemme sen parhaimman joululahjan 💋☺️🫂💖
❤️😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
❤️😘
voisiko se olla totta 🥺🥹💕
- Anonyymi
miks te puhutte täällä🤔
- Anonyymi
Meidän kommunikointi on moniulotteista
Sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meidän kommunikointi on moniulotteista
Sivustajaa. jotenkin suht ihmeellistä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jaa. jotenkin suht ihmeellistä
Ollaan todella ihmeellinen match, ei moni tajuakkaan🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ollaan todella ihmeellinen match, ei moni tajuakkaan🙂
aijjaa no mutta hienoa. ✨✨mäkin haluisin löytää tiedäksä semmosseen mun ihmisen. luultavasti häntä ei ole olemassa lainkaan ja toisinaan se lannistaa mutta si taas toisaalta tykkään könytä yksin ko si saan olla vähän semmone outolaps mikä oon tiedäkkö oikeesti ko verhot vedetään säppii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
aijjaa no mutta hienoa. ✨✨mäkin haluisin löytää tiedäksä semmosseen mun ihmisen. luultavasti häntä ei ole olemassa lainkaan ja toisinaan se lannistaa mutta si taas toisaalta tykkään könytä yksin ko si saan olla vähän semmone outolaps mikä oon tiedäkkö oikeesti ko verhot vedetään säppii
Löydät sä varmasti sellaisen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Löydät sä varmasti sellaisen
jep eihän tässä auta muuta ko toivoo parasta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jep eihän tässä auta muuta ko toivoo parasta
🙂🙂❤️❤️
- Anonyymi
Ajattelin tilata pommeja autokuorman....
- Anonyymi
Nonni….
- Anonyymi
ahaa, mihin tarkoitukseen 🤔😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ahaa, mihin tarkoitukseen 🤔😂
Lue lehdestä.
- Anonyymi
Sopii minulle
- Anonyymi
toteuttaminen vähän vaan hankalampaa. hän saattaa olla jossain kauempanakin jouluna,luulen 😔
- Anonyymi
Onnistuu kyllä.
- Anonyymi
Ei kyllä taida onnistua.
- Anonyymi
Samaa toivoisin..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!
Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot25718146Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois
Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss7610353Vasemmistoaate on aatteista jaloin
Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?3336836Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai574743Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki344576Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen
Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.793318"Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa
Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita1172952Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen
"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen952460Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit281864MTV: Timo Jutila lataa suoraa tekstiä Pippa Laukan tylystä kritiikistä tosi-tv-kuvausten jälkeen
Juti sai kuulla kyllä kunniansa Olet mitä syöt -ohjelmassa elintavoistaan! Toki olihan siinä aika paljon rasvaista syötä241752