Hengellistä ymmärrystä on tietenkin eniten palstan Herralla !!!
Vai mitä ???
Oletteko huomanneet, ettei muilla ole juuri lainkaan Hengellistä ymmärrystä kuin Herralla ?
Ainakin, jos joku on eri mieltä, niin hänellä ei ole Hengellistä ymmärrystä.
Se pitää kirjoittaa isolla H:lla, koska se on Pyhän Hengen antamaa ymmärrystä.
Yksi meistä on saanut sitä niin paljon, ettei voi olla erehtynyt missään asiassa. Opillisesti.
!!!
Kenellä on palstalla eniten hengellistä ymmärrystä?
29
258
Vastaukset
- Anonyymi
Se on Herra !!!
Kunnia, kunnia, kunnia Hänelle !!! - Anonyymi
Minä päätän. Olkaa hiljaa kuolevaiset.
- Anonyymi
Onpa älykäs aloitus, lähes kuin ruudin keksinyt!
- Anonyymi
Jos olisi aloittajasta kiinni, ruuti olisi jäänyt keksimättä ja sodat olisi inhimillisempiä.
Dronet pudottaisi puukeihäitä. Anonyymi kirjoitti:
Jos olisi aloittajasta kiinni, ruuti olisi jäänyt keksimättä ja sodat olisi inhimillisempiä.
Dronet pudottaisi puukeihäitä.Ja ne olis semmottiis kumi nauha lennokkii ne roonit..🚁🛩🏹
- Anonyymi
Demokrates kirjoitti:
Ja ne olis semmottiis kumi nauha lennokkii ne roonit..🚁🛩🏹
Ja lentäisi mihin sattuu kun mitään ohjausta ei olisi ja voisi tulla vaikka omien päälle tiputtamaan keihäitä.
Silloin sota olisi kuin leikkiä ja tyhmyys olisi vain siunaus ihmiskunnalle.
- Anonyymi
Ap:lla on hampaankolot täynnä ja siksi ahdistaa ja se aiheuttaa tälläistä kirjoittelua ja toimintaa.
Ikävä kyllä.
Sillä viha ja katkeruus ei ole hyväksi ihmiselle.
Sananl. 10:12 Viha virittää riitoja, mutta rakkaus peittää rikkomukset kaikki.
Jaakobin kirje 1
19 Te tiedätte sen, rakkaat veljeni. Mutta olkoon jokainen ihminen nopea kuulemaan, hidas puhumaan, hidas vihaan;
20 sillä miehen viha ei tee sitä, mikä on oikein Jumalan edessä. - Anonyymi
Sananl.23:13-14 Älä lakkaa lasta kurittamasta; sillä jos häntä vitsalla lyöt, niin ei hän kuole. Sinä lyöt häntä vitsalla, vaan sinä vapahdat hänen sielunsa helvetistä. Biblia (1776)
- Anonyymi
Eihän helvettiä pitänyt olla olemassakaan katolisen kirkon piti se keksiä ja jo VT kertoo siitä.
- Anonyymi
Matt.10:28 Ja älkäät peljätkö niitä, jotka ruumiin tappavat, ja ei voi sielua tappaa; mutta peljätkään enemmin sitä, joka voi sielun että ruumiin helvetissä hukuttaa. Luuk.12:4 Mutta minä sanon teille, minun ystävilleni: älkäät niitä peljätkö, jotka ruumiin tappavat, ja ei ole heidän sitte enempää tekemistä. Biblia (1776)
- Anonyymi
Ei pidä olla kateellinen, jos joku onkin saanut enemmän ymmärrystä.
Ja Raamattu sanoo selvästi:
1 Veljeni, älkööt aivan monet teistä pyrkikö opettajiksi, sillä te tiedätte, että me saamme sitä kovemman tuomion.
2 Sillä monessa kohden me kaikki hairahdumme. Jos joku ei hairahdu puheessa, niin hän on täydellinen mies ja kykenee hillitsemään myös koko ruumiinsa. - Anonyymi
Kuka on palstan Herra?
- Anonyymi
Ei kukaan. Palstalla ei ole herroja. Aloittaja vain visioi omassa päässään eli näkee harhoja.
- Anonyymi
VR62 !!!
Palstan yliopettaja ja profeetta.
Häneltä saa varmat Jumalan vastaukset kaikkiin kysymyksiin ja etenkin toista uskovaa koskien.
Vastaus on aina sama:
ikävä kyllä muilla ei ole Hengellistä ymmärrystä kuin Hänellä !!!
Hän on Herra !!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
VR62 !!!
Palstan yliopettaja ja profeetta.
Häneltä saa varmat Jumalan vastaukset kaikkiin kysymyksiin ja etenkin toista uskovaa koskien.
Vastaus on aina sama:
ikävä kyllä muilla ei ole Hengellistä ymmärrystä kuin Hänellä !!!
Hän on Herra !!!Mitä oikein sekoilet? Vr62 ei ole kommentoinut aikoihin mitään ihan vain siitä syystä että on kuollut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä oikein sekoilet? Vr62 ei ole kommentoinut aikoihin mitään ihan vain siitä syystä että on kuollut.
Ei ole kuollut. Lateraalinen, luetaankosanaa2 ja vr62, tunnustaa olevansa hän !!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole kuollut. Lateraalinen, luetaankosanaa2 ja vr62, tunnustaa olevansa hän !!!
No jos tunnustaa on todella hän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä on se tunnustus ?
Minuahan on haukuttu jopa Nellie Olsoniksi, eli pikku tytöksi.
Sekä väitetty vanhaksi piiaksi, eli naiseksi.
Mutta en ole nähnyt tarpeelliseksi korjata noita vääriä syytöksiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä on se tunnustus ?
Minuahan on haukuttu jopa Nellie Olsoniksi, eli pikku tytöksi.
Sekä väitetty vanhaksi piiaksi, eli naiseksi.
Mutta en ole nähnyt tarpeelliseksi korjata noita vääriä syytöksiä.Höpsistä,! Olet vastannut systemaattisesti vr62:sta koskeviin viesteihin.
Oletko vr62?
Muista, että valehtelija joutuu kadotukseen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpsistä,! Olet vastannut systemaattisesti vr62:sta koskeviin viesteihin.
Oletko vr62?
Muista, että valehtelija joutuu kadotukseen.Olenhan vastannut myös "Nellie Olson" ja "vanhapiika" viesteihin !
Olenko siis tuolla sinun perusteellasi siis Nellie Olson, vanhapiika ? 😜 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpsistä,! Olet vastannut systemaattisesti vr62:sta koskeviin viesteihin.
Oletko vr62?
Muista, että valehtelija joutuu kadotukseen.Sinä muuten taisit tuomita omille sanoillasi ihan itse itsesi sinne kadotukseen ! 😊 👍
Sillä olethan onnistunut kaiken aikaa levittämään selviä valheita minusta !
Joten:
Onneksi olkoon vain !
Ja runsaasti Herra siunatkoon sinuakin ! 😊 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä muuten taisit tuomita omille sanoillasi ihan itse itsesi sinne kadotukseen ! 😊 👍
Sillä olethan onnistunut kaiken aikaa levittämään selviä valheita minusta !
Joten:
Onneksi olkoon vain !
Ja runsaasti Herra siunatkoon sinuakin ! 😊Olet tietenkin vr62, koska et vastaa kieltävästi. Toki tämä asia on tunnettu ilman vastaustakin yli 20 vuotta tällä palstalla.
- Anonyymi
Eniten?
”Kun minä olin lapsi, niin minä puhuin kuin lapsi, minulla oli lapsen mieli, ja minä ajattelin kuin lapsi; kun tulin mieheksi, hylkäsin minä sen, mikä lapsen on.”
1. Korinttilaiskirje 13:11 FB38
”Veljet, älkää olko lapsia ymmärrykseltänne, vaan pahuudessa olkaa lapsia; mutta ymmärrykseltä olkaa täysi-ikäisiä.”
1. Korinttilaiskirje 14:20 FB38
”ettemme enää olisi alaikäisiä, jotka ajelehtivat ja joita viskellään kaikissa opintuulissa ja ihmisten arpapelissä ja eksytyksen kavalissa juonissa; vaan että me, totuutta noudattaen rakkaudessa, kaikin tavoin kasvaisimme häneen, joka on pää, Kristus, josta koko ruumis, yhteen liitettynä ja koossa pysyen jokaisen jänteensä avulla, kasvaa rakentuakseen rakkaudessa sen voiman määrän mukaan, mikä kullakin osalla on.”
Efesolaiskirje 4:14-16 FB38
”Niinpä, veljet, minun ei käynyt puhuminen teille niinkuin hengellisille, vaan niinkuin lihallisille, niinkuin pienille lapsille Kristuksessa. Maitoa minä juotin teille, en antanut ruokaa, sillä sitä ette silloin sietäneet, ettekä vielä nytkään siedä; olettehan vielä lihallisia. Sillä kun keskuudessanne on kateutta ja riitaa, ettekö silloin ole lihallisia ja vaella ihmisten tavoin?”
1. Korinttilaiskirje 3:1-3 FB38- Anonyymi
Oivallista Sanaa ap:lle, osuit oikeaan ! 👍
- Anonyymi
Itse lisäsiin tuohon vielä tämän:
13 Kuka on viisas ja ymmärtäväinen teidän joukossanne? Tuokoon hän näkyviin tekonsa hyvällä vaelluksellaan viisauden sävyisyydessä.
!!!
14 Mutta jos teillä on katkera kiivaus ja riitaisuus sydämessänne, niin älkää kerskatko älkääkä valhetelko totuutta vastaan.
15 Tämä ei ole se viisaus, joka ylhäältä tulee, vaan se on maallista, sielullista, riivaajien viisautta.
16 Sillä missä kiivaus ja riitaisuus on, siellä on epäjärjestys ja kaikkinainen paha meno.
!!!
17 Mutta ylhäältä tuleva viisaus on ensiksikin puhdas, sitten rauhaisa, lempeä, taipuisa, täynnä laupeutta ja hyviä hedelmiä, se ei epäile, ei teeskentele.
18 Vanhurskauden hedelmä kylvetään rauhassa rauhan tekijöille.
Olen rukouksissani muistanut viime päivinä tätä kirjoittajaa ja muitakin minua valheellisesti herjanneita ja anonut Herralta sitä, että Hän runsaasti siunaisi heitä kaikkia. ❤️
Olen kokenut itse siunausta sen kautta. ☺️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse lisäsiin tuohon vielä tämän:
13 Kuka on viisas ja ymmärtäväinen teidän joukossanne? Tuokoon hän näkyviin tekonsa hyvällä vaelluksellaan viisauden sävyisyydessä.
!!!
14 Mutta jos teillä on katkera kiivaus ja riitaisuus sydämessänne, niin älkää kerskatko älkääkä valhetelko totuutta vastaan.
15 Tämä ei ole se viisaus, joka ylhäältä tulee, vaan se on maallista, sielullista, riivaajien viisautta.
16 Sillä missä kiivaus ja riitaisuus on, siellä on epäjärjestys ja kaikkinainen paha meno.
!!!
17 Mutta ylhäältä tuleva viisaus on ensiksikin puhdas, sitten rauhaisa, lempeä, taipuisa, täynnä laupeutta ja hyviä hedelmiä, se ei epäile, ei teeskentele.
18 Vanhurskauden hedelmä kylvetään rauhassa rauhan tekijöille.
Olen rukouksissani muistanut viime päivinä tätä kirjoittajaa ja muitakin minua valheellisesti herjanneita ja anonut Herralta sitä, että Hän runsaasti siunaisi heitä kaikkia. ❤️
Olen kokenut itse siunausta sen kautta. ☺️Itsekehu vaikuttaa noin sinussa.
- Anonyymi
Se tuli mieleeni, koskien aloitusta ja sen sanomaa, että:
Koetellaanko ja seulotaanko nyt todlella ne, jotka oikeasti ovat Hengellisä ja elävät Hengessä ?
Pyydän jo heti sitä, että älkää te todelliset Hengelliset paljastako tätä asiaa niille, jokta eivät oikeasti ole Hengellisiä ja valella Hengessä !
Todella pyydän sitä teiltä harvoilta !
Eli tätä samaa kysymyspähkinää olen asian tutkimiseen käyttänyt, eikä ainakaan ap ole sitä osannut ratkaista, koska hän ei elä Hengessä vaan lihassa.
Eli tässä se pähkinä:
Sananl. 26:4 Älä vastaa tyhmälle hänen hulluutensa mukaan, ettet olisi hänen kaltaisensa sinäkin.
Sananl. 26:5Vastaa tyhmälle hänen hulluutensa mukaan, ettei hän itseänsä viisaana pitäisi.
Tässä ei ole siis kyse mistään käännösvirheestä eikä muustakaan virheestä !
Joten taas kerran kysymys kuuluu:
Vastaatko tyhmälle hänen hulluutensa mukaan ?
Vai etkö vastaa ?
Olen jo aiemmin kirjoittanut sen, että aidosti Hengelliselle tämä ei ole mikään millään tavalla vaikea kysymys pähkinä, vaan vastaus tulee kuin apteekin hyllyltä !
Mutta ap "kirjanoppinut" ei ole tähän vastausta onnistunut antamaan !
No, nyt siis pyydän vain teiltä ymmärtäväisltä sitä, ettette paljasta vastausta tähän helppoon pähkinään, vaan kirjotatte vain " TIEDÄN" !- Anonyymi
Kukaan ei ole velvollinen vastaamaan sinulle yhtään mitään.
- Anonyymi
Vastasin Albert Barnesin sanoin ja noudatan itse tuota neuvoa sinun suhteen, mutta ethän sinä sitä ymmärrä, koska olet lihallinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nasima löi Jussille luun kurkkuun
Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse2867064Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"
jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r544971Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen
Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi1004491Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa
SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli104300Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta
Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s433808Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun
ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta1203682Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä
ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan683646Perussuomalaiset eivät harrasta maalittamista kuten vasemmisto
Huomaa tässä keinotekoisessa "rasismi"-kohussakin kuinka vasemmistolaiset maalittavat Perussuomalaisia. Me emme vastaava273549SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat
Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha713323Maataloustuet voi poistaa, naudan tuottajahinta pompsahtanut 25 %
Enää ei tarvitse veronmaksajien tukea, koska maajussi saa lihasta nyt hyvää hintaa. https://yle.fi/a/74-20198739592480