Missä korjausliikkeet? Miksi tarkkikselle? Missä kasvun kaava?
Missä on Orpon miljardit. Velkaennätys
62
428
Vastaukset
Olemme tarkkiksella koska maamme taloutta on jo parisen vuosikymmentä ajettu siihen suuntaan. Hallitukset ovat lisänneet menoja enemmän kuin yritykset ovat kyenneet tuottamaan rahaa veroina!
Kasvun avain on kiky, pitää saada sitä kilpailukykyä lisää, jotta maailmalla suomalainen tuote menee paremmin kaupaksi kuten kotimaassakin!- Anonyymi
Oletko Kokoomuksen vaalikarjaa?
Anonyymi kirjoitti:
Oletko Kokoomuksen vaalikarjaa?
Minä olen itse ajatteleva, en siis kenenkään mitään karjaa. Mutta kun näen jonkun toimivan viisaasti niin olen häntä tukemassa omalla tavallani!
Vasureiltahan on ajattelu kielletty, jotta ei saisi vääriä ajatuksia päähänsä! Ei siis kannata olla vasuri!!!- Anonyymi
29.5.2015 - 6.6.2019 1470 Suomen Keskusta Enemmistö
Stubb 24.6.2014 - 29.5.2015 340 Kansallinen Kokoomus Enemmistö
Katainen 22.6.2011 - 24.6.2014 1099 Kansallinen Kokoomus Enemmistö
Kiviniemi 22.6.2010 - 22.6.2011 366 Suomen Keskusta Enemmistö
Vanhanen II 19.4.2007 - 22.6.2010 1161 Suomen Keskusta Enemmistö
Vanhanen 24.6.2003 - 19.4.2007 1396 Suomen Keskusta Enemmistö
Jäätteenmäki 17.4.2003 - 24.6.2003 69 Suomen Keskusta Enemmistö - Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Minä olen itse ajatteleva, en siis kenenkään mitään karjaa. Mutta kun näen jonkun toimivan viisaasti niin olen häntä tukemassa omalla tavallani!
Vasureiltahan on ajattelu kielletty, jotta ei saisi vääriä ajatuksia päähänsä! Ei siis kannata olla vasuri!!!KOKOOMUS .MAAMME HYVINVOINNIN TÄYSTUHO
Tässä sinulle Suomen kurjistavat viime 20 vuoden ajalta
Sipislö29.5.2015 - 6.6.2019 1470 Suomen Keskusta Enemmistö
Jäätteenmäki 17.4.2003 - 24.6.2003 69 Suomen Keskusta Enemmistö Anonyymi kirjoitti:
29.5.2015 - 6.6.2019 1470 Suomen Keskusta Enemmistö
Jäätteenmäki 17.4.2003 - 24.6.2003 69 Suomen Keskusta EnemmistöEi kannata edes miettiä enemmistöä, koska jos vasurit ovat mukana niin aika paljon jää hyviä asioita päättämättä, jos ei haluta kaataa hallitusta!
- Anonyymi
No no, taas puhut omiasi, mene jo sinne "saattohoitoon", mutta muista maksaa "omasta pussukastasi" ette yhteiskunnan varoja sinuun käytetä, jookos!!!
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Ei kannata edes miettiä enemmistöä, koska jos vasurit ovat mukana niin aika paljon jää hyviä asioita päättämättä, jos ei haluta kaataa hallitusta!
T1551T
- Anonyymi
Syy muissa, ei nykyhallituksessa, niinkö??? Stnn hm!!!
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Vasureiltahan on ajattelu kielletty, jotta ei saisi vääriä ajatuksia päähänsä! Ei siis kannata olla vasuri!!!Sekö on oikein, että verot on isommat, kun palkka?
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Ei kannata edes miettiä enemmistöä, koska jos vasurit ovat mukana niin aika paljon jää hyviä asioita päättämättä, jos ei haluta kaataa hallitusta!
Hirvittääkö oikeistoa mitä on tullut tehtyä.
- Anonyymi00035
Anonyymi kirjoitti:
KOKOOMUS .MAAMME HYVINVOINNIN TÄYSTUHO
Tässä sinulle Suomen kurjistavat viime 20 vuoden ajalta
Sipislö29.5.2015 - 6.6.2019 1470 Suomen Keskusta Enemmistö
Jäätteenmäki 17.4.2003 - 24.6.2003 69 Suomen Keskusta EnemmistöPitäisikö nyt sitten jätkät tehdä joku hyvä strateginen suunnitelma, jolla saamme tulevaisuuden hyvinvoinnin pyörimään ilman huonoja investointeja, olemassa oleva pääomahan jo yhteiskunnallamme jo on. Kannattaa nimittäin pitää kiinni, ettei nouse pirunoinen rähinä. Mihin 85 miljardia lisävelkaa on hävinnyt, sitten vuoden 2015.???
Sielä on Teidän avain. Ja kun te arvoisat virkamiehet ja poliitikot sen löydätte, niin hyvä! Anonyymi00035 kirjoitti:
Pitäisikö nyt sitten jätkät tehdä joku hyvä strateginen suunnitelma, jolla saamme tulevaisuuden hyvinvoinnin pyörimään ilman huonoja investointeja, olemassa oleva pääomahan jo yhteiskunnallamme jo on. Kannattaa nimittäin pitää kiinni, ettei nouse pirunoinen rähinä. Mihin 85 miljardia lisävelkaa on hävinnyt, sitten vuoden 2015.???
Sielä on Teidän avain. Ja kun te arvoisat virkamiehet ja poliitikot sen löydätte, niin hyvä!Jo se kertoo jotta ei ole pääomaa vapaana, että joudumme valtiotakin lainoittamaan ulkomaisella pääomalla jolloin korkohyötykin valuu muualle. Suomi on perin pääomaköyhä maa eikä ole osannut muokata pääoman kohtelua tavalla joka sitä tänne lisää houkuttelisi!
Haluamme vielä estää pääoman karttumista verottamalla liikaa niitä joilla olisi mahdollisuuksia sen keräämiseen!
Lisävelkaa on käytetty sosiaalisiin tulonsiirtoihin suurelta osin!No kun ei ole. Kikyt eivät ole mikään ratkaisu, jos myytävät tuotteet ovat sellaisia, jotka eivät käy kaupaksi niiden heikon kysynnän tai huonon laadun vuoksi. Tai ne ovat enimmäkseen bulkkia, mistä maksetaan maailmalla huonosti. Et sinä voi myydä huopatossuja eteläisten maiden ihmisille, jos ne eivät sellaisia tarvitse. Ei siinä auta, vaikka työvoima tekisi ilmaiseksi niitä yrittäjälle. Hintakilpailukyky ei ole ongelmamme, vaan hyvien eli myyvien tuotteiden puute. Toinen puute on se, ettemme voi vaikuttaa paljonkaan siihen, mitä ostajat ulkomailla haluavat ostaa. Meidän pitää myydä sitä, mitä he haluavat tai sitten luoda uusilla tuotteilla tarpeita, joista he innostuvat. Lapin matkailu ei edes kasva, jos ei ole lunta. Eikä sitä ainakaan edesauta se, että persut venyttelevät silmiään aasialaisille.
Kotimaassa hallitus on pelotellut kansan säästämään eli olemaan ostamatta. Siinä hallitus on onnistunut erinomaisesti ja siksikin talous mataa.- Anonyymi00039
Extyökkäri kirjoitti:
Seinähullu se on extykkäri/YXKAXEX/karva.naamari.
- Anonyymi00043
Extyökkäri kirjoitti:
Vasureiltahan on ajattelu kielletty, jotta ei saisi vääriä ajatuksia päähänsä! Ei siis kannata olla vasuri!!!Ja paskat, olet kokoomuksen "vaalikarjaa" joka EI HYÖDY niitten päätöksistä, mutta naapureilles rivi/paritaloyhtiössä yrität näyttää "raharikkaalta", silti vastustat sähköautojen latauspaikkoja, koska siitä tulee kuluja SINULLEKIN, pihi mikä pihi, HYI HELKKARI!!!!
- Anonyymi00044
Extyökkäri kirjoitti:
715517
T.1.5.5.1.T = 💀
- Anonyymi00052
Extyökkäri kirjoitti:
Vasureiltahan on ajattelu kielletty, jotta ei saisi vääriä ajatuksia päähänsä! Ei siis kannata olla vasuri!!!Ja paskat, kokoomuksen "vaalikarjaa" olet, omat aivosi ei kykeneet oikeeseen ajatteluun, vaan kun olit "yrittäjä" tuli sinun olla KOKOOMUSLAINEN ja sille tielle jäit, naapureitten takia = olit "parempaa porukkaa", se hiveli omaatuntoasi, no naisia ei näkynyt, joo . . .
Anonyymi00043 kirjoitti:
Ja paskat, olet kokoomuksen "vaalikarjaa" joka EI HYÖDY niitten päätöksistä, mutta naapureilles rivi/paritaloyhtiössä yrität näyttää "raharikkaalta", silti vastustat sähköautojen latauspaikkoja, koska siitä tulee kuluja SINULLEKIN, pihi mikä pihi, HYI HELKKARI!!!!
Yhteiskuntahan ei oikeasti ole mikään lypsylehmä arvon Lyyli. Me sen kustannamme eikä se meitä! Olen asunut omakotitalossa, rivitalossa mutta nyt vanhemmiten kerrostalossa. Tuskinpa näytän vanhoissa vaatteissani raharikkaaltakaan kun en viitsi lähteä uusia ostamaan, rahastahan se ei kiinni ole vaan siitä, etten turhaan laita rahoja likoon jos vanhat vielä toimivat. Vaikka minulla on kaksikin autoa joihin tankataan niin pensaa kuin tiiseliäkin niin en silti ole ostanut huoltoasemaa, miksi minun se jollekin muulle pitäisi kustantaa?
Taidat Lyyli olla aika pöljä kun järkesi ei juokse ja olet alistunut sosialistien vaalikarjan asemaan! Se on katoavaa luonnonvaraa!- Anonyymi00059
Anonyymi kirjoitti:
Hirvittääkö oikeistoa mitä on tullut tehtyä.
HEI.
NE KATOSIVAT
HANTIN TYÖRYHMÄ JÄLJITTÄÄ - Anonyymi00061
Extyökkäri kirjoitti:
Yhteiskuntahan ei oikeasti ole mikään lypsylehmä arvon Lyyli. Me sen kustannamme eikä se meitä! Olen asunut omakotitalossa, rivitalossa mutta nyt vanhemmiten kerrostalossa. Tuskinpa näytän vanhoissa vaatteissani raharikkaaltakaan kun en viitsi lähteä uusia ostamaan, rahastahan se ei kiinni ole vaan siitä, etten turhaan laita rahoja likoon jos vanhat vielä toimivat. Vaikka minulla on kaksikin autoa joihin tankataan niin pensaa kuin tiiseliäkin niin en silti ole ostanut huoltoasemaa, miksi minun se jollekin muulle pitäisi kustantaa?
Taidat Lyyli olla aika pöljä kun järkesi ei juokse ja olet alistunut sosialistien vaalikarjan asemaan! Se on katoavaa luonnonvaraa!Sait tarpeesi ulos, muista vielä pyyhkiä ?
- Anonyymi
Onko Orpu ja irviRiikka olleet oikeassa elämässäkin tarkkiksella?
- Anonyymi
Kansanedustajat nimitys muutettava kansankiusaajat. Pääministeri= valtion päätuhooja, valtionvarainministeri= valtionvarallisuuden tuhoaja. Maan pettureita kaikki. Korruptio rehottaa vaikka muuta väittävät.
- Anonyymi
Eikö velkalaivaa saatu kääntymään?. Oliko edes oikea kurssi?.Upposiko sen takia kun mentiinkin täysillä vaan eteenpäin?.
- Anonyymi
Lupaus oli talouden tasapainottumisesta.
Tulos ennätysvelka.
Orpo 2022: "Meillä kokoomuksessa on kasvun kaava".
Mihin kaava hukkui? Eikö se toimi? - Anonyymi
Mentiin täysillä,eteenpäin viemään valtion kansan verorahat rikkaille ulkoille verooaratiiseijin
Äämikaimsuuryriyykset ei valita kamaa tienata siis hyvin Anonyymi kirjoitti:
Mentiin täysillä,eteenpäin viemään valtion kansan verorahat rikkaille ulkoille verooaratiiseijin
Äämikaimsuuryriyykset ei valita kamaa tienata siis hyvinKun kerran asiaa näytät tuntevan niin kerro nyt meille tietämättömille, kenelle rikkaalle ja kuinka paljon ja millä perusteella, sekä mihin paratiisiin?
Vai onko tuo vuodatuksesi pelkkää verbaalia ulostetta?- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Kun kerran asiaa näytät tuntevan niin kerro nyt meille tietämättömille, kenelle rikkaalle ja kuinka paljon ja millä perusteella, sekä mihin paratiisiin?
Vai onko tuo vuodatuksesi pelkkää verbaalia ulostetta?Kerro sinä, missä on Orpon kasvun kaava.
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Kun kerran asiaa näytät tuntevan niin kerro nyt meille tietämättömille, kenelle rikkaalle ja kuinka paljon ja millä perusteella, sekä mihin paratiisiin?
Vai onko tuo vuodatuksesi pelkkää verbaalia ulostetta?T1551T
Anonyymi kirjoitti:
Kerro sinä, missä on Orpon kasvun kaava.
Se kaava on yritysten menestyksessä, vain ne tuottavat niin työtä kuin rahaakin. Ay mafian isoilu ei tuota kuin lisää työttömiä. Jos tuota et ymmärrä niin olet ay sokea!
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Se kaava on yritysten menestyksessä, vain ne tuottavat niin työtä kuin rahaakin. Ay mafian isoilu ei tuota kuin lisää työttömiä. Jos tuota et ymmärrä niin olet ay sokea!
Esimerkiksi suomalainen ay-liikehän on käytännössä jo todella iso yritys. Sillähän on jo miljoona maksavaa jäsentä ja sen harjoittamat bisnekset tuottavat erittäin hyvin ihan jatkuvasti positiivista tulosta yritykselle.
Kasva tai kuole. Tämä yrityselämän tärkein fakta pätee tässäkin kohtaa sinun suureksi harmiksi nyt erinomaisesti ja erittäin hyvin. - Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Orpo sanoi, että Kokoomuksella on kasvun kaava. Olisi tietty hyvä, jos sen ottaisi yleishyödylliseen käyttöön.
Nyt se näyttää menenvän yöi 100 000 € tienaavalle ja pankitkin nauttivat yhteisöveroalennuksesta luomatta yhtään työpaikkaa. - Anonyymi00040
Extyökkäri kirjoitti:
Vai onko tuo vuodatuksesi pelkkää verbaalia ulostetta?Sinä näytätä hoitavan sen ulostepuolen ?
- Anonyymi00047
Anonyymi kirjoitti:
Lupaus oli talouden tasapainottumisesta.
Tulos ennätysvelka.
Orpo 2022: "Meillä kokoomuksessa on kasvun kaava".
Mihin kaava hukkui? Eikö se toimi?Joo, petteri valehtelee minkä ehtii, kun on lyhyt nysä, niin pakko olla esillä = valehtelu...
- Anonyymi00050
Extyökkäri kirjoitti:
Ja paskat, yritys menestyy jos on osaavat työntekijät, usein konkkaan mennyt on sen omistajan syy, ei duunareitten, "johtaja veti tuotot omiin liiveihin" eikä maksanut velvoitteetaan, eli paska jo alussa!!!
- Anonyymi00053
Extyökkäri kirjoitti:
Vai onko tuo vuodatuksesi pelkkää verbaalia ulostetta?Huomo!!!
Anonyymi kirjoitti:
Kerro sinä, missä on Orpon kasvun kaava.
Kasvun kaavahan on sisäinen devalvaatio koska ulkoista emme kykene euron vuoksi onneksi tekemään. Pitää ottaa kuluit käsiin ja palata kulutasolle jolla viimeksi tulimme hyvin toimeen. Sen jälkeen pitää harkita mitä virheitä tehtiin ja välttää niitä. Siitä lähtee uusi kasvu ja sen pitää kaikilta osin määrittyä tuotannon tulosten kasvuun eikä kuten nyt on käynyt jotta ay mafia sanelee paljonko lisää kustannuksia yrityksille sälytetään, sen pitää myös alkaa miettimään miten nostetaan tuottavuutta sen jäsenten eli ay orjien työn tuloksissa.
Markka aikaanhan olisi jo devalvoitu vaikka 40% ja kilpailukyky olisi jo noussut ja olisimme vauhdissa ylöspäin. Nyt ei voida devalvoida valuuttaa vaan pitää viisastua ja laskea kustannuksia, joka ajaa samaa asiaa!
- Anonyymi
Oikeisto ajoi meidät tähän jamaan,mutta syyttävät toisia.Selkärangattomat,hyvinsyöneet porvarin vätykset ovat Suomen tuho.Rasistiset,tavallista ihmistä ja luontoa vihaavat kermankuorijat.
Ovatko valtion sosiaalisektorille menevät miljardit todella oikeiston aikaansaamia? Voisitko hieman perustella noiden väitteidesi taustaa?
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Ovatko valtion sosiaalisektorille menevät miljardit todella oikeiston aikaansaamia? Voisitko hieman perustella noiden väitteidesi taustaa?
Röh röh minun aikaansaannokseni löytyvät aina vaipastani KRUIIIK !
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
T1551T
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Kyllä tietenkin nyt ovat.
Sillä etkö sinä juuri ole täällä suureen ääneen jo monta vuotta kertonut faktana, että ne ihan kaikki rahavirrat tulevat pelkästään vain aina oikeiston aikaansaamina? :- heheheheheheheheeee - Anonyymi00051
Extyökkäri kirjoitti:
Imbesilli!!
- Anonyymi00062
Extyökkäri kirjoitti:
Faista cinä heposen widdu !
- Anonyymi
Orpon miljardit on täällä.
Nyton rahoitus pielessä
Marin vei miljardit joita ei jakoon 41 miljardia laskettu menetetyksi Marinin aikana. Marinin SDP yrittää muille syytä vierittää.
Sannan hukkaamilla miljardeilla.
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html- Anonyymi00037
Surkea sekoomuksen valehtelija. Nykyhallitus kokopersehallitus on kurjistanut ihmisten elämää tuha siinä on marista kulutuksesta
- Anonyymi
Orpon hallitus on käsittänyt väärin asioita:
Bruttokansantuote alenee, vaikka sitä yritetään nostaa.
Työttömiä on tullut 100 000 lisää, vaikka työtyöpaikkoja piti tulla 100 000 lisää.
Valtionvelka on lisääntynyt, vaikka lupasivat sitä vähentää. - Anonyymi
orpon mijardit on ukrainassa ja afrikassa
- Anonyymi
Rikkaiden ja johtajien taskuissa. Olisiko Orpon hallituksen toimissa tehtävä rikostutkinta.
- Anonyymi
Talouskasvun tukeminen on kaiken velan ja tuloerojen syypää. Talous on häiriintynyt eikä kansalainenkaan voi hyvin. Pitäisi alkaa ajatella toisella tavalla ja ehkä investoida ihmiseen eikä rakennuksiin ja koneisiin.
- Anonyymi
Yrittäjät ei viitsi yrittää mitään, koska veronmaksaja maksaa niille palkkaa.
- Anonyymi
ONKO ORPO HUKANNUT LAINAMILJOONANSA?
- Anonyymi00034
Tänä vuonna paukkui velaennätykset: 17 800 000 000 euroa.
- Anonyymi00036
Perustetaan pankki, ja lainataan "köyhälle" valtiolle, nimeltä Suomi-Finland.
Vai, onko sellainen muuten jo olemasssa.? - Anonyymi00048
Anonyymi00036 kirjoitti:
Vai, onko sellainen muuten jo olemasssa.?32000 per nuppi...on siinä köyhillä maksamista,rikkaat kun ei veroja maksa.
- Anonyymi00049
Oli jo yli 18...ihan mielenkiintoinen velkakello joka tikittää...pitäisikö,se laittaa eduskunnan seinälle muistuttamaan missä mennään kun rahaa jaetaan..
- Anonyymi00054
Anonyymi00036 kirjoitti:
Vai, onko sellainen muuten jo olemasssa.?Roskapankki oli joskus, millä extyökkäri ja yxkaxex tienasi muka yrittäjänä, paskakuraa kumpainenkin. .
- Anonyymi00041
Heh. . . se mitä vaalipuheissa lupaa, on VAIN VAALIPUHEITA, TAVOITTEITA, UNELMIA, EI MISSÄÄN NIMESSÄ TEKOJA, se on nähty nyt orpopurran aikana, eli VAALIPUHEET PITÄÄ OLLA TRUMP TASOA, ETTÄ TYHMÄT ÄÄNESTÄÄ!!!!, ameriikan kansahan on vtn tyhmiä, uskoo minkä kuulee, vaikka tietää et on paskanjauhantaa!!!
- Anonyymi00055
Jokainen edustaja vetää omaan ryhmään avustusksia ,kuka on minkäkin alan yrittäjä..4 vuotta on liian lyhyt hallituskausi ,,kun aika tulee täyteen niin kaikki huonot päätökset kuitataan edellisen hallituksen syyksi...puolueet ovat yhtäköyttä yhdistystä,,kun jokin lakiasia tulee esille niin kaikki isot puolueet lähtee mukaan. Pakko tai muuten hallitus menee uusiksi..
- Anonyymi00056
Korjausliike lisä -eläke rikkaille..
- Anonyymi00057
Kasvun kaava:
- veroalea yli 100 000 tienaaville,
- terveydenhuoltoa yksotyisille
- yhteisöveron alentaminen
- palkansaajan aseman heikentäminen ja palkkojen jäädyttäminen
Kasvun kaava on vain oman pienen etupiirin taskulle, ei Suomen valtiolle.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Björn Wahlroos, maataloustuet lakkautettava
Sanoo pankkimies. Mitäs persut ja muut tukinulliem perskärpäset tähän? "Wahlroos listaa kansallisen maataloustuen. – I1553940Persut päättivät hiilivoiman kieltämisestä Suomessa
Moni on jo unohanut kuka hyväksyi hiilivoimaloiden kieltämisen Suomessa: persut Sukupuolineutraalit liikennemerkitk853353Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa
Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva852805Nalle Wahlroos ei ulise kuten Teemu Selänne sähkölaskuista
Nalle "hah hah" nauroi saamistaan sähkötuista, kun taas Teemu-poika itkeä tirautti kovasta sähkön hinnasta. Nalle nauro442699Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen
ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?722669Kyllä nämä nyky autonakut ja autotki on heikloja
Vuoden vanha akku, eikä inahdakaan.... Pistin vara-akun just lataukseen ja lähen sillä antamaan apuvirtaa Jos ei toimi,242411Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?
Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä1402342Mikä aate kaiken pahan takana?
Se laiskistuttaa kansat, opettaa vaatimaan etuisuuksia, syleilee maailmoja eikä omaa kansaa.1522225Päivi Räsäsen seksipaljastus loksauttaa Katja Ståhlin leuat! Elämäni biisi kohujakso tv:ssä!
Elämäni biisi -suosikkisarjan uusinnat ovat startanneet ja nyt vuorossa on sarjan 2. jakso v. 2019. Sinisille sohville392062Muistan vuosikymmenten takaa
Toivottavasti voit hyvin ja jaksat työssäsi. Olet upea ja erinomainen ihminen, toivon kaikkea hyvää.121956