Merikeskus Vellamon katto alkoi vuotaa heti sen valmistumisen eli vuoden 2008 jälkeen.. Katosta on satanut sisään yli 10 vuotta
Tilapalvelu johtaja Osmo Pehkosen meriitit ovat korkeita ja tunnustettuja. Hän teki uopean uran Kotkan kaupungin palveluksessa. Tekniset asiat olivat Pehkosen erikoisosaamista ja siitä me kotkalaiset saamme kiittää ammtti-ihmistä, joka on onnistunut hyvin myös mehiläistuotannossa.
Vastuu henkilö Vellamon rakennuksesta, kalliiksi tuli Kotkalle , palkittiin palkankorotuksellakin kun ei ehtinyt työaikana kaikkea hoitaa, mehiläisetkö?
Mehiläiskasvattaja Osmo Pehkonen Vellamon katto iso remontti
2
161
Vastaukset
- Anonyymi
UODEN VALAISTUSKOHDE 2009 –PALKINNOT JAETTU:
Merikeskus Vellamo ja Luonnontieteellinen museo voittajiksi
Valo Sähkö Tele 09 -messujen yhteydessä Helsingin Messukeskuksessa
julkistettiin ja palkittiin Vuoden valaistuskohde 2009 -kilpailun voittajat. Kilpailun
ulkovalaistussarjan voiton vei Merikeskus Vellamo Kotkasta, ja sisävalaistussarjan
voitti Luonnontieteellinen museo Helsingistä.
Ilmoittaja: Kotkan kaupunki / tilapalvelujohtaja Osmo Pehkonen;
https://yle.fi/a/3-6272400 - Anonyymi
Hunajata hunajata Hei setä, vedä voiton sataset jo urkuun
Hunajata, hunajata, hunajata mulle
Terveisin veronmaksajasi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986128KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495587Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042046Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1211667
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191603Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731177
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188998