J-nainen. Olet rukouksissani ja lähetän sinulle lämmintä, rakastavaa energiaa.
Hyvää yötä ja kauniita unia. ❤️
Hyvää yötä minulle ainutlaatuinen ja tärkeä
16
407
Vastaukset 16
- Anonyymi
Miltä kirjaimelta ❤️
J- Anonyymi
Tee kirjaimelta😊❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tee kirjaimelta😊❤️
🙂
- Anonyymi
Onko hän kuolemansairas tai onko hänellä jotain muita vastoinkäymisiä vai miksi hänen puolestaan täytyy rukoilla?
- Anonyymi
Hän on minulle tärkeä ja toivon että hänellä on kaikki hyvin.❤️
- Anonyymi
Erittäin terve eli njet tääkin mononogisi palstasetä
- Anonyymi
💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔
- Anonyymi
No mikä nyt.
- Anonyymi
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi
Hyvää yötä sinullekin. Kiitos, että rukoilet puolestani. Kauniita unia. ❤️
- Anonyymi
Kauniita unia.❤️
- Anonyymi
Hyvää yötä rakas sinne jonnekin❤️😴🥱
- Anonyymi
Ei minulta. En rukoile.
Huomenta kuitenkin hänelle. ❤️- Anonyymi
Huomenta❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomenta❤️
Huomenta minulle tärkeälle J-naiselle. ❤️
Aloittajalta tämä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.973055Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt482496Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.481291- 371047
Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä286980Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,153889Paikallinen autokorjaamo
Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi10834Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?587202 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk51685- 37659