Tulisiko seurakunnan vaihtaa enemmänkin henkilöitä niin pysyisi eurot tarkemmassa järjestyksessä ja ruokakin maistuisi paremmalta?
Onko Reisjärven seurakunnassa kaikki hyvin
11
747
Vastaukset
- Anonyymi
Samalla voisi vaihtaa suurin piirtein koko kirkkovaltuuston kun kaikki pyrkyrit ovat sinne itsensä hommanneet. Tämä on paikka missä pinttyneimmästäkin kommunistista tulee keskustalainen ja sitten tehdään yhdessä viisaita päätösiä.
- Anonyymi
Kyllä sitä sakkia jotta läskipyörällä leuhotellaan kylällä ja sitten kun selkänsä kääntää niin lyödään puukko selkään
- Anonyymi
Olisikohan Piispantarkastus nyt jo paikallaan kun peli alkaa saada poliittista sävyä ?
- Anonyymi
Myös minä olen huomannut että kaikki ei ole kunnossa. Vallanhimoisten ihmisten temmellyskenttä koko seurakunta josta ihmiset sitten saavat kärsiä.
- Anonyymi
Mahtaa siellä olla nyt kirkkovaltuusto kuuntelemassa joka sunnuntai 5000 euron mumisemista ja höpinöitä tai muuten tulee liian kalliiksi kirkollisveron maksajille.
- Anonyymi00006
Reisjärven asukkaat maksavat yli 600 000 eur veroa kirkolle jonka politbyroo valtuusto tekee mitä sattuu. Olisiko aika lopettaa maksaminen ?
- Anonyymi00007
Taas sai lehdestä lukea kun joku yrittää olla humoristi ja on samalla tyhmä luonnostaan.
- Anonyymi00008
Kirkkovaltuusto voisi alkaa tukemaan hiihtoa! Sijoitukset kun alkavat olla siellä 30 huitovilla tarvitaan jo kirkon apua.
- Anonyymi00009
Kovasti minua on pyydetty kirjoittamaan, kehuttu, arvostettu,kiitetty,ylistetty ja nostettu jalustalle vaikka nyt itse näin sanonkin.
- Anonyymi00012
Voitaisiinko yhdistää tarkastuslautakunta ja kirkkovaltuusto niin kaikki kääntyisi selityksissä parhain päin ja sitten kehuttu voisi taas pyydettynä kirjoittaa hauskan pakinan lehteen vaikka aukeaman kokoisena.
- Anonyymi00013
Tällä meno on vastaavaa kuin Limingassa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2512868Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell31604Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.21305- 1011174
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1231151Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka581015Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531012- 671000
Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717927- 133882