Tulisiko seurakunnan vaihtaa enemmänkin henkilöitä niin pysyisi eurot tarkemmassa järjestyksessä ja ruokakin maistuisi paremmalta?
Onko Reisjärven seurakunnassa kaikki hyvin
6
176
Vastaukset
- Anonyymi
Samalla voisi vaihtaa suurin piirtein koko kirkkovaltuuston kun kaikki pyrkyrit ovat sinne itsensä hommanneet. Tämä on paikka missä pinttyneimmästäkin kommunistista tulee keskustalainen ja sitten tehdään yhdessä viisaita päätösiä.
- Anonyymi
Kyllä sitä sakkia jotta läskipyörällä leuhotellaan kylällä ja sitten kun selkänsä kääntää niin lyödään puukko selkään
- Anonyymi
Olisikohan Piispantarkastus nyt jo paikallaan kun peli alkaa saada poliittista sävyä ?
- Anonyymi
Myös minä olen huomannut että kaikki ei ole kunnossa. Vallanhimoisten ihmisten temmellyskenttä koko seurakunta josta ihmiset sitten saavat kärsiä.
- Anonyymi
Mahtaa siellä olla nyt kirkkovaltuusto kuuntelemassa joka sunnuntai 5000 euron mumisemista ja höpinöitä tai muuten tulee liian kalliiksi kirkollisveron maksajille.
- Anonyymi00006UUSI
Reisjärven asukkaat maksavat yli 600 000 eur veroa kirkolle jonka politbyroo valtuusto tekee mitä sattuu. Olisiko aika lopettaa maksaminen ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2334159Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122624Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit392369Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811426Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1151416- 481169
- 781087
- 59953
- 45936
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58921