Jeesus oli valkoinen rodultaan

Anonyymi-ap

Jeesuksen isä oli Jumala ja munasolu pyhän Hengen luoma, joten Jeesuksella ei ollut ihmisiä vanhempina. Jeesusta kuvaavat taulut ovat totuudellisia, kun kuvaavat hänet italialaisena.

Aamen.

12

98

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jeesuksen äiti oli Maria ja näin Jeesus kuului Daavidin sukuun. "Lihan puolesta syntynyt Daavidin siemenestä", Paavali todisti.

• Anonyymi

Sukulaisuus määräytyi miehen sukulaisuuden mukaan.

• Anonyymi

"Jeesuksen isä oli Jumala ja munasolu pyhän Hengen luoma, joten Jeesuksella ei ollut ihmisiä vanhempina. "

Raamattu ei kerro mitään munasolusta ja sen alkuperästä. VAin sen, että Maria oli hänen äitinsä.

"Jeesusta kuvaavat taulut ovat totuudellisia, kun kuvaavat hänet italialaisena. "

Jeesus ei mitenkään voinut olla italialainen. Jeesus oli juutalainen.

• Anonyymi

Tiedetääkö lahkossanne jotain myös äidistä?

• Anonyymi

Jeesus oli ihmisen poika, Daavidin poika ja Joosefin poika, mikä tarkoittaa, että Marian hedelmöitykseen käytettiin ihmisen siementä.
      Pyhä Henki varjosti tapahtuman ja hoiti sen siittämisen, jotta kirjoitukset kävisivät toteen, että neitsyt tulee raskaaksi.

• Anonyymi

Hepr. 2:14

Nämä lapset ovat ihmisiä, lihaa ja verta, ja siksi hänkin tuli ihmiseksi, heidän kaltaisekseen. Siten hän kykeni kuolemallaan riistämään vallan kuoleman valtiaalta, Saatanalta, [1. Kor. 15:45; Gal. 4:4,5; 2. Tim. 1:10]

1. Joh. 4:2

Tästä te tunnette Jumalan Hengen: jokainen henki, joka tunnustaa Jeesuksen Kristuksen ihmiseksi, lihaan tulleeksi, on Jumalasta. [1. Kor. 12:3; 1. Joh. 5:1]

2. Joh. 7

Maailmassa on nyt liikkeellä monia eksyttäjiä, niitä jotka eivät tunnusta Jeesusta Kristusta ihmiseksi, lihaan tulleeksi. Siinä teillä on Antikristus, eksyttäjä. [1. Joh. 2:18, 4:1]

• Anonyymi

Vasta kasteessa Jordanilla Jumala loi ihminen Jeesuksen omaksi Pojakseen synnyttämällä hänet uudeksi vedestä ja Hengestä. Samalla Jeesus kruunattiin ylipapin virkaan.

Hepr. 1:5

Ei Jumala ole yhdellekään enkelille milloinkaan sanonut: -- Sinä olet minun Poikani, tänä päivänä minä sinut synnytin. Ei myöskään näin: -- Minä olen oleva hänen Isänsä, ja hän on oleva minun Poikani. [Ps. 2:7; Ap. t. 13:33; Hepr. 5:5 | 2. Sam. 7:14]

Hepr. 5:5

Siten ei Kristuskaan itse korottanut itseään ylipapin arvoon, vaan hänet korotti se, joka sanoi hänelle: -- Sinä olet minun Poikani, tänä päivänä minä sinut synnytin, [Ps. 2:7; Hepr. 1:5]

• Anonyymi

Jeesuksen äiti oli juutalainen.

• Anonyymi

Sukulaisuus määriteltiin miehen mukaan. Naisilla ei juuri ollut arvoa siihen aikaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sukulaisuus määriteltiin miehen mukaan. Naisilla ei juuri ollut arvoa siihen aikaan.

Joh. 1:45

Filippus tapasi Natanaelin ja sanoi hänelle: "Me olemme löytäneet sen, josta Mooseksen laki ja profeettojen kirjat todistavat! Hän on Jeesus, Joosefin poika Nasaretista."

• Anonyymi

Jeesus tarkoitti itseään, kun Nikodemus meni Jeesuksen kasteen jälkeen kysymään häneltä kasteen merkitystä.

Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti: jos ihminen ei synny vedestä ja Hengestä, hän ei pääse Jumalan valtakuntaan."

Opetuslapset sanoivat: "Nyt sinä puhut selvin sanoin, et enää vertauksin."

• Anonyymi

Jeesus oli viaton ihmisuhri.

Jumala on kuolematon, eikä kukaan voi Jumalaa tappaa.

1. Tim. 6:16

Hän yksin on kuolematon, hän asuu valossa, jota ei voi lähestyä. Häntä ei yksikään ihminen ole nähnyt eikä voi nähdä. Hänen on kunnia ja ikuinen valta. Aamen. [2. Moos. 33:20; Ps. 102:28, 104:2; Joh. 1:18]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      152
      3446
    2. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      51
      2422
    3. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
      Ikävä
      116
      1220
    4. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      13
      1213
    5. Ikävä sinua..

Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va
      Ikävä
      10
      1109
    6. Väestönsiirtoa itään?

Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per
      Helsinki
      49
      958
    7. Kuumalle kaivatulle tiedoksi

Tykkään susta!
      Ikävä
      46
      894
    8. Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?

Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 20
      Suomalaiset julkkikset
      19
      890
    9. Nyt musta tuntuu

Et alat päästämään kokonaan irti..
      Ikävä
      40
      795
    10. Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt
      Maailman menoa
      202
      721
    Aihe