Niin mikä olisi hyvä kanava tavoittaa heitä ?
Jos haluaisi auttaa nuoria poikuuden poistossa...
23
460
Vastaukset
- Anonyymi
Oliskohan joku deittisivusto
- Anonyymi
Mutta mikä esimerkiksi ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta mikä esimerkiksi ?
Grinder
- Anonyymi
Grinder
- Anonyymi
Kuinka avuliasta toimintaa. Täysin pyyteetöntä..
- Anonyymi
Jos tuollainen ketterä yhteydenpitosyteemi keksitään, olen valmis lähtemään mukaan. Olen 38 v. nainen Pieni ja hoikka, mutta innokas. Mieheltäni pitää vielä kysyä lupa, mutta luulisin sen heltiävän 99 %.lla varmuudella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos tuollainen ketterä yhteydenpitosyteemi keksitään, olen valmis lähtemään mukaan. Olen 38 v. nainen Pieni ja hoikka, mutta innokas. Mieheltäni pitää vielä kysyä lupa, mutta luulisin sen heltiävän 99 %.lla varmuudella.
Nimenomaan tuo juttu pitäisi toimia muutamalla likkausella, ei turhia seurusteluja ta lehti-ilmoitusten laatimista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä nähdään? Täällä kuuma kolli!
- Anonyymi
Kotirouvana oleminen on maailmalla muotia. Kyllä tuo villitys vielä Suomeenkin tulee. Aika voi tulla pitkäksi istua kaksiossa ja siivota ym. Ikävystymisen ehkäisemiseksi tuollainen AP.n esittämä juttu voisi toimia.
- Anonyymi
Mun siskolla on tollainen sanoisko panorinki puhelimessa. Kyllä se toimii, mutta on siinäkin ongelmia. Kokeiltiin siskon kanssa kerran yhdessä ja vartin päästä ovikello pirahti. Meillä kummallakin on mies ja sisko on oikein luvan kanssa. Minä kokeilin tuon yhden kerran ilman lupaa. Mielenkiintoista.
- Anonyymi
Mene isokyrvän pumppaamoon! Siellä saat pitkään ja paksua!
- Anonyymi
Oliko tässä aloittaja mies vai nainen? Aika oleellinen yksityiskohta.
- Anonyymi
Lehdessä oli joskus juttua, kuinka nuoret tytöt pitävät tuollaista poikarinkiä ja harrastavat seksiä useamman ikäisensä kanssa.
- Anonyymi
Varmaan Hesarissa tai Kouvolan sanomissa?
- Anonyymi
Saksassa on tuollainen kotirouva "rinki". Lehdessä ja netissä on kuvalliset ilmoitukset pojille. Pajon aktiivisia ilmoituksia ja +40v. rouvia , palvelu on maksumuurin takana. En tiedä, olisiko sellainen palvelu Suomen lainsäädännön mukaan luvallista ?
- Anonyymi
Kysyntää ainakin olisi, viidenneksi yleisin hakusana netissä on Milf.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysyntää ainakin olisi, viidenneksi yleisin hakusana netissä on Milf.
Gilf Mature on myös tuossa joukossa haetuimmista sanoista.
- Anonyymi
Mä en kyllä pane ketään 60 mummoa, hyi helvetti.
- Anonyymi
Siellä on 60v pappa oikeasti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellä on 60v pappa oikeasti
En mä panis edes sitäkään.
- Anonyymi
Tuollainen 58 v. nainen, joka on pitänyt itsestään fyysisesti huolta, on pienillä korjauksilla uskomattoman "pantava". Vaimolle tehtii rintojen kokotus ja pienennys leikkaus ja kiristeltiin alapäätä. Haluttua seuraa nuoremmille tuolla Himoksen festareilla.
- Anonyymi
Haaveet muuttuu todeksi, muttei todellisuudessa
- Anonyymi
JOS? Onko aloittaja mies vai nainen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2514535Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1272971Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412742Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?741710Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1051553Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn201451- 551304
- 921216
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2041083- 471075