Että mikähän se olis, minkälainen tai millainen, niitä on niin monta erilaista, eli siis minkähän merkkinen traktori olisi paras?
Oon kyllä miettinyt
13
157
Vastaukset
- Anonyymi
pystytkö savuja vaihtamaan rahaan
- Anonyymi
jos yhet polttasin tietäsin tulisiko normaali olo
- Anonyymi
muuten edes kannata
- Anonyymi
pitäs sisään ajaa koko homma niinku vaikka joku auto tai renkaat
- Anonyymi
kovin vahvoilla on jos puolikkaan tupakan poltat sisällä ja läpsitään
- Anonyymi00007
M1 lähete Tissarille
Poliisi
Kun otti aamulla Ketipinor poistaa psykoosin lääkkeen kello 10
Ja tammikuussa ottaa
Trainers house
Jari Sarasvuon Fight club mieli keho valmennus 50e kuussa
Tossa sen asiakas
Fight Clubin on ostanut jo yli 2700 ihmistä. Lue, miten osa asiakkaista on valmennuksesta hyötynyt:
Virpi Holmqvist
toimitusjohtaja, Attendo Oy
Fight Clubissa toimii sekä treeni että tietovalmennus.
On mahtavaa huomata, miten säännöllisesti tekemällä kehittyy, vaikka treeniharjoitteet eivät ole edes kovin vaikeita.- Anonyymi00009
Attendo Oy mielenterveyspalvelut
- Anonyymi00011
Luuri käy mutta sä meet mt polille
Tai poliisiasemalle - Anonyymi00013
Sä itse fantasioit
Uusi Hitler Suomi
Mt, työttömät alkoholia juovat pois
Sun silmistä Sama juttu eri mieltä olevat - Anonyymi00015
Tiina Grönlund Kaupunginvaltuustossa
Miksi mä istun täällä itseäni tyhmempien
Kanssa - Anonyymi00017
Hynninen orpon rahoilla
Grönlund purranpas
Hynninen orponpas
Se on pääministeri - Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Hynninen orpon rahoilla
Grönlund purranpas
Hynninen orponpas
Se on pääministeriTiina Grönlund vituttaa
Sdp on
Tampereen pormestari
Kokoomus hesan
- Anonyymi00019
Samaa oon miettinyt.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1728451KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4527610Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei763880Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521613675Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1183054Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään552815Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv432060- 1262056
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231883Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka211791