Päiveetä mittee kuuluu?

Anonyymi-ap

Mieleen tuli tässä ajatus että miksi Trump painostaa huomattavasti enemmän Seleenskijä kuin Puuttinia.

Jostain syystä Rump painostaa Selenskijä, Ukrainoota enemmän. Ja mää halujan tietää että miksi, mikä on se oikea syy.

Mulla herännyt epäilys on olisiko Puuttin auttanut velallist Rumppija salaa kähmäillen rahallisest ohi verottajaisen ja Rumppi on sen takija niin siin määrin kuin tykästylöitynyt Puuttiniin.

Joskushan nämätkin asijat tuleskeloituvat ilmi, kutkat juur nyt salassa ovat ja kähmässä kähmäisten kähmintäisesti tapahtuvat.

Suosittelen nakkileivää, siihen markariinija, siihen viherpippurin ja tai rosepippurin murkautuneena jauhoiksi,juustosiivun kouta salaneuvosta, nellmannin chorisosalami valmiiksi siivuistettua makkarallisuutta.

Toki siihen voi muutakin laittaa. Itelläin on valkosipulikynsijä muutama tohon vielä. Näkkileivä on koulunäkki nimeksellistä näkkileivää ja siivuja mulla on 4-5 osa on ns. murskaantuunutta palallisoitunutta pienpalallisteisiksi. Ja onhan tuossa kurkkuukin vielä.

Pon appeetit mun suulle.

Mitä sinä oot syönyt tai oot pian suuhus suullisoimas?

Tässä tällainen kissamaisesti aloittavallisoitu kiinnostava puheellisuus, joka kokonaisuutena oli ihan jees , enimmäkseen ihan joo, vaikkakin yhes kohtaa olin että hellurei joo...joopa joo...mutta ittellä on kanssa samansuuntainen kaksoisnäky eli 30.4 ja 1.5 nähjyt nävyt , jotka sopii liijan hyvin linjaan sen kohjan suhteen kussa Jarmo totejaa tossa vijeolla että jonkun tunnetun roohveetijan mukaan , joka Tukholman roohvetija tai joku muu, mutta semmoinen jossa Venäjä äkkihyökkää Suomen lapista ja "vapauttaa" puolet Suomea , ja kussa Venäjän hyökkäys Suomeen liittyy ylöstempaukseen.

Miehän näin 30.4. olikohan se 2022 että Venäjä hyökkäs Suomeen ja 1.5 ehkä 2022 kuinka Suomessa oli sotanalun ojotuksen tietoisuus , epäselvyys oli herättyä nävynuneksesta että koskettiko Suomea pelkästään vai olikko sota laajenpaakin, isot aseet ehkä liikkeellä tai uhka siitä oli ainakin olemassa, suomalaisia peljästyttäväinen, ei hauskainen, mutta sota ei ollut vielä alkanut. Kuljin Helsinkissä katulla ja sen mitkä näin olivat ne mitkä olivat, kolme muuta ihmistä. Kaksi oli matkatavarat mukaansa pakannutta ihmistä, avijopari pussipysäkillä ikäänkuin pussija oottelemassa. Kauvenpana näin nuorehkon miehen , jumalattoman, jonka syvän oli ahjistunut, mutta kojetti olla huoletonna. Hänen ahjistus oli voimistuvaista.

Minä vaan tiesin nämä asijat näistä kolmesta ihmishahmoista. Nähjessäni nuoren miehen hän ylitti kävelleskellen katua ei-suojatien kohjalta ja minä kiinnitin siihen suuren huomion vaikka se on Helsinkissä yleinen kävellyksellisen tavallisuus, ittekin niin toisinaan teen kun se liikenteen kaukaisuuteen on sopivainen.

Käännyin ja aloin palata kohti känppää ja ajatukseen nousi voisiko ylöstempaus tapahtua tänään, jotenkin niin outo viilis tässä päivässä, tässä aamuisen hetkeksessä,sitten kävelsin kaksijalkaisesti kotiini, omakotitaloon Helsinkissä, ja katso, ittein tunsin väsyneeksi aamullisesta huolimatta ja kävin pahnaan makuulle ja katso taas, nukahjin siihen.

Kauvanko nukuin, en tiijä, mutta makijaa oli uni. Heräsin siihen että tunsin Jumalan tai Jumalan voiman , Jumalassa olevan voiman lähestyvän mua, en nähnyt sitä mutta tiesin missä kohjen Hän oli, liikkeessä minua kohti. Nousin istumaan hieman hätääntyneenä ajatellen etten ehji enää kertoa äitilleni että nyt on ylöstempaus tapahtumassa, tiesin että se tarkoitti sitä, en ehtisi kirjoittaa hälle kirjettä, viimeistä vetoomusta, se viimeinen vetoomus oli jo aijemmon kerrottu hälle.

Jumalan Henki, ilmeisesti PyhäHenki tuli mut hakemaan, mutta olipa mikä tahansa niin Jumalan voima oli Hänessä, Henkipersoonassa. Hän tuli kohdalleni nykäisten sänkyn reunalta jaloilleni ja mukaansa. Se jäi kanssa mieleen että olin tuohon voimaan nähden itse aivan voimaton/puolustusvoimaton. Hän otti minut mukaansa kuten höyhenen tai vastaavan. Hengen mukana lähdin ylöspäin ja siihen näkyni silloin päättyi.

https://www.youtube.com/watch?v=N3GFxpXCh5w

Selef Urge

1

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Onkohan musta sukeutumassa älykkökirjailia kun tekstii tuli "liikaa" ?

Tässä loppuosa äsköön näpyttelyistä, juttu jatkuu ejelliseen nähjellisesti:

Ps. On nähnyt näkyjä ennekin eikä net ole yksikään jäänynnä toteutumatta, net kuissa on se "täpinä" en oikein tiijä miksi sitä kutsua, tietoisuus siitä että tää ei ole olematonta vaan tämä on jotain. Oon nähnyt viimeks toteutuneena oman maallisen vaijan 2019 jKr. kuoleman " ilmeisen samanaikaisesti" kuin hän oikeasti kuoli ja pyysin n2v ennen vaijan kuolemaa että Jumala antaisi mulle unen että osaisin siihen varautua ja saisin kokea sen että Jumala olet mun kanssani. Sekin on yksi syy miksi tän kerron sulle , kuka out kristitty. Mun maallinen isäni oli uskossa Jumalaan.Outan innossain ylösottoa, siihen ei mene liian kauvan. Ja vaijan kuolemust ennen ollut myös paljon toteutuneita unija, koska ne toteutuivat ja äitillein ne kerroin niin hän mun unistain on kovinkin kiinnostunut vaikka jumalaton on. No, tietty unet kiinnostaa kai kaikkii, ja varsinkin jos ne toteutuukin. Jumala antaa unija kertojakseen erilaisija asijoita ja niitä voi pyytää Jumalalta nähjäkseen etukäteenkin. Mulle vaija oli niin läheinen että siksi pyysin Jumalalta etukäteen unikerrontaa vaijan poislähtöön, koska tiesin jääväni yksin ilman kristittyä maallista isää ylösottoon asti, josko siihen pääsen, en ole pelastusvarma, sitten kun tietämällä tiijän olevani ylösotettuna niin se on erikseen, silloin liityn teijän pelastusvarmojen pelastusvarmaan joukkoon, siihen asti elän pelastuksen toivossa.

Sen neuvon annan sulle ja mulle että eletään parannusta tehjen omatunto puhtahana.

Nämät mä näjin ja ihmettelen jos Jumala nuot mulle näytti niin ettei ne toteutuisikaan. Aijemmin oon kertonut unekseni vaan mun perheellistölle ja net tietää että unekset toteutuneet ja nyt teilläkin on mahjollisuus havaita että uneksellisuus toteutuu jos jatkumoa on. Olisihan se tietty kiva jos Venäjä ei sotiskaan jatkossa vaan lopettaisi Ukrainaan. Mutta Raamatun mukaan niin ei käy vaan Israjelliin astikin Venäjän kävelylliset lihat männööt.

Selef Urge

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!

Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot
      Maailman menoa
      235
      18025
    2. Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois

Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss
      Maailman menoa
      69
      10292
    3. Vasemmistoaate on aatteista jaloin

Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?
      Maailman menoa
      317
      6751
    4. Persut: haluamme lisää veroja!

Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki
      Maailman menoa
      22
      4519
    5. Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä

Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai
      Ikävä
      48
      3797
    6. Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen

Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.
      Maailman menoa
      75
      3248
    7. "Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa

Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita
      Maailman menoa
      113
      2913
    8. Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen

"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen
      Maailman menoa
      89
      2410
    9. MTV: Timo Jutila lataa suoraa tekstiä Pippa Laukan tylystä kritiikistä tosi-tv-kuvausten jälkeen

Juti sai kuulla kyllä kunniansa Olet mitä syöt -ohjelmassa elintavoistaan! Toki olihan siinä aika paljon rasvaista syötä
      Painonhallinta
      20
      1607
    10. Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?

Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit
      Maailman menoa
      18
      1426
    Aihe