Surullisinta tässä on, että tein vain yhden ihmiskokeen heillä, esittämällä heidän kaltaista vieläkin alhaisempaa luuseria, ja siitähän nää ressukat innostu, kun vihdoin pääsi alentamaan jotain heitäkin alhaisempaa, mut nää reppanat ei osannut ymmärtää, että se oli kaikki vaan hämäystä, oon elänyt kahta eri elämää. Kai se oli heidän mielen viimeinen keino suojella haurasta egoa, alentaa ja halventaa ihmistä, jonka he tietävät olevan heitä tasokkaampi.
En tiedä saako noi provsoinnit ja trollit, mussa enemmän säälin tunnetta aikaseks, oon kuitenkin tosi empaattinen, mun antisosiaalisista taipumuksista huolimatta. Kai se olisi ihan saatanan nöyryyttävää heidän herkälle egolleen, että 1. huijasin heitä onnistuneesti 2. että joku jota he halvensi olikin heitä tasokkaampi
Muita alentavat incel reppanat surettaa mua
8
192
Vastaukset
- Anonyymi
Cool story kääkkä. Katoit pöydän ja myös syöt siinä, julkisesti.
- Anonyymi
Niin omasta mielestään varmaan monikin joka ei todella sitä ansaitse on parempi kuin toinen, mutta sinun kohdalla joku psykologi voisi olla hiukan eri mieltä tästä sinun tasokkuudestasi..
Toki sinä varmaan kuvittelet olevasi jopa tasokkaampi kuin psykiatrit tai psykologit joilla ehkä hiukan enemmän kokemusvuosia takana näistä mielenhäiriöisistä joihin sinäkin ehkä kuulut vaikka et sitä myönnä! - Anonyymi
Kohteeseen osu😔
- Anonyymi
Anteeksi 😔
- Anonyymi
It's because you have more the quality than on me
- Anonyymi
It's because have more quality than in me🙃
- Anonyymi
Moro Muru! Olet oikeassa!! !! !!
- Anonyymi
Taitaa tämäkin olla bunnyn suoltama, mutta oli kenen oli, niin yksi asia käy selväksi...narsisti on äänessä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1392763Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.2692370Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?261446- 1151112
- 981085
Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa
Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar2041033Ryöstö Punkaharjulla
Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee13972Lasse Lehtonen on yhtä aikaa sairauslomalla ja työmatkalla
Kelan johtaja näyttää vötkyilyn mallia, otti sairaslomaa ja lähti Brysseliin sitten ryyppäämään! 😂 Kelan pääjohtaja La57871Mistä juttelit viimeisen kerran
Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.62834Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.282820