Olin jo hakemassa yhtä naista tanssimaan ja hymyilimme jo toisillemme, mutta en hakenutkaan vaan menin vessaan. Myöhemmin hain uudestaan ja sitten tanssimme.
Kesällä Käenkoskikeskuksessa
15
1335
Vastaukset
- Anonyymi
Juu on hyvä käydä kusella, ennen tanssiin ryhtymistä.
- Anonyymi
Ei suuttunut siitä.
- Anonyymi
Hiukan nolottaa.
- Anonyymi
Aikuisen miehen kuuluu tyhjätä kusirakko säännöllisesti. Sitä vasta humpalle.
- Anonyymi
No siehän sälli oot ku menit kuselle ja mä sillä aikaa trallalaa.
- Anonyymi
Joo, oli se sinä aikana tanssinu toisen kanssa, mutta kyllä minäkin myöhemmin hänen kanssaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, oli se sinä aikana tanssinu toisen kanssa, mutta kyllä minäkin myöhemmin hänen kanssaan.
Niin tanssitko sen toisen kanssa vai sen naisen kanssa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin tanssitko sen toisen kanssa vai sen naisen kanssa
Sen naisen kanssa.
- Anonyymi
Pääsikkö yökylään
- Anonyymi
En enkä edes pyytänyt, taitaa sitäpaitsi olla naimisissa.
- Anonyymi
Mitä sen väli vaikka ois naimisissa? Kunnon kyydin tarvetta usein silti.
- Anonyymi
ei naimisissa olo ole este.se on pieni hidaste.elämä on lyhyt aina kun mahdollista niin melaa mekkoon.
- Anonyymi
Kiitos vinkistä.
- Anonyymi
Tanssi naiset on kuumia.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."662265Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2302162- 1201468
Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj211232En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711200- 1131120
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102959Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73949Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78899Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933885