Yli 50 v mies olis oulussa halukas tyydyttämään sinut.voin imeä ja runkata sinua loppuun asti.sinä voisit vain nauttia.tekisin sinulle sitä mistä sinä pidät.sinun ehdoilla.
T.oulun poika
Haluaisin tyydyttää sinut
21
271
Vastaukset
- Anonyymi
Paikkaa?m59ukm 183 90 16
- Anonyymi
harvoinpa näinpäin. Jos oot rekkamies, niin tulen heti :D
- Anonyymi
En ole rekkamies.on vaan valtava halu saada tyydyttää joku mies onnelliseksi.toki minuakin saa tyydyttää.mut himot on kovat
- Anonyymi
Olisin halukas katselemaan kun tyydytät itseäsi ja voisimme kosketella
- Anonyymi
Se olisi kyllä ihanaa,
- Anonyymi
Olis mukava saada sinulta käsikokemus, kiihottaa myös imut, haluisin sinun hyvilysi, ukm
70v- Anonyymi
Mielelläni tekisin sinulle sen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielelläni tekisin sinulle sen
Missä päin Oulua olet? Oletko ukm?
- Anonyymi
Oulun pohjoispuolelta.olen ukkomies
- Anonyymi
Pohjoispuolelta olen myös, olen kokematon näissä
miesten kesken, miten sinä?
- Anonyymi
Minäkin olen kokematon.mut on jo pitkään tehnyt mieli päästä kokeilemaan miestä. Halut vain kasvaa kun ikää tulee. Jos sinullakaan ei ole kokemusta niin tämähän olis aika mahtava päästä tunnustelemaan nautintoja.kerro mistä sinä olet haaveillut tai onko sinulla joitain fetissejä tai ajatuksia
- Anonyymi
Naisten asut kiinnostaa, kokeillut pöksyjä ovat kiihottavia, mitä sinulla ajatuksia? 70v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisten asut kiinnostaa, kokeillut pöksyjä ovat kiihottavia, mitä sinulla ajatuksia? 70v
Jatkan, Haaveilut aluksi koskettelusta, sitähän
voisi sitten muutakin tehdä, kun tutustutaan
70v. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskomatonta,minulla on juuri samat.käytän vaimon pöksyjä ihan hänen luvalla.minua kiihottaa valtavasti juurikin nää jutut,käytän paljon stringejä. Nyt heräsi valtava kiinnostus sinuun, olis ihana nähdä toisemme hepeneissä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskomatonta,minulla on juuri samat.käytän vaimon pöksyjä ihan hänen luvalla.minua kiihottaa valtavasti juurikin nää jutut,käytän paljon stringejä. Nyt heräsi valtava kiinnostus sinuun, olis ihana nähdä toisemme hepeneissä
Olis ihana kohdata, minul ei ole noita hepeneitä
parit pöksyt, kiinnostus on sinuun kova.
Haluisin nähdä sinut stringeissä ja kosketella,
lainaisitko minulle myös stringejä? 70v - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olis ihana kohdata, minul ei ole noita hepeneitä
parit pöksyt, kiinnostus on sinuun kova.
Haluisin nähdä sinut stringeissä ja kosketella,
lainaisitko minulle myös stringejä? 70vNiin pöksyjä vain minullakin.totta kai toisin sinulle stringit käytettäväksi.olis mahtava kosketella sinua pöksyjen päältä ja katsoa kuin etenee läheisyys.nyt on ihan kovana peljästä akatuksesta.
Miten saisimme yhteydet toisiimme.täällä ei uskalla mitään yhteys tietoja laittaa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin pöksyjä vain minullakin.totta kai toisin sinulle stringit käytettäväksi.olis mahtava kosketella sinua pöksyjen päältä ja katsoa kuin etenee läheisyys.nyt on ihan kovana peljästä akatuksesta.
Miten saisimme yhteydet toisiimme.täällä ei uskalla mitään yhteys tietoja laittaaJatkuu.tulipa kirjoitus virheitä.pelkästä ajatuksesta on kalu jo kovana.olet kyllä kiinnostava mies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jatkuu.tulipa kirjoitus virheitä.pelkästä ajatuksesta on kalu jo kovana.olet kyllä kiinnostava mies
Niin on kalu kovana, oon täällä rannalla hieron
kalua pikkareissa, 70v - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin on kalu kovana, oon täällä rannalla hieron
kalua pikkareissa, 70vHaluisin ihan tosissani tavata sinut.
- Anonyymi
Vakka-Suomessa olis mies joka haluaisi tyydyttää vanhemman reilusti yli 60v kyrväkkään miehen.
- Anonyymi
Ja lueskelet kuitenkin näitä pikku pili sormien välissä
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 244512
Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu333523Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka543394Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu203338Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1232920Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod282670Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1162350Antifasismi - mitä se on?
Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint122341MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142165Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S331774