Miehelle joka joskus oli totta

Anonyymi-ap

Ei mun taida kannattaa tänne kirjotella mitään, Kun et sä musta oikeassa elämässä kiinnostunut ole.

29

563

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Niin just, koska eihän sitä voi koskaan tietää toisen kiinnostuksen kohteita. Ainakaan kovin tarkasti..

• Anonyymi
      UUSI

Voit kirjoitella rauhassa tänne, mutta älä minulle. Meitä ei ollut tarkoitettu toisillemme. Rakkaus on hiipunut ajat sitten, enää on vain fyysistä kiinostusta, mutta sinä et halua sitä.

• Anonyymi
        UUSI

Minulle ei riitä pelkkä fyysinen kiinnostus ja suhde. Itse haluan kokea suhteelta henkistä yhteenkuuluvaisuutta ja yhteisiä kiinnostuksn kohteita, jota ssitten harjoitetaan. Minulle ei riitä pelkkä fysiikka.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minulle ei riitä pelkkä fyysinen kiinnostus ja suhde. Itse haluan kokea suhteelta henkistä yhteenkuuluvaisuutta ja yhteisiä kiinnostuksn kohteita, jota ssitten harjoitetaan. Minulle ei riitä pelkkä fysiikka.

Harvalle riittää. Keskenkasvuisia ne, joille riittää.

sivu

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

allekirjoitan täysin nuo sinun statementit ja täysin samoilla linjoilla👍

• Anonyymi
      UUSI

Kyllä olen kiinnostunut, olen vain odottanut milloin voisimme kohdata oikeassa elämässä. Kannattaa olla kärsivällinen.

• Anonyymi
      UUSI

Taitaa olla väärä paikka kirjoitella, mutta omapa on elämäsi

• Anonyymi
      UUSI

Voisin soittaa ja kertoa kaikki mitä ajattelen sinusta, siinä menisin aikaa kun sen kaiken kertoisi. Toisi kaiken sen tunteen mitä kokee sielussaan pitkltä ajalta. Ongelma on siinä että kaipaamani henkilö, ei taida olla kiinnostunut minusta yhtään millään tasolla. Siksi on parempi etten soita, silloinhan minulla ei olisi enää kaipausta häneen. Kun hän tyrmäisi kaiken mitä hänestä ajattelen.

• Anonyymi
        UUSI

Älä sano noin. Jos sinulla itsellä on vahva tuntemus tähän mieheen ja hänen tunteisiinsa niin ei voi mennä kovin pahasti vikaan.
        Itse kyllä vaistoan aika vaivattomasti nämä tykkäämisasiat. siis itseäni koskevat.

• Anonyymi
        UUSI

"Siksi on parempi etten soita, silloinhan minulla ei olisi enää kaipausta häneen. Kun hän tyrmäisi kaiken mitä hänestä ajattelen."

Ajattelen samoin - vähän kyllä ihmettelen että onko siinä mitään järkeä. Että miten voi olla näin tärkeää pitää jostain tyhjästä, harhaanjohtavasta haavekuvasta kiinni?? Mutta ilmeisesti tämäkin on tyhjää parempi..

• Anonyymi
      UUSI

Kaivattuni on kadonnut👻

• Anonyymi
        UUSI

Täällä vai irl?

• Anonyymi
        UUSI

👋😛🫲

• Anonyymi
        UUSI

Jos kaivattusi löytyy lopulta.

• Anonyymi
      UUSI

Kannattaako tuollaista kaivata jota ei kiinnosta edes mitä kuuluu. Itse ainakin päättänyt etten uhraa ajatuskaan enää. Kun en kelvannut heikommilani miksi olisin nyt sopiva kun elämäni alkaa paranemaan.

• Anonyymi
        UUSI

Samaa mietin ex-kaivatustani naisesta. Silloin kun olisi kaikista eniten tarvinnut rakkautta ja hän valutsi silloin muut miehet. Tuntui pahalta. Enää en häntä halua, vaikka tulisi millainen black friday tarjous!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa mietin ex-kaivatustani naisesta. Silloin kun olisi kaikista eniten tarvinnut rakkautta ja hän valutsi silloin muut miehet. Tuntui pahalta. Enää en häntä halua, vaikka tulisi millainen black friday tarjous!

No hän on kyllä tiennyt tilanteeni ja kuinka lohduton se oli. Hän on niitä harvoja ihmisiä jolle edes kertonut siitä kunnolla. Hän on nähnyt sen omin silmin. Tuntuu että hän on vain pitänyt minua pilkkanaan aina.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko varma naisesi valinnasta vai kuvitteletko vain päässäsi,jolloin syyn laitat toisen niskaan.

• Anonyymi
        UUSI

Saman kokenut! Pääsin jaloilleni hänen jälkeen, ulkoinen olemus koheni ja oli parempi olla. Tuli takaisin ja sen verran oli elämässäni, että sai uudestaan särjettyä. Tätä tapahtui muutaman kerran, myönnän. Oli vaikeaa käsittää, että on olemassa ihmisiä, jotka nauttii toisten kärsimyksistä. Jos minulla meni paremmin, hän halusi ottaa sen minulta pois.

Sain selvitettyä miksi toistin kuviota. Minulla on vaikea narsistinen haava lapsuuden perheestäni. Hän auttoi käytöksellään minua lopulta näkemään lapsuuden kehitykselliset traumani. No en siltikään lähde kiittämään häntä, sen verran rankkoja vuosia oli. Nyt pysyttelen kaukana hänen kaltaisistaan. Olen myös samanlaisia "ystäviä" vetänyt puoleeni. Nyt on vapaa olo, kun olen irrottautunut kaikista toksisista ihmissuhteista.

• Anonyymi
      UUSI

Kyseinen mies saattaisi myös neuvoa pitämään kiinni nykyisestä. Hän voi tarjota sinulle enemmän.

• Anonyymi
      UUSI

Hei, kerrotko hieman minulle missä näit hänet viimeksi? Minä olen kiinnostunut todella sinusta jos aavistan sinun olevan se jota olen kovin paljon kaivannut,, Kerrotko hieman minulle itsestäsi, kenties olen juuri se jota sinäkin ikävöit ja haluat soittaa. TV. Lämmin rakastava sydän, joka haluaa elää oikeassa elämässä ❤️

• Anonyymi
        UUSI

Olen toisen kaveri. Nähtiin teillä.

• Anonyymi
      UUSI

Rakkaus. En pysty edes lähestymään sitä sivusta, saati sitten suoraan. Enkä ole tässä ainoa, kaikki ovat tällaisia, valehtelevat. Laulavat, maalaavat ja kertovat toisilleen tarinoita rakkaudesta ja sen mysteereistä pitääkseen yllä taistelutahtoa että ehkä jonain päivänä se toteutuu. Mutta voin sanoa rakastavani vaikka kymmenen kertaa päivässä, kenelle tahansa ja mille tahansa. Olen sanonut sen tarkoittamatta sitä ollenkaan, lausunut rakkauden nimen turhaan ja jäänyt rankaisematta. Ei se koskaan ole todellista, tai jos on, sillä ei ole voimaa. Voimatonta. Vain himoa, ja jos sitä, mitä himoitsee, ei voi voittaa lempeillä sanoilla mitä jää jäljelle.

• Anonyymi
      UUSI

Totta kai olen hölmö vastatessani. Tiedän hyvin, että kuka tahansa nainen on yksi surun ja ärtymyksen hautomo. Hyvänä luultavasti tyhmä, tai kenties sairas, tai ehkä niin sikiävä, että tulee raskaaksi puolesta katseesta. Jos taas paha, voi odottaa joutuvansa läpi kaikenlaisen vastenmielisen alennuksensa.

• Anonyymi
      UUSI

Ehkä ei vain osaa tehdä mitään, kun et ole antanut selvää signaalia. Siis jos olette ihan normaaleja, vapaita ihmisiä. Ehkä teidän pitäisi vain jutella.

• Anonyymi
      UUSI

Kai olet sentään sanonut sen asian sille miehelle suoraan? Jos et uskalla riskiä ottaa niin saat syyttää ihan omaa itseäsi kun tilaisuus valuu hukkaan. Niin ja se riski otetaan tässä hetkessä eikä 10 vuotta myöhemmin kuten joillakin naisilla käy. Älä ole se nainen.

• Anonyymi
        UUSI

Tämä sinun promoama suoraan sanomisten tematiikka on aloittajaäijä vähän myötähäpeää herättävää luettavaa

• Anonyymi
      UUSI

kyllä kirjoittelu auttaa aina, ainakin selkiyttämään ajatuksiaan,
      vaikkei kukaan olisikaan lukemassa tai kiinnostumassa.
      Samoin lukeminen auttaa =)

• Anonyymi
      UUSI

Voi kuinka lutunaa palstasetä itkee taas itsensä perään ja luo henkisesti vähän jälkijättöisille piilovihamielistä draamaa

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä

Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai
      Ikävä
      97
      9479
    2. Persut: haluamme lisää veroja!

Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki
      Maailman menoa
      76
      4937
    3. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      50
      4629
    4. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      8
      2398
    5. Numero josta kaivattusi tulee mieleen

Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.
      Ikävä
      104
      1616
    6. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      44
      1434
    7. Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera

Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota
      Lieksa
      55
      1364
    8. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1296
    9. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      47
      1279
    10. Heräsin taas sinä mielessä

Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?
      Ikävä
      64
      1272
    Aihe