Mitä pidät sanonnasta ”asioilla on tapana järjestyä”?
Käyttäisitkö itse?
Joidenkin elämään se voi sopia.
Mitä pidät sanonnasta
5
172
Vastaukset
- Anonyymi
Asioilla on tapana järjestyä. Usein se on juuri näin mutta ei aina. Toisinaan on itse avitettava asioiden järjestymistä.
Pulma onkin siinä miten erotat toisistaan tilanteet, joissa asiat järjestyvät itsestään, niistä tilanteista, joissa tarvitaan omaa toimintaa. Miten pitkään voi odottaa, että asiat järjestyvät? Milloin on puututtava asioiden kulkuun? Hoen tuota mantraa itselleni mutten sanoisi näin muille. Itsellä on toiminut jotenkuten muttei aina. Joskus toimii joskus ei, joten en sanoisi näin muille.
Itse pidän uskoa siitä yllä. Koska haluan uskoa että asiat järjestyvät kyllä.- Anonyymi00002
Minulla on sama juttu, että uskon haluan uskoa asioiden järjestyvän. Vaikka eihän ne kaikki aina järjesty. Toki usein pystyy itse vaikuttamaan siihen järjestymiseen.
Mutta pitää se mielen ja jaksamisen vähän positiivisempana, kun ainakin ajattelee noin. Anonyymi00002 kirjoitti:
Minulla on sama juttu, että uskon haluan uskoa asioiden järjestyvän. Vaikka eihän ne kaikki aina järjesty. Toki usein pystyy itse vaikuttamaan siihen järjestymiseen.
Mutta pitää se mielen ja jaksamisen vähän positiivisempana, kun ainakin ajattelee noin.Jos ei olisi niitä ihmeitäkin välillä tapahtunut, että asiat ovat järjestyneet, en varmaan olisi jaksanut tähän asti.
No on turrutettu tunnelmia alkoholilla vähän liikaaakin. Olo muuttuu positiivisemmaksi, iloisemmaksi ja jaksaa katsoo juutuubista kaikkee hassuu brittikomediaa. Kunnes arki taas tulee.. ja viekkarit viikon putkesta.- Anonyymi00003
P.ervokki kirjoitti:
Jos ei olisi niitä ihmeitäkin välillä tapahtunut, että asiat ovat järjestyneet, en varmaan olisi jaksanut tähän asti.
No on turrutettu tunnelmia alkoholilla vähän liikaaakin. Olo muuttuu positiivisemmaksi, iloisemmaksi ja jaksaa katsoo juutuubista kaikkee hassuu brittikomediaa. Kunnes arki taas tulee.. ja viekkarit viikon putkesta.Minulla onnistui muuttamaan oma asenne vasta siinä vaiheessa, kun pääsin eroon alkoholiongelmasta.
Tein aikoinaan virheen, kun join jatkuvasti, pakenin itseäni ja tunteitani. Käytin alkoholia lääkkeenä, ja sen takia mikään ei koskaan järjestynyt, enkä pystynyt itsekään asioitani hoitamaan ja järjestämään.
Alkoholi muuttaa olon joo, hetkellisesti, mutta se on harhakuvitelma, että se muuttaisi mitään. Kun pää selviää, kaikki ne ikävät ajatukset ja tunteet palaavat taas, ja siihen vielä morkkis juomisesta päälle.
Jos olisin jatkanut itsetuhoista juomista, en olisi jaksanut tähän asti.
Asiat alkavat yleensä siinä vaiheessa järjestymään, kun ottaa itse vastuun ja alkaa yrittämään järjestämistä ihan omatoimisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2304136Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122614Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382345Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1121382- 481159
- 771065
- 59933
- 45926
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58911