Mitä pidät sanonnasta

Anonyymi-ap

Mitä pidät sanonnasta ”asioilla on tapana järjestyä”?
Käyttäisitkö itse?
Joidenkin elämään se voi sopia.

6

242

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Asioilla on tapana järjestyä. Usein se on juuri näin mutta ei aina. Toisinaan on itse avitettava asioiden järjestymistä.

Pulma onkin siinä miten erotat toisistaan tilanteet, joissa asiat järjestyvät itsestään, niistä tilanteista, joissa tarvitaan omaa toimintaa. Miten pitkään voi odottaa, että asiat järjestyvät? Milloin on puututtava asioiden kulkuun?

• Hoen tuota mantraa itselleni mutten sanoisi näin muille. Itsellä on toiminut jotenkuten muttei aina. Joskus toimii joskus ei, joten en sanoisi näin muille.

Itse pidän uskoa siitä yllä. Koska haluan uskoa että asiat järjestyvät kyllä.

• Anonyymi00002

Minulla on sama juttu, että uskon haluan uskoa asioiden järjestyvän. Vaikka eihän ne kaikki aina järjesty. Toki usein pystyy itse vaikuttamaan siihen järjestymiseen.
        Mutta pitää se mielen ja jaksamisen vähän positiivisempana, kun ainakin ajattelee noin.

• Anonyymi00002 kirjoitti:

Minulla on sama juttu, että uskon haluan uskoa asioiden järjestyvän. Vaikka eihän ne kaikki aina järjesty. Toki usein pystyy itse vaikuttamaan siihen järjestymiseen.
        Mutta pitää se mielen ja jaksamisen vähän positiivisempana, kun ainakin ajattelee noin.

Jos ei olisi niitä ihmeitäkin välillä tapahtunut, että asiat ovat järjestyneet, en varmaan olisi jaksanut tähän asti.
        No on turrutettu tunnelmia alkoholilla vähän liikaaakin. Olo muuttuu positiivisemmaksi, iloisemmaksi ja jaksaa katsoo juutuubista kaikkee hassuu brittikomediaa. Kunnes arki taas tulee.. ja viekkarit viikon putkesta.

• Anonyymi00003
        P.ervokki kirjoitti:

Jos ei olisi niitä ihmeitäkin välillä tapahtunut, että asiat ovat järjestyneet, en varmaan olisi jaksanut tähän asti.
        No on turrutettu tunnelmia alkoholilla vähän liikaaakin. Olo muuttuu positiivisemmaksi, iloisemmaksi ja jaksaa katsoo juutuubista kaikkee hassuu brittikomediaa. Kunnes arki taas tulee.. ja viekkarit viikon putkesta.

Minulla onnistui muuttamaan oma asenne vasta siinä vaiheessa, kun pääsin eroon alkoholiongelmasta.
        Tein aikoinaan virheen, kun join jatkuvasti, pakenin itseäni ja tunteitani. Käytin alkoholia lääkkeenä, ja sen takia mikään ei koskaan järjestynyt, enkä pystynyt itsekään asioitani hoitamaan ja järjestämään.
        Alkoholi muuttaa olon joo, hetkellisesti, mutta se on harhakuvitelma, että se muuttaisi mitään. Kun pää selviää, kaikki ne ikävät ajatukset ja tunteet palaavat taas, ja siihen vielä morkkis juomisesta päälle.
        Jos olisin jatkanut itsetuhoista juomista, en olisi jaksanut tähän asti.
        Asiat alkavat yleensä siinä vaiheessa järjestymään, kun ottaa itse vastuun ja alkaa yrittämään järjestämistä ihan omatoimisesti.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      113
      2341
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      31
      1192
    3. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      106
      963
    4. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      942
    5. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      614
      916
    6. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      855
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      85
      790
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      680
    9. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      70
      676
    10. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      31
      666
    Aihe