Televisio meni rikki eikä ole tarkoitusta eikä varaa ostaa uutta nyt oikeiston ollessa vallassa. Yle Areena ei vaadi kirjautumista ja olen sieltä katsonut urheiluohjelmia reaaliajassa tai myöhemmin.
Onko Ylellä kilpailijoita eli sellaisia kanavia Suomessa tai muualla maailmassa jotka ei vaadi kirjautumista tietokoneelta katsoessa?
Yle Areena vs ilmaiset Tv-kanavat
4
57
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Mikset katso kirjautuneena ilmaista maikkaria? Eihän niitä mainospläjäyksiä kukaan jaksa, mutta on siellä jotain katsottavaa muuta. Ei maksa mittään.
- AnonyymiUUSI
Maksan mieluummin ohjelmasta koska kasvissyöjänä hampurilais- ja makkaramainokset ovat ällöttäviä enkä halua katsoa kanavia jotka pyrkii lihottamaan ihmisiä.
En myöskään halua kirjautua koska siitä on aiheutunut ongelmia kun tiedot ovat päätyneet johonkin rekisteriin. Jos kirjautumisessa ei vaadita puhelin tai osoitetietoja niin siitä ei ehkä aiheudu ongelmia? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Maksan mieluummin ohjelmasta koska kasvissyöjänä hampurilais- ja makkaramainokset ovat ällöttäviä enkä halua katsoa kanavia jotka pyrkii lihottamaan ihmisiä.
En myöskään halua kirjautua koska siitä on aiheutunut ongelmia kun tiedot ovat päätyneet johonkin rekisteriin. Jos kirjautumisessa ei vaadita puhelin tai osoitetietoja niin siitä ei ehkä aiheudu ongelmia?En nyt muista mitä vaadittiin, mutta tuskin nyt sentään henkilökohtaisia tietoja. Luulisin, että anonyyminäkin voi kirjautua ja käyttää sellaista meiliosoitetta joka ei ole nimellä.
Kirjauduin muutama vuosi sitten ja olen katsonut muutamia kertoja jotain, aika tylsää on ja inhoan kuten sinäkin niitä kaameita mainoksia.
Mutta kun telkkuni meni rikki ja en aio enää ostaa mitään fyysistä laitetta nurkkiin, tykkään areenasta ja omasta päätösvallasta katsoa mitä huvittaa. Rahaa en laita maksullisiin ollenkaan.
- AnonyymiUUSI
Miten oikeisto estää aloittajaa elämään oman työnsä tuloksilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.724924Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.113349Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j202632Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.571685- 471556
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441336- 941302
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2191073Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.71995IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra51875