Perinteinen tyydytys ei meinaa onnistua. Olen alkanut tyydyttää hieron nännejä. Kerran kun hieroin olin alasti spermaa tuli. Kun hieron nännejä selkä menee köyryyn silmät otsaan, sitten alkaa seisoo ja lopuksi tulee spermaa. Piti keksiä jokin tyydytys keksiä.
Tyydytän nänneillä
Anonyymi-ap
3
312
Vastaukset
- Anonyymi
Olen harrastanut samaa jo muutaman vuoden. Nykyään käytän ns. imukuppeja joilla suurennan ja herkistän nännit todella suuriksi jopa reiluun pariin senttiin. Tämän jälkeen nännit ovat niin herkät, että pienikin hipaisu tuottaa suunnatonta nautintoa.
Useasti laitan puristimen nänneihin jolloin tunne on tuskainen, mutta kiihottava ja helposti johtaa laukeamiseen. - Anonyymi
Nännäjä hiplaamalla tulee erektio herkästi, ja laukeaakin helposti
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2110905- 408187
- 1235221
- 1433636
- 693558
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353514- 333147
- 552509
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak352001- 281786