Kannattaa jallittaa naista vaikka varattu.

Anonyymi-ap

Jallittanut vuoden verran puolituttua rouvaa aina kun nähty. Eilen hän antautui lähti asunnolleni kahville, kiimaisin pano ikinä varatun kanssa. M 34v

18

355

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

En jallita kuin varattuja. Sellaisia jotka ovat olleet pitkään suhteessa.

• Anonyymi
        UUSI

Tääkin tapaus ollut yhdessä yli 20 vuotta, koskaan yhdessä pitkään aikaan harrastaneet mitään. Olisin varmaan saanut asunnolleni aiemminkin, pelasin varman päälle vaikka vaistosin rouva valmis. Koskaan aiemmin nainen repinyt vaatteitani päältäni nyt koin kiimasen naisen raivon. Tänään viesti tulva puhelimessa jopa rakkauden tunnustuksia. M 34v

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tääkin tapaus ollut yhdessä yli 20 vuotta, koskaan yhdessä pitkään aikaan harrastaneet mitään. Olisin varmaan saanut asunnolleni aiemminkin, pelasin varman päälle vaikka vaistosin rouva valmis. Koskaan aiemmin nainen repinyt vaatteitani päältäni nyt koin kiimasen naisen raivon. Tänään viesti tulva puhelimessa jopa rakkauden tunnustuksia. M 34v

Ollut pikään puutteessa varmaan kotona.
        Aika moni varattu samassa tilantees.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ai että tuo on herkullinen tilanne kun saat varatun naisen sellaiseen tilanteeseen, että se lopulta metsästää tilannetta milloin hän pääsisi panemaan kanssasi. Siinä punnitaan sinut taitavuus leikissä, kuinka pitkälle pystyt venyttämään tilannetta ja saamaan naista kovempaan kiimaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ai että tuo on herkullinen tilanne kun saat varatun naisen sellaiseen tilanteeseen, että se lopulta metsästää tilannetta milloin hän pääsisi panemaan kanssasi. Siinä punnitaan sinut taitavuus leikissä, kuinka pitkälle pystyt venyttämään tilannetta ja saamaan naista kovempaan kiimaan.

Kävin joku vuosi sitten tantra kurssin yhden viikon lopun, harjoiteltiin mielestäni tärkeintä mielen hallintaa, sitä kautta orgasmin pitkittämistä itsellä. Nykyään pystyn keskittyy naisen nautintoon, hyväilyyn omalla keholla, huulillani maistellen koko vartaloa. Näen koska valmis nainen avamaan reitensä, henkitys syvempää ja ihon lämpö nousee, jolloin huuleni koskettaa naisen herkintä. Rauhassa kieleni maistelee herkkua, yleensä ekan orgasmin nainen saakin heti. Tätä rouvaa panin parisen tuntia eri asennoista, rouva sai kymmeniä orgasmeja vartalon täristessä nautinnosta. Rouva aneli laukee nyt sisääni, käänsin kyljelleen tykkään laueta siinä asennossa, viitisen minuuttia täysillä silloin ajan tajukin katoaa, rouva huusi kuin eläin koko panon ajan sit spermani pääsi syvälle herkkuun. M 34v

• Anonyymi
      UUSI

Vahvistan, sanoisin että jopa neljä viidestä parillisesta naisesta on jallitettavissa. Minulta kului pahimmillaan kahdeksan vuotta ennen kun eräs kaunotar ymmärsi antautua, mutta yleensä noin vuosi vie viimeistään maaliin.

Teiniajan jälkeen ei ole paljon muita jallitettavia kuin parilliset sekä parittomat, ja parittomat on jo joku mies hylännyt huonouden takia. Priimanaiset (10+) ovat nykyaikana melko kranttuja tai sitten eivät ymmärrä hyvän päälle.

• Anonyymi
      UUSI

Varattu nainen ei yleensä jää riesaksi

• Anonyymi
        UUSI

Aivan, mutta toisinaan parillisesta naisesta muodostuu riesa. Toisinaan käy niin että kun mies on aikansa flirttaillut parillisin kaunottaren kanssa, niin viimein jossain vaiheessa syttyy kaunottaren parisuhteessa jokin isommanpuoleinen riita. Silloin kaunotar saattaa päättää joko a) antautua flirttailevalla miehelle kostona parisuhdemiehelleen, taikka b) jättää parisuhdemiehensä, ja siksi antautuu flirttailevalla miehelle. Onneksi tapaukset a) ovat yleisempiä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan, mutta toisinaan parillisesta naisesta muodostuu riesa. Toisinaan käy niin että kun mies on aikansa flirttaillut parillisin kaunottaren kanssa, niin viimein jossain vaiheessa syttyy kaunottaren parisuhteessa jokin isommanpuoleinen riita. Silloin kaunotar saattaa päättää joko a) antautua flirttailevalla miehelle kostona parisuhdemiehelleen, taikka b) jättää parisuhdemiehensä, ja siksi antautuu flirttailevalla miehelle. Onneksi tapaukset a) ovat yleisempiä.

Enemmän olen tavannut naisia, jotka haluavat olla suhteissaan vahvasti, mutta tapailevat minua puhtaasti seksin vuoksi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Enemmän olen tavannut naisia, jotka haluavat olla suhteissaan vahvasti, mutta tapailevat minua puhtaasti seksin vuoksi.

Yllättävää, en ole peuhannut yhdenkään naisen kanssa jolla motiivina olisi ollut pelkkä seksi. Minulla tosin on kokemusta vain 11-44v ikäisistä naisista. Heitä ei ainakaan ole näillä anonyymipalstoilla, joissa naiset kuorossa kaakattavat että miehet ovat huonoja koska haluavat vain "pelkkää seksiä". Niilläkin naisilla jotka olen torjunut, on ollut jokin muu motiivi taustalla kuin "pelkkä seksi". Olen vahvasti sitä mieltä että tavaralla on aina hintansa, naiset eivät sitä jaa ilmaiseksi missään tilanteessa/tapauksessa. Mutta, mies ei aina näe heti/ennalta mikä se hinta on.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Yllättävää, en ole peuhannut yhdenkään naisen kanssa jolla motiivina olisi ollut pelkkä seksi. Minulla tosin on kokemusta vain 11-44v ikäisistä naisista. Heitä ei ainakaan ole näillä anonyymipalstoilla, joissa naiset kuorossa kaakattavat että miehet ovat huonoja koska haluavat vain "pelkkää seksiä". Niilläkin naisilla jotka olen torjunut, on ollut jokin muu motiivi taustalla kuin "pelkkä seksi". Olen vahvasti sitä mieltä että tavaralla on aina hintansa, naiset eivät sitä jaa ilmaiseksi missään tilanteessa/tapauksessa. Mutta, mies ei aina näe heti/ennalta mikä se hinta on.

Pitää osata valita parisuhteessa olevia itsenäisiä naisia, jotka ovat menestyneet taloudellisesti. He ovat niitä, joita kiinnostaa puhtaasti seksi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pitää osata valita parisuhteessa olevia itsenäisiä naisia, jotka ovat menestyneet taloudellisesti. He ovat niitä, joita kiinnostaa puhtaasti seksi.

Itsenäiset naiset eivät ole parisuhteessa, miehet jättävät naiset kun ne alkavat oireilemaan itsenäisyyttään.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Itsenäiset naiset eivät ole parisuhteessa, miehet jättävät naiset kun ne alkavat oireilemaan itsenäisyyttään.

Höpö höpö.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Höpö höpö.

Sinutkin on jätetty!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sinutkin on jätetty!

Nyt teet hakuammuntaa summilla ja erehdyit heti

• Anonyymi
      UUSI

Ettehän te pystyisi edes huijaamaan itseänne, olette vieläkin neitsyitä jotka kirjoittelevat omia fantasioitaan tänne.

• Anonyymi
        UUSI

...kammottavan käsittämätöntä wanhusnaisten "huumori" on.

• Anonyymi
        UUSI

Sinulle fantasia. Toisille totta. 😉

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      90
      5459
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      49
      3625
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      61
      2995
    4. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      46
      2201
    5. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      61
      1966
    6. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      296
      1856
    7. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1616
    8. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      96
      1501
    9. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      45
      1395
    10. Mikä ihme teitä savolaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.
      Tuusniemi
      9
      1353
    Aihe