Jallittanut vuoden verran puolituttua rouvaa aina kun nähty. Eilen hän antautui lähti asunnolleni kahville, kiimaisin pano ikinä varatun kanssa. M 34v
Kannattaa jallittaa naista vaikka varattu.
18
355
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
En jallita kuin varattuja. Sellaisia jotka ovat olleet pitkään suhteessa.
- AnonyymiUUSI
Tääkin tapaus ollut yhdessä yli 20 vuotta, koskaan yhdessä pitkään aikaan harrastaneet mitään. Olisin varmaan saanut asunnolleni aiemminkin, pelasin varman päälle vaikka vaistosin rouva valmis. Koskaan aiemmin nainen repinyt vaatteitani päältäni nyt koin kiimasen naisen raivon. Tänään viesti tulva puhelimessa jopa rakkauden tunnustuksia. M 34v
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tääkin tapaus ollut yhdessä yli 20 vuotta, koskaan yhdessä pitkään aikaan harrastaneet mitään. Olisin varmaan saanut asunnolleni aiemminkin, pelasin varman päälle vaikka vaistosin rouva valmis. Koskaan aiemmin nainen repinyt vaatteitani päältäni nyt koin kiimasen naisen raivon. Tänään viesti tulva puhelimessa jopa rakkauden tunnustuksia. M 34v
Ollut pikään puutteessa varmaan kotona.
Aika moni varattu samassa tilantees. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ai että tuo on herkullinen tilanne kun saat varatun naisen sellaiseen tilanteeseen, että se lopulta metsästää tilannetta milloin hän pääsisi panemaan kanssasi. Siinä punnitaan sinut taitavuus leikissä, kuinka pitkälle pystyt venyttämään tilannetta ja saamaan naista kovempaan kiimaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ai että tuo on herkullinen tilanne kun saat varatun naisen sellaiseen tilanteeseen, että se lopulta metsästää tilannetta milloin hän pääsisi panemaan kanssasi. Siinä punnitaan sinut taitavuus leikissä, kuinka pitkälle pystyt venyttämään tilannetta ja saamaan naista kovempaan kiimaan.
Kävin joku vuosi sitten tantra kurssin yhden viikon lopun, harjoiteltiin mielestäni tärkeintä mielen hallintaa, sitä kautta orgasmin pitkittämistä itsellä. Nykyään pystyn keskittyy naisen nautintoon, hyväilyyn omalla keholla, huulillani maistellen koko vartaloa. Näen koska valmis nainen avamaan reitensä, henkitys syvempää ja ihon lämpö nousee, jolloin huuleni koskettaa naisen herkintä. Rauhassa kieleni maistelee herkkua, yleensä ekan orgasmin nainen saakin heti. Tätä rouvaa panin parisen tuntia eri asennoista, rouva sai kymmeniä orgasmeja vartalon täristessä nautinnosta. Rouva aneli laukee nyt sisääni, käänsin kyljelleen tykkään laueta siinä asennossa, viitisen minuuttia täysillä silloin ajan tajukin katoaa, rouva huusi kuin eläin koko panon ajan sit spermani pääsi syvälle herkkuun. M 34v
- AnonyymiUUSI
Vahvistan, sanoisin että jopa neljä viidestä parillisesta naisesta on jallitettavissa. Minulta kului pahimmillaan kahdeksan vuotta ennen kun eräs kaunotar ymmärsi antautua, mutta yleensä noin vuosi vie viimeistään maaliin.
Teiniajan jälkeen ei ole paljon muita jallitettavia kuin parilliset sekä parittomat, ja parittomat on jo joku mies hylännyt huonouden takia. Priimanaiset (10+) ovat nykyaikana melko kranttuja tai sitten eivät ymmärrä hyvän päälle. - AnonyymiUUSI
Varattu nainen ei yleensä jää riesaksi
- AnonyymiUUSI
Aivan, mutta toisinaan parillisesta naisesta muodostuu riesa. Toisinaan käy niin että kun mies on aikansa flirttaillut parillisin kaunottaren kanssa, niin viimein jossain vaiheessa syttyy kaunottaren parisuhteessa jokin isommanpuoleinen riita. Silloin kaunotar saattaa päättää joko a) antautua flirttailevalla miehelle kostona parisuhdemiehelleen, taikka b) jättää parisuhdemiehensä, ja siksi antautuu flirttailevalla miehelle. Onneksi tapaukset a) ovat yleisempiä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aivan, mutta toisinaan parillisesta naisesta muodostuu riesa. Toisinaan käy niin että kun mies on aikansa flirttaillut parillisin kaunottaren kanssa, niin viimein jossain vaiheessa syttyy kaunottaren parisuhteessa jokin isommanpuoleinen riita. Silloin kaunotar saattaa päättää joko a) antautua flirttailevalla miehelle kostona parisuhdemiehelleen, taikka b) jättää parisuhdemiehensä, ja siksi antautuu flirttailevalla miehelle. Onneksi tapaukset a) ovat yleisempiä.
Enemmän olen tavannut naisia, jotka haluavat olla suhteissaan vahvasti, mutta tapailevat minua puhtaasti seksin vuoksi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Enemmän olen tavannut naisia, jotka haluavat olla suhteissaan vahvasti, mutta tapailevat minua puhtaasti seksin vuoksi.
Yllättävää, en ole peuhannut yhdenkään naisen kanssa jolla motiivina olisi ollut pelkkä seksi. Minulla tosin on kokemusta vain 11-44v ikäisistä naisista. Heitä ei ainakaan ole näillä anonyymipalstoilla, joissa naiset kuorossa kaakattavat että miehet ovat huonoja koska haluavat vain "pelkkää seksiä". Niilläkin naisilla jotka olen torjunut, on ollut jokin muu motiivi taustalla kuin "pelkkä seksi". Olen vahvasti sitä mieltä että tavaralla on aina hintansa, naiset eivät sitä jaa ilmaiseksi missään tilanteessa/tapauksessa. Mutta, mies ei aina näe heti/ennalta mikä se hinta on.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Yllättävää, en ole peuhannut yhdenkään naisen kanssa jolla motiivina olisi ollut pelkkä seksi. Minulla tosin on kokemusta vain 11-44v ikäisistä naisista. Heitä ei ainakaan ole näillä anonyymipalstoilla, joissa naiset kuorossa kaakattavat että miehet ovat huonoja koska haluavat vain "pelkkää seksiä". Niilläkin naisilla jotka olen torjunut, on ollut jokin muu motiivi taustalla kuin "pelkkä seksi". Olen vahvasti sitä mieltä että tavaralla on aina hintansa, naiset eivät sitä jaa ilmaiseksi missään tilanteessa/tapauksessa. Mutta, mies ei aina näe heti/ennalta mikä se hinta on.
Pitää osata valita parisuhteessa olevia itsenäisiä naisia, jotka ovat menestyneet taloudellisesti. He ovat niitä, joita kiinnostaa puhtaasti seksi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pitää osata valita parisuhteessa olevia itsenäisiä naisia, jotka ovat menestyneet taloudellisesti. He ovat niitä, joita kiinnostaa puhtaasti seksi.
Itsenäiset naiset eivät ole parisuhteessa, miehet jättävät naiset kun ne alkavat oireilemaan itsenäisyyttään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Itsenäiset naiset eivät ole parisuhteessa, miehet jättävät naiset kun ne alkavat oireilemaan itsenäisyyttään.
Höpö höpö.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö.
Sinutkin on jätetty!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinutkin on jätetty!
Nyt teet hakuammuntaa summilla ja erehdyit heti
- AnonyymiUUSI
Ettehän te pystyisi edes huijaamaan itseänne, olette vieläkin neitsyitä jotka kirjoittelevat omia fantasioitaan tänne.
- AnonyymiUUSI
...kammottavan käsittämätöntä wanhusnaisten "huumori" on.
- AnonyymiUUSI
Sinulle fantasia. Toisille totta. 😉
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.905459Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.493625Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j612995Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin462201Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.611966Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2961856- 471616
- 961501
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress451395Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.91353