Olen samaa mieltä työnantajan kanssa. Ei kannata maksaa veroja, jotka kipataan julkisen sektorin henkilökunnan etätyössä oleskeluun eli palkalliseen vapaaseen ja julkisen sektorin johtajien ökyelämään. Parempi pitää rahat itse.
Aloitin työt pimeästi
7
57
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Käyhän nyt ensin se peruskoulu loppuun ja lopeta hölynpölyn suoltaminen nettiin.
- AnonyymiUUSI
Ja näin et kerrytä itsellesi edes eläkettä, työterveyden palveluja, sairaspäiviä jne....
Onnea tulevaisuuteen.- AnonyymiUUSI
Vero-osuuden sijoittamalla kertyy kymmenkertainen eläke verrattuna eläkejärjestelmään, mikä on petos ja aina poliittinen päätös, maksetaanko vai ei.
Veron osuudella käy myös yksityisellä lääkärillä, vaikka joka päivä.
- AnonyymiUUSI
Työeläkeloisten takia minäkin voisin ottaa palkkasummani pimeänä. Verot kyllä mielelläni maksan, koska niitä maksaa jokainen. Mutta työeläkeloiset varastavat palkkasummastani 1/4 ja se on perustuslain vastaista.
Työeläkeloisinnalle pitää tehdä loppu.- AnonyymiUUSI
Taidat olla hieman yksinkertainen. Maksat mielelläsi veroja, jotka siirretään ukrainalaisten miljärdöörien taskuun.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Taidat olla hieman yksinkertainen. Maksat mielelläsi veroja, jotka siirretään ukrainalaisten miljärdöörien taskuun.
Osallistun mielelläni samaan yhteiseen hiileen puhaltamiseen, mutta en rälssien lihottamiseen.
Tällä hetkellä palkansaajilta varastetaan rikollisesti palkkasummasta noin neljäsosa työeläkeloisintaan.
- AnonyymiUUSI
Vain idiootti maksaa veroja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.855402Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.423591Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j612965Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin462181Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.611936Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2891753- 471606
- 941422
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441376Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.81322