Nyt kun näitä korruptio uutisia vuotaa eetteriin lähes joka päivä ja Volodymyrkin on saanut osakseen kaiken näköisiä epäilyjä niin pakostikkin heräilee kysymys " Onko sota suunnitelty yhteistyössä venäjän ja ukrainan kanssa. Molemmat sen verran hullua porukkaa että valtion johtoa tuskin kiinnostaa kansalaisiensa hyvinvointi. Sota on kuitenkin kestänyt ja kestänyt ja mitään sen kummempaa ei tapahdu. Rahaa on kyllä pumpattu euroopalta ja vähän muualtakin. Suomikin ruokkii aika monta ukrainalaista päätä tällä hetkellä. Ainoa asia mikä laskelmissa meni pieleen on se että venäjä ei ajatellut pakotteita sun muuta shittiä heitä kohtaan.
Vastaukset 8
- Anonyymi
Jåå.
- Anonyymi
No kyllä on outo salaliittoteoria. Putin on puhunut uhkaavia jo vuosia, ei siihen Ukrainaa ole tarvittu kuin uhriksi.
- Anonyymi
On propagandaa
- Anonyymi
Joo ... Nato hyäkkäs Ukrainaan ja siksi Neuvostoliitto aloitti erikoisoperaation jotta natsit saataisiin listittyä.
- Anonyymi
Se mittelö on kestänyt näinkin kauan, vastoin kaikkien odotuksia silloin alussa, koska Ukrainalaiset ihan aidosti eivät ole kiinnostuneet Venäjän Vallasta sitä jo riittävästi historiassaan koettuaan.
Ja puolustavat sitten maataan kynsin ja hampain.
Venäjän armeija taas, miesmäärästään huolimatta, ei ole sellainen SotaVoima minä sitä pidettiin. Kalustoa mutta sitä ei osattu käyttää, ja motivaatiokin oli sotilailla mitä on ja strategiat oli jostain toisen maailmansodan edeltävältä ajalta missä omaa väkeä tapetaan surutta ilman harkintaa.
Tää koko "Erityisoperaatio" on kokonaisuudessaan ollut varsin noloa esitystä Venäjän armeijalta.
Tuolla määrällä väkeä ja kalustoa olisi pitänyt saada paljon parempaa menestystä huomattavasti lyhyemmässä ajassa.
Mutta en valita, se määrä Venäläisiä sotilaita mitä on tapettu ja vammautettu on pysyvästi poissa Suomen rajalta.- Anonyymi
Juuri näin, kaatuneet eivät ole koskaan tulossa Suomeen.
Onneksi.
- Anonyymi00009
Mitäpä tuota suunnittelemaan. Silloin 2022 helmikuussa Putiini aamupaskalta takaisin astellessaan katseli taivasta ja tuumi: "Onpas kaunis päivä. Taidanpa hyökätä Ukrainaan!!! "
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän531067Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll221050Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl514838- 50824
- 46735
- 37659
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE181605Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan61596Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37560