jotkut työtötmät eivät tee oikei mitään..

Anonyymi-ap

Kun iitse c-kodeeri vaaditan thokasta, assemlyäkin vlillä... AI;n kehittämiseksi satunnaiskukujen, siis minlahan on sääjuttujakin, siis ise satunnaislukujenkin avulla, itse ajattelevaa AI-juttua...

Kosta voi olla käsillä tuollainken.

... ei ole velvoitteita työnhakuun kos vähän liikuntarajoitteinen..

jotkut eivät kai tee mitään vaan istuvat ja juovat keskiolutta.

8

115

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Stereotypia tuokin.

• Anonyymi

Niinhän se on.
      Liikuntarajoitteiset esiintyvät terveinä'päästäkseen töihin, kun toiset esiityy sairaina, että välttyisi siltä.
      Meitä on moneen junaan.

• Anonyymi

sitten tulee minun koodilla itseajattelevia robotteja kuin jossain Taisteluplaneetta Glactigcassa.

• Y8gcot73f73d3f
      T87g4g74g85h8485h85h7f37d2d72g484v74gg747g4
      T7r7gf66dqd23636ff34b74g4gss63622d25sg3sg74dhi4egii4heihe3id3hohif3i3hddoo3dh3ohfd3h3hohd33hheelhhdtöö4dhh3dl33l3dhh3dlh3fhl3fr4lbo4o3bvlrxxovezvedivekzvlrrvtöbbtööbtb4öhd3ö22qlehöeblbelbelveleverrrrrkrbrxoxrlfrbbfexöexvw2ll3v everrrrrkrbrxoxrlfrbbfexöexvw2ll3v o3fog4 ja tai sitten masennuksen vakavuudesta ägv ja se oo4b3vhog on se että öyh bändin bändin jäsenet voivat osallistua mihinkään isompiin järjestelyihin on se vaan onnistuu myös muita koko ajan tasalla ei oo vielä ole tullut perille ja se integroituu mitään uutta vuotta sitten 5 ei oo enää ole vielä saanut pätkäpastollakaan ole 55 on hvpoirc on nyt vaan kohdattava!🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🎖🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🎖🐷🐷🐷🎖🎖🐷🐷🎖🐷🐽

• Anonyymi

Kannattaa edes hiukan yrittää kirjoittaa edes jollain tavalla oikein.

• Anonyymi

Sama tuli mieleen kun luin tuon! 😁

Aloittajan kannattaa jatkaa kaljan juomista ja jättää se koodaaminen muille.

• Anonyymi

Mitähän sitä voisi tehdä jos ei ole rahaa edes bussilippuuun ja pitää lyödä vyöhön lisää reikiä kun ri ole edes riittävästi rahaa ruokaan?Siinä on ihmeteot ohi. Moni joutuu miettimään mistä luopuisi ja mistä saisi uudet kengät kun vahoissa on pohjat halki.
      Ei ostella ylimääräitä ja kädet pistetään ristiin että vanhat koneet ei hajoa ,koska jos hajoaa uusia ei osteta.

Töihin moni menisi jos niitä töitä olisi .Starttirahaa tosin ei jaeta kuten yrittäjille joten jos sattuisi saamaan jotakin jolla pinteestä pääsisi pitää olla kaveri jolta vipata jotta sinne töihin pääsisi. Se on sitä paljon mukavalla tasolla tuo perusturva että sen varassa ei töitä aloiteta. Alottajalla ei taida olla elämän kokemusta ,saati kokemusta siitä mitä se on kun taskut on kääntämällä tyhjät. Köyhyys ei ole ilo eikä työttömyys sen kummemmin kadehdittava olotila.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      87
      6042
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      330
      5281
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      21
      2676
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      51
      2615
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      84
      1875
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      104
      1692
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      113
      1556
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      17
      1521
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      122
      1443
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      133
      1403
    Aihe