Onko Suomessa Czech Glory Holea ?

Anonyymi-ap

Ja jos on niin missä ?

16

647

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei ole, Ruotsissa on lähin.

• Anonyymi

Ei siis tuollaista julkista ole. Harmi. Deluxe Ruotsissa on ainakin sellainen paikka, Tanskassa ja muualla Euroopassa vaikka kuinka monta.

• Anonyymi

Lahdessa on! Olen pariin otteeseen käynyt panemassa.
      Sen löytää cruising netistä.

• Anonyymi

Pidä setä suoles. Hyi saatana delaa dorka.

• Anonyymi

Juu ei taida kannattaa täältä kysellä. Mukavia nuo trollit. Cruising netti ja kik on hyviä työkaluja, tosin tuo cruising täynnä feikkejä ja turhan lupailijoita. Niin ja se kaikkien väittämä 18 tai 20cm on aina 11-13cm

• Anonyymi

Minulle ei ole koskaan kelvannut pelkkä reikä, vaikka on ollut varmuudella tiedossa että se on biologisen naisen reikä.

• Anonyymi

Taitaa olla makuasia. Joskus se reikä on helppo valinta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taitaa olla makuasia. Joskus se reikä on helppo valinta.

Seksuaalisesti terveelle miehellä ei kelpaa feikkinainen, kun biologiasta ei voi olla varma ei seksuaalisesti terve mies kiihotu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Seksuaalisesti terveelle miehellä ei kelpaa feikkinainen, kun biologiasta ei voi olla varma ei seksuaalisesti terve mies kiihotu.

Kyllä tuo lahden nainen on ihan oikea nainen. Jos et erota miehestä niin ehkä kannattaa käydä ala-aste uudestaan

• Anonyymi

Lahdessa Sopenkorvessa on vuokrattavissa tilat, josta löytyy myös seinässä holereikä.

• Anonyymi

Tuo " Czech Glory Hole" on sellainen, mistä nainen pistää itsensä napaa myöten ulos. Kyllä siitä selviää, onko kyseessä fyysisesti nainen vai mies. Sitä Kusutaan myös "Female Glore Holeksi " tai Fantasy Glore Holeksi ".

• Anonyymi

Mikä tällaisessa kiehtoo?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä tällaisessa kiehtoo?

Minua miehenä jonka vaimo tykkää olla female gloryholessa kiehtoo se naisen nautinto. Meillä siis käy vieraita ja itse sitten saan lopuksi käydä😅 me muuten varmaan ollaan tuo lahden pari😂

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      65
      2232
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      215
      2090
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      117
      1418
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1180
    5. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      13
      1148
    6. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      103
      1041
    7. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      939
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      71
      913
    9. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      889
    10. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      33
      865
    Aihe