Kaksi kaikkien aikojen isänmaallisinta kuvaa!
http://images.uncyc.org/fi/1/1b/Jani_esa.jpg
http://images.uncyc.org/commons/5/52/Kritias.jpg
Ottakaapa talteen.
isänmaallisimmat kuvat
14
193
Vastaukset
- Anonyymi
Ohoh! Ovatko nämä niitä rotunsa valioita, jotka päättävät ketkä joutuvat suohautaan?
- Anonyymi
Siinä ovat todelliset valioyksilöiden valioyksilöt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä ovat todelliset valioyksilöiden valioyksilöt
vain Häpäisijä puuttuu joukosta
- Anonyymi
Onko kuvassa Bat & Ryyd?
- Anonyymi
Talonmies ET sekä Jani-vaimo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Talonmies ET sekä Jani-vaimo
Heidänkö käsissään on se, saanko minä elää? Haluaisin olla samanlainen valioyksilö kuin hekin!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heidänkö käsissään on se, saanko minä elää? Haluaisin olla samanlainen valioyksilö kuin hekin!!!
Tervetuloa Turun Ruskeaan Taloon koetukselle. Vain todellinen Valioyksilö kestää ne koettelemukset joita Turun Ruskean Talon kellareissa joutuu kokemaan. Koulutuksen päätyttyä saat diplomin jolla todistat valioyksilöityytesi
- Anonyymi
Joutuvatko he itse (omien kriteeriensä pohjalta) sinne haaveilemaansa suohautaan? Olihan kansallissosialsitisen Saksan propagandaministeri juutalaisrotta, joka luuli olevansa rotunsa valio.
- Anonyymi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
- Anonyymi00011
Rupuista rupuimmat.
- Anonyymi00012
Todelliset Valioyksilöiden Valioyksilöt
- Anonyymi00015
Heistä syntyy uusi, uljas suomalainen. Valioiden valio.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202970Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3612653Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o482410Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä302390Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581948Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181479Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121472- 721393
- 571349
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?141321