Oletteko törmänneet tähän uuteen ilmiöön että PALVELUN TASO ON SUOMESSA TÄYSIN LUOKATONTA?
No miettikääs nyt:
-Opiskelijoiden palkaton työharjoittelu 6-12kk/koulutus
-Työttömän palkaton työharjoittelu 6kk
-Kuntouttavalla tuella ilmainen työkokeilu (ei aikarajaa)
-Pitkäaikaistyöttömän palkkatuki 100% ilmaista 12kk, tämän jälkeen 50%.
Kuka haluaisi palkata esim. asiakaspalvelijoita rahalla kun valtio on järjestänyt yritykselle mahdolliseksi palkata orjatyövoimaa/työntekijöitä valtion piikkiin? Tiedän yhdenkin ravintolan Tampereella jonka keittiö pyörii ainakin 20% ilmaisten kehitysvammaisten pyörittämänä. Tämä kaikki yllämainitut työvoima on yritykselle ilmaista.
PALKKATUET POIS!!
15
91
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Palvelu taso luokaton 🤔🤔 minä ainakin olen saanut hyvää palvelua, johtuisiko siitä, että minä en käy kippaamassa omia ongelmiani heille.
Sinua suosittelen käyttämään peilinedessä, kysymässä olisiko minulla käytöksessä jokin vika.- AnonyymiUUSI
Ja kalikka kopsahti taas 🐶😁
- AnonyymiUUSI
Itselleni tuli aloituksesta sama mieleen.
Tullut tehtyä asiakaspalvelutyötä, ja siinä näkee jatkuvasti niitä, jotka purkavat omaa pahaa oloa toiseen.
Ja toinen kysymys minulla olisi se, mistä aloittaja tietää palvelun olevan tuettua?
Hän mainitsi yhden tahon ja siinä 20% osuuden, mutta aikamoinen yleistäminen, jos koko aloitus perustuu siihen. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tullut tehtyä asiakaspalvelutyötä, ja siinä näkee jatkuvasti niitä, jotka purkavat omaa pahaa oloa toiseen.
Ja toinen kysymys minulla olisi se, mistä aloittaja tietää palvelun olevan tuettua?
Hän mainitsi yhden tahon ja siinä 20% osuuden, mutta aikamoinen yleistäminen, jos koko aloitus perustuu siihen.Ei se ole vaikea päätellä. Ei ne kyseiset ”palvelijat” ainakaan hakijoista parhaiten voi olla työnhaussa pärjänneet, jos eivät alkeellisimmistakaan esim käytöstavoista ja omista yksinkertaisimmista työtehtävistään selviydy, eivätkä siitä kykene ottamaan vastaan palautetta ja neuvoa vaan suorilta menee siihen osaan psyykettä joka ei kykene enempään tarkasteluun 😉 Luonnollisesti sellaisilla älyllisillä ja psyykkisistä eväillä ei maailmassa selviä missään. Sit tehdään vielä muoti tästä ”monimuotoisuudesta”, jotta ammatillinen perseily olisi hyväksyttävää ja ymmärrettävää jotta halpatyövoiman käyttö olisi edelleen ok. Pienet yritykset jotka haluavat menestyä kilpailevat edelleen laadusta, mutta isot joilla ei ole paljoa kilpailijoita käyttävät systeemiä hyväkseen vain siksi että haluavat maksimoida voittoja, ei siksi että tulisivat menestyneiksi (koska homma jo pyörii).
Bisneksestä kun vähäsen jotain ymmärtää niin tietää että asiakaspalvelu on se ensimmäinen asia mistä joustetaan. Raha kun on saatu niin se riittää. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hän mainitsi yhden tahon ja siinä 20% osuuden, mutta aikamoinen yleistäminen, jos koko aloitus perustuu siihen.Joo mä ehdin tehdä ravintolassa ja kaupan puolella yli 45v töitä erilaisissa hommissa, ja nähnyt ja kuullut kaikenlaisia öykkäreitä. Muutaman kerran kun olin ravintolan hoitaja, heitin seurueen ulos ja ilmoitin että tässä paikassa ei tuolla tavalla käyttäydytä? Olkaa hyvä ja poistukaa. Sitten kun olin jo eläkkeellä tuli eräs asiakas lässyttämään että miksi en ole enää tuolla kaupassa, sanoin että en enää ole ja mun ei tarvitse enää kuunnella sun vittuiluja, eli painu helvettiin? Tyyppi jäi suu auki.
- AnonyymiUUSI
Valtio keplottelee työttömyyttä palkkatuella jotta kaikki näyttää pearmmalta...meillä on arviolta 100.000 vanhempaa putkaikaistyötöntä työkkörissä ,joita pyöritetään palkkatuella jossain kunnan tai yhdistyksien listoilla...jotta työlisyystilasto näyttäisi paremmalta ,ennenhän nämä yli 58v olivat eläkeputkessa..nyt nämä täyttää te toimistot..ja tänne piti palkat uusia te virkailijoita kyttäämään ja soittamaan ,onko mitää työtä löytynyt,,,no ei löydy..
- AnonyymiUUSI
Siinä olis mojova kohde leikata!!! Kyllä vituttaa että kaikki päin persettä hoidettu ja kokoajan saa olla siksi selvittämässä jotain asiaa asiakaspalvelussa jossa kukaan ei ymmärrä ongelmia. Itse ravintola-alalla olen nähnyt kuinka pesuaineet roiskitaan ruoanvalmistus astioihin lattiaa pestessä ja annokset saattaa päätyä asiakkaalle lattian kautta. En syö ravintoloissa enää.
- AnonyymiUUSI
En ymmärrä minkä takia sairaiden täytyy tehdä työtä. Varmaan ei tuet riitä sairastamaan.
- AnonyymiUUSI
Kyllä täällä työtä on, siitä ei vaan makseta mitään. Ja kokoomus kiittää.
- AnonyymiUUSI
Laskin piruuttaan. Miettikää että suomen korkekten palkatussa ammatissa (aivokirurgi) ei siitäkään jää verojen jälkeen käteen kuukaudessa kuin 5t 😂😂 Ja kun miettii, niin tuollaisella heebolla on talot, veneet, koirat, pari autoa ja liuta kakaroita, siivooja + kymmeniä vakuutuksia. Ei varmaan lyhennysten jälkeen siis hänelläkään paljoa tonnia enempää käyttörahoja jää. Ei täällä oo mitään järkeä tehdä yhtään mitään.
Kun osaat tehdä jotain tavalla josta kannattaa maksaa ja omaat kyvyn järjestää taloutesi niin työvuosiesi aikana voit nauttia elämästä ja eläkeaikanakin vielä pärjäät, koska on kohtuu eläke sekä jäämiä työajan tienesteistä. Noin pärjää omillaan eikä ole riippuvainen mistään keloista ja sieltä tulevista avustuksista!
- AnonyymiUUSI
Pörssiosakkeet tuottaa hyvin..valtion tuella voi perustaa firman nostattaa se ylös palkkatukilaisilla ja myydä sitten hyvällä voitolla...
- AnonyymiUUSI
YXKAXEX kirjoitti:
Kun osaat tehdä jotain tavalla josta kannattaa maksaa ja omaat kyvyn järjestää taloutesi niin työvuosiesi aikana voit nauttia elämästä ja eläkeaikanakin vielä pärjäät, koska on kohtuu eläke sekä jäämiä työajan tienesteistä. Noin pärjää omillaan eikä ole riippuvainen mistään keloista ja sieltä tulevista avustuksista!
Narsisti taas äänessä ! Näitä voi verrata itsensä paljastelijoihin, vähän lieve heilahtaa ja muna pystyssä tököttää,-
No eipä se tuolla tyypillä juuri ihrasta erotu ?
- AnonyymiUUSI
Ihmisille töitä ja palkkaa.Sehän ei käy.On niin kiva käyttää ihmisiä hyväksi.Jos porvarit jatkaa hallituksessa niin kohta ei ole Suomessa ihmisoikeuksia kun eliitillä,joka kuppaa kaiken hyödyn ihmisistä.Ja vielä eräät opettavat pentunsa ihailemaan tuota riistäjäsakkia!
- AnonyymiUUSI
Fasistihallitus ei sovi Suomeen. Suomalaiset ovat vahvasti demokratian
kannalta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,252134Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.921955Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e881931MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,131623Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu241507Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.4881496Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S11484Mikä ihme teitä lieksalaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa?491290Mistä juttelit viimeisen kerran
Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.731164Kemet lomautukset
Onkohan tuo oikein lain mukaista toimintaa jatkaa jo lomautettuina olevien uudelleen lomautusta yhdenvertaisuuden ja tas351159