Luukas 9:37-48 FB38
[37] Kun he seuraavana päivänä menivät alas vuorelta, tuli paljon kansaa häntä vastaan. [38] Ja katso, kansanjoukosta huusi eräs mies sanoen: "Opettaja, minä rukoilen sinua, katsahda minun poikani puoleen, sillä hän on minun ainokaiseni; [39] ja katso, hänen kimppuunsa käy henki, ja heti hän parkaisee, ja se kouristaa häntä, niin että vaahto lähtee; ja vaivoin se hänestä poistuu, runnellen häntä. [40] Ja minä pyysin sinun opetuslapsiasi ajamaan sitä ulos, mutta he eivät voineet." [41] Jeesus vastasi ja sanoi: "Voi, sinä epäuskoinen ja nurja sukupolvi; kuinka kauan minun täytyy olla teidän luonanne ja kärsiä teitä? Tuo poikasi tänne." [42] Ja vielä pojan tullessakin riivaaja repi häntä ja kouristi kovin. Mutta Jeesus nuhteli saastaista henkeä ja paransi pojan ja antoi hänet takaisin hänen isällensä. [43] Ja kaikki hämmästyivät Jumalan valtasuuruutta. Mutta kun kaikki ihmettelivät kaikkea sitä, mitä Jeesus teki, sanoi hän opetuslapsillensa: [44] "Ottakaa korviinne nämä sanat: Ihmisen Poika annetaan ihmisten käsiin". [45] Mutta he eivät käsittäneet tätä puhetta, ja se oli heiltä peitetty, niin etteivät he sitä ymmärtäneet, ja he pelkäsivät kysyä häneltä, mitä se puhe oli. [46] Ja heidän mieleensä tuli ajatus, kuka heistä mahtoi olla suurin. [47] Mutta kun Jeesus tiesi heidän sydämensä ajatuksen, otti hän lapsen ja asetti sen viereensä [48] ja sanoi heille: "Joka ottaa tykönsä tämän lapsen minun nimeeni, se ottaa tykönsä minut; ja joka ottaa tykönsä minut, ottaa tykönsä hänet, joka on minut lähettänyt. Sillä joka teistä kaikista on pienin, se on suuri."
https://bible.com/bible/365/luk.9.37-48.FB38
Joka ottaa tykönsä tämän lapsen minun nimeeni, se ottaa tykönsä minut. "
Anonyymi-ap
2
68
Vastaukset
- Anonyymi
Totta. Ja tuossa oli kyse kastamattomasta lapsesta!
Joten, mitä opimme siitä? - Anonyymi00003
Kuumat jutut alkaa tästä 😏 Liity nyt https://Marlene.hoty.lat/Marlene#/?/?/g8px7up9s
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 741114
- 701062
- 48994
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104948- 51925
- 33707
- 49704
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34597- 50590
Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118547