siitä ollut vielä mitään iloa meille?
https://yle.fi/a/74-20196865
Enemmänkin kiusaa ja murhetta, sanoisin.
Suomella takana jo 30 vuotta EU:a, onko
9
163
Vastaukset 9
- Anonyymi
EVA:n toukkuussa 2025 julkaiseman kyselytutkimuksen mukaan kaksi kolmasosaa (65 %) suomalaisista suhtautuu maamme EU-jäsenyyteen myönteisesti, vajaa viidesosa (18 %) neutraalisti ja hieman tätä pienempi osuus (16 %) kielteisesti.
https://www.eva.fi/blog/2025/05/09/suomalaiset-haluavat-eulle-yhteisen-puolustuksen-ja-ovat-valmiita-yhteisvelkaan-sen-rahoittamiseksi/- Anonyymi
`
- Ainakin yksi hyvä - !
- Saatin -Karkoitettua- LaitaVasemmiston Lilleri-Lalleri Brysseliin -EU-PELLEKSI -!
.
- Anonyymi
Ja löytyy toinenkin hyvä asia!
Suomen EU-jäsenyys korpeaa venäläistä Tiltua lähes yhtä paljon kuin Suomen Nato-jäsenyys!
Suotakoon sekin hänelle!- Anonyymi
Suomen talous tosin sakkaa nyt todella pahasti. Oikein EU:n omaan tehotarkkailuun Suomen talous nyt laitettiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomen talous tosin sakkaa nyt todella pahasti. Oikein EU:n omaan tehotarkkailuun Suomen talous nyt laitettiin.
Älä huoli! Jos sakkaa niin muutumme EU:n nettosaajaksi! Sen avullahan sinun mukaasi myös Viro vaurastui!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä huoli! Jos sakkaa niin muutumme EU:n nettosaajaksi! Sen avullahan sinun mukaasi myös Viro vaurastui!
Ei Viro ole neuvostoajoistaan vaurastunut eikä vaurastu vaikka mikä olisi.
- Anonyymi00008
Anonyymi kirjoitti:
Ei Viro ole neuvostoajoistaan vaurastunut eikä vaurastu vaikka mikä olisi.
Viro kukoistaa aivan toiseen tyyliin kuin ankeana neukku-aikana! Silloin se OLI melkoinen takapajula! Mikään ei kehittynyt neukkulassa!
- Anonyymi00009
EU:sta on ollut paljonkin iloa meille! Suuret ja laajat kotimarkkinat, vapaa liikkuvuus ja ennen kaikkea vahva kv. valuutta Euro.
Bonuksena tietenkin vielä Venäjän Tiltun ikuinen voimaton raivo Suomen jäsenyyden takia! Nato-jäsenyyden lisänä!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.368848- 100842
- 76630
- 50625
- 65605
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 30576
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei133556Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48547En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25540